Timisoara

5 sfaturi pentru antrenamentele la domiciliu

5 sfaturi pentru antrenamentele la domiciliu

Detalii stire sportiva

Categorie
Stiri Sport
Modificat
acum 5 luni si 6 zile
Apartine de
DWF
Vizualizari
296

Voteaza & Distribuie

Prezentare stire sportiva

Dacă îți face plăcere să te antrenezi de acasă și ai reușit să creezi cadrul ideal pentru a face sport, nu îți mai rămâne decât să găsești cele mai bune exerciții pentru tine. Află care sunt sfaturile de care poți ține cont pentru antrenamentele la domiciliu, astfel încât să te menții în formă și să nu consideri fiecare exercițiu un calvar!

Poartă echipamentul corespunzător

Chiar faci mișcare acasă, nu confunda pijamaua cu echipamentul sportiv! Poate părea o idee bună, dar echipamentul corect te ajută mai mult când faci sport. Alege o pereche de colanți potriviți pentru astfel de activități, o bustieră și un tricou care permit pielii să respire. La fel de importantă este și încălțămintea! Nu omite mănușile și alege o pereche de pantofi sport Adidas pentru femei de la Etopsport, care îți permit să te miști în voie și să faci fiecare exercițiu corect. Dacă porți hainele potrivite când faci sport acasă, bună dispoziție se va instala negreșit!

Alege un interval orar pentru antrenamente


Pentru un stil de viață activ, alege un interval orar în care să-ți desfășori exercițiile și un antrenament pe măsura pregătirii tale. Dacă ești matinală, începe-ți ziua cu seturile preferate de exerciții. Dacă nu, bucură-te de antrenamente seara, după ce ai terminat munca. Oricare ar fi intervalul ales, nu sări, în nicio zi peste exerciții, astfel încât rutina sportivă să-ți devină un reflex. Dacă nu ești obișnuită să faci sport zilnic, acordă-ți puțin timp și sprijin, însă nu renunța!

Nu-ți suprasolicita organismul!

A trecut mult timp de când ai fost ultima dată la sală? Dacă răspunsul este da, oferă-ți un timp de acomodare cu noul stil de viață. Începe cu antrenamentele la domiciliu, susținute de câteva mișcări de încălzire și de exerciții ușoare pentru primele zile, ca să nu-ți suprasoliciți organismul. Chiar dacă îți dorești rezultate rapide, nu fă efort intens, dacă nu vrei să ai dureri sau amețeli în timpul antrenamentelor. Atunci când întâmpini astfel de situații, oprește antrenamentul și bucură-te de minute binemeritate de relaxare.

Corelează antrenamentele cu un stil de viață sănătos

Antrenamentele de la domiciliu dau roade dacă sunt însoțite de un stil de viață sănătos. În afară de exercițiile zilnice de fitness sau cardio, hrănește-te corespunzător, bea multe lichide și dormi cel puțin 7-8 ore pe noapte, astfel încât organismul tău să fie pregătit pentru sport. Abuzurile alimentare sau privarea de somn nu te ajută să duci la bun sfârșit antrenamentele de zi cu zi.

Nu uita de exercițiile de întindere după fiecare antrenament

Fiecare antrenament trebuie să înceapă cu exerciții ușoare, de încălzire, și să se încheie cu unele de întindere, pentru ca mușchii să se relaxeze. Dacă ții cont de aceste reguli, flexibilitatea ta va crește de la o zi la alta și te vei recupera mai ușor după un astfel de efort fizic.

Indiferent dacă îți dorești să slăbești sau doar să-ți tonifici corpul, antrenamentele de acasă te ajută să-ți îndeplinești orice obiectiv. Folosește echipamentul sportiv adecvat, setează-ți un interval orar pentru exerciții și concentrează-te! Sportul e o modalitate excelentă de a te deconecta și de a petrece timp cu tine, așa că perseverează!

Sursa foto: pexels.com/photo/photo-of-woman-doing-yoga-2294354/