Timisoara

5 moduri eficiente de a te motiva să faci sport acasă

5 moduri eficiente de a te motiva să faci sport acasă

Detalii stire sportiva

Categorie
Stiri Sport
Modificat
acum 2 luni si 3 saptamani
Apartine de
DWF
Vizualizari
313

Voteaza & Distribuie

Prezentare stire sportiva

Când lucrezi de acasă ori pur și simplu vremea te împiedică să faci mișcare în aer liber, locuința ta este spațiul în care poți să-ți desfășori fără probleme antrenamentul. Chiar dacă mulți dintre noi nu suntem atât de motivați să ne apucăm de sport atunci când stăm confortabil pe canapea, cu laptopul în brațe, există câteva moduri ce te vor ajuta să te apuci de treaba.

1. Găsește antrenamente care-ți plac

Poate cel mai important pas este acela de a găsi antrenamente care să-ți placă. Dacă obișnuiai să mergi la sala și să lucrezi cu tot felul de aparate, nu poți face exact același lucru acasă, decât în situația în care ai o sală în propria locuință. În orice caz, vestea bună este că, mulțumită internetului, ai acces la nenumărate opțiuni de a face sport în confortul propriei locuințe.

Gândește-te la ce tipuri de activități îți plac și apoi fă puțin research. De la aplicații și site-uri fitness care îți transformă telefonul într-un antrenor personal la sesiuni online de antrenament ce-ți transformă sufrageria într-o sală de aerobic, există o mulțime de moduri de a te bucura de îndrumare, motivație și varietate. Cu un pic de research, vei găsi cu siguranță rutina care să funcționeze pentru tine.

2. Îmbracă-te în haine de sală

Mai mult ca oricând, atunci când stai acasă, poți opta pentru ținute lejere. Profită de asta și poartă-ți echipamentul de sală. Studiile arată că doar purtând hainele pe care le asociezi cu antrenamentul fizic vei fi mai motivat să te apuci de treaba. Ai grijă să optezi pentru piese de bună calitate, în special atunci când vine vorba de încălțăminte - comandă pantofi sport pentru femei de la Originals și bucură-te de confortul oferit.

3. Trece-ți antrenamentul în calendar

Ți-ai aminti să mergi la dentist sau să plătești anumite facturi dacă aceste sarcini nu ar fi adăugate în calendarul tău săptămânal? Cel mai probabil, nu. La fel se întâmplă și cu mișcarea. Însă dacă-ți programezi antrenamentele ca și cum ar fi niște ședințe importante, le vei percepe ca pe niște adevărate priorități, îți vei face automat timp în calendar pentru ele și vei avea motivația necesară pentru a face sport.

4. Pregătește-ți spațiul

Asigură-te că muți tot ce te-ar putea încurca sau accidenta: scaune, măsuța de cafea, vazele cu flori etc. Așează-ți greutățile, salteaua, coarda și alte accesorii la îndemână și apucă-te de exerciții. Este recomandat să faci aceste pregătiri cu cel puțin 20 de minute înainte de antrenament, pentru a nu te grăbi sau a avea o scuză de a sări peste încălzire.

5. Anunță-ți prietenii și familia

Fie că le dai celor dragi un telefon, ori faci o postare pe social media, este bine să anunți că plănuiești să faci sport de acasă. Astfel, șansele de a te apuca într-adevăr de antrenament sunt mult mai mari. Poți chiar să creezi, împreună cu alți prieteni care vor să se mențină motivați, un grup de fitness și să stabiliți o ora în care veți face cu toții mișcare.

Prin urmare, găsindu-ți antrenamentele care-ți plac, imbrăcându-te cu echipamentul de sală, notându-ți antrenamentul în calendar, pregătindu-ți spațiul și anunțându-i pe cei dragi, vei fi mai motivat și îți vei mari șansele de a te ține de programul stabilit.

Sursa foto: pixabay.com/photos/home-fitness-equipment-1840858/