Timisoara

3 idei de marketing care îți ridică afacerea

3 idei de marketing care îți ridică afacerea

Detalii stire

Categorie
Stiri economie
Modificat
acum 3 saptamani si 1 zi
Apartine de
DWF
Vizualizari
47

Voteaza & Distribuie

Prezentare stire

Marketingul este provocarea supremă, dacă vrei să-ți faci firma mai cunoscută, iar modurile de a realiza acest lucru diferă de soluțiile adoptate. De la brand awareness la a le reaminti colaboratorilor de tine drumul este lung, așa că este indicat să optezi pentru soluții de marketing care dau cu adevărat rezultate, fără să irosești timp și bani. Iată câteva idei care te vor ajuta să faci o impresie bună, chiar de la prima întâlnire.

Personalizează obiectele de birou

În general, este indicat să personalizezi acele obiecte care sunt utile la birou. Pixul, mapa sau calendarul de birou sunt doar câteva dintre lucrurile care pot impresiona pe oricine. Folosește pixuri de calitate și mape din hârtie calitativă, deoarece aceste lucruri denotă respectul față de persoanele care primesc aceste produse, dar și respectul pentru tine, prin prisma produselor care te reprezintă. Un pix care se va strica la prima utilizare nu doar că va fi aruncat și vei pierde o șansă mare ca vizibilitate, dar transmite că nu ai alocat interes suficient realizării acestor produse personalizate. Adică, nu ți-a păsat! În general, antreprenorii se uită la aceste detalii și citesc, adesea, printre rânduri. Din acest motiv, ar trebui ca, pentru personalizare, să alegi tot ce este mai bun.

Participă la întâlniri fizice


A ști să vinzi nu e doar știință, ci e și artă, așa că alegerea ideală, atunci când faci artă, este să te înconjuri de artiști sau de iubitori ai artei. Extrapolând, soluția pentru tine este să participi la cât mai multe întâlniri care au ca scop networkingul, storytellingul sau promovarea, având grijă să fii prezent nu doar fizic. Fie că alegi să fii sponsor sau participant, în ambele cazuri prezența ta va fi resimțită, deoarece vei cunoaște persoane și vei putea oferi materiale promoționale care să aducă firma ta în lumina reflectoarelor. Amintește-ți, întotdeauna, că nu clienții vor veni la tine, câtă vreme ei nu știu că exiști, ci tu va trebui să îi cauți, să îi găsești și să le oferi soluții la nevoile lor.

Investește în publicitate

De cele mai multe ori, faima costă. Din fericire, există canale care te pot ajuta să obții mai mult decât un brand awareness și anume chiar să realizezi conversii și să îți creezi o anumită clientelă. Publicitatea plătită, fie că vorbim despre bannere fizice sau online, despre promovare pe motoare de căutare sau pe rețele sociale, dă roade. Pentru aceasta, însă, va fi nevoie să apelezi la cineva care să cunoască foarte bine ideea de marketing prin aceste canale, astfel încât să realizeze un plan eficient în acest sen. Fie că alegi un slogan amuzant, sau că promovezi produse într-un mod neconvențional, printr-un banner stradal, sau chiar dacă echipa de PR își mai permite câte o glumă în postările online, fiecare dintre aceste lucruri va aduce un beneficiu afacerii tale.

Oricare ar fi soluția aleasă de tine, este indicat să știi că în marketing este necesară orientarea spre client. Chiar dacă scopul este acela de a face firma cunoscută, de a realiza conversii și vânzări cât mai mari, este indicat să știi cum să-ți apropii clientul sau potențialul client și să îi oferi acestuia nu doar un produs, ci o experiență. El nu va reține că produsul x l-a ajutat ci că experiența utilizării a fost satisfăcătoare, iar acest lucru îl va face să se întoarcă. Așadar, dacă scopul tău este clientul recurent și cel mulțumit, fă tot ce ține de tine să ai un plan de marketing ca la carte și-i vei da, „pe spate”.

Sursa foto: unsplash.com/photos/RSc6D7bO0fA