Timisoara

5 exerciții pentru îmbunătățirea mobilității mâinilor

5 exerciții pentru îmbunătățirea mobilității mâinilor

Detalii stire

Social links
Categorie
Stiri sanatate
Modificat
acum 1 saptamana si 2 zile
Apartine de
Clinica Naturell
Vizualizari
67

Voteaza & Distribuie

Prezentare stire

Dacă și pentru tine simplele sarcini ale zilei au devenit o povară pentru că suferi de pe urma umflăturilor, durerilor sau rigidității mâinilor, înseamnă că ai nevoie urgentă de exerciții. Și nu orice exerciții. Ci de cele potivite!

De obicei, terapeuții propun exerciții specifice în funcție de afecțiune. Unele dintre ele ajută la creșterea posibilității de mișcare a articulației sau la relaxarea mușchilor și a tendoanelor prin întindere. Alte exerciții întăresc mușchii în jurul unei articulații pentru a genera mai multă putere sau pentru a construi o rezistență mai mare.

Iată mai jos 5 exerciții recomandate în mod obișnuit pentru problemele cu mâna și încheietura mâinii.

Aceste exerciții îți mișcă încheietura și degetele prin intervalele lor normale de mișcare și fac apel la toate tendoanele mâinii pentru a-și îndeplini funcțiile specifice. Menține fiecare poziție timp de 5-10 secunde și fă un set de 10 repetări de 3 ori pe zi.

1. Extensia și flexia încheieturii

Pune antebrațul pe o masă pe un prosop rulat, cu mâna atârnată de marginea mesei, cu palma în jos. Mută mâna în sus până când simți o întindere blândă. Revino la poziția de pornire. Repetă aceleași mișcări cu cotul îndoit în lateral, cu palma orientată în sus.

2. Supinația și pronația încheieturii

Stai în picioare sau jos, cu brațul în partea ta, cu cotul îndoit la 90 de grade, cu palma orientată în jos. Rotește-ți antebrațul, astfel încât palma să fie orientată în sus și apoi în jos.

3. Mișcarea ulnară și radială a încheieturii

Sprijină-ți antebrațul pe o masă pe un prosop rulat sau pe genunchi, cu degetul mare în sus. Mută-ți încheietura în sus și în jos prin întreaga gamă de mișcare.

4. Flexia și extensia degetului mare

Începe cu degetul mare poziționat spre exterior. Mută-ți degetul mare pe palmă și înapoi în poziția de pornire.

5. Mișcările degetelor prin pumn

Începe cu degetele întinse direct în afară. Fă pumnul cârlig, întoarce-te la mâna cu degetele întinse. Fă un pumn plin și întoarce-te la mâna cu degetele întinse. Fă un pumn drept și întoarce-te la mâna cu degetele întinse.

În afară de aceste exerciții, te așteptăm la #clinicanaturell pentru a descoperi cele mai noi și benefice tratamente și terapii pentru sănătatea și buna funcționalitate ale membrelor tale!

Până data viitoare,
Cu drag,

Echipa Clinica Naturell
http://www.naturell.ro
Adresa: Timișoara, Calea Bogdăneștilor, nr. 22
Telefon: 0723 51.20.25, 0722 21.44.21, 0785 288.112


Sursa poza: https://www.health.harvard.edu/