Timisoara

Anunt Diamant Euroinstal - Sever Bocu

Euroinstal Timisoara - instalatii sanitare, centrale termice
https://euro-instal.ro

5 trenduri digitale în industria hotelieră

5 trenduri digitale în industria hotelieră

Detalii articol

Categorie
Articole divertisment
Modificat
acum 1 an si 3 luni
Vizualizari
780

Voteaza & Distribuie

Prezentare articol

Tehnologia avansează într-un ritm alert, iar acest lucru afectează organizațiile, care se confruntă cu necesitatea unei transformări de bază. Industria hotelieră nu face nici ea excepție de la digitalizare, multe dintre tendințele informatice fiind dedicate acestui sector. De altfel, implementarea sistemelor de ultimă generație a devenit un adevărat mod de diferențiere între branduri, așa că reprezintă o oportunitate pentru jucătorii din domeniu care vor să-și administreze eficient operațiunile zilnice și să îmbunătățească experiența oferită clienților.

Oaspeții moderni își doresc mai mult confort, servicii rapide, lucruri noi, programe smart sau gestionarea datelor de la distanță, iar lista este în creștere. Iată câteva trenduri digitale care au un impact semnificativ asupra percepției clienților:

Soft de gestiune inteligent

Una dintre cele mai importante tendințe digitale pe care trebuie să își concentreze atenția un operator în industria ospitalității este implementarea unui program de gestiune pentru hoteluri. Un astfel de soft este absolut necesar dacă faci parte dintr-un mediu evolutiv rapid și dinamic deoarece te ajută în construirea unei organizații eficiente și performante. Mai exact, un program de gestiune pentru operatorii hotelieri oferă, printre altele, booking rapid și ușor, integrare cu site-ul web și agenții de turism, istoricul clienților, multilocație, monitorizarea personalului, rapoarte detaliate, sistem de rezervări, distribuția și alocarea automată a camerelor. Practic, soft-ul conduce la timpi scurți de așteptare, eliminarea erorii umane, eficientizarea și automatizarea activității hoteliere.

Integrare IoT

IoT sau Internet of Things se referă la dispozitivele utilizate zilnic, care sunt conectate la internet și au capacitatea de a trimite și recepționa date. În industria hotelieră această tehnologie este foarte importantă pentru că poate permite hotelurilor să facă economii de energie, optimizând în același timp camerele. Astfel, poate fi vorba despre posibilitatea de check-in prin intermediul telefonului pentru a reduce timpul de așteptare al clienților, utilizarea unor module inteligente pentru iluminat sau sistemul de încălzire din hotel, posibilitatea oaspeților de a controla aerul condiționat ori alte facilități din cameră prin intermediul telefonului, ziare digitale sau senzori smart în cafetiere. O practică tot mai răspândită în multe hoteluri este utilizarea cardurilor electronice de acces, care sunt trimise pe smartphone-ul utilizat de oaspeți și cu care pot intra în cameră. Tot ceea ce crește controlul direct al utilizatorului și poate fi conectat la IoT, îmbunătățește satisfacția acestuia, dar creează în același timp și oportunități noi de a interacționa cu clienții.

Inteligența artificială

Cel mai simplu mod de a include inteligența artificială în industria hotelieră este prin folosirea chatbot-urilor care vizează îmbunătățirea experienței clienților. Este vorba despre programe care realizează conversații prin diferite metode, cum ar fi analiză sau text. Cunoscut și ca smartbot, talkbot ori interfață conversațională, un chatbot este conceput pentru a stimula într-o manieră realistă comportamentul unui partener de conversație. De exemplu, în cazul hotelurilor, acesta analizează datele dintr-o gamă largă de surse (interacțiuni cu oaspeții printr-o aplicație, istoricul cumpărărilor, preferințele alimentare, opțiunile de plată folosite, utilizarea facilităților) pentru a oferi clienților o experiență personalizată. Un astfel de instrument inteligent poate înlătura barierele lingvistice deoarece detectează diferite limbi străine, lucru ce duce la o rată crescută a rezervărilor.

Realitatea virtuală și realitate augmentată

Datorită capacității sale de a trimite oamenii într-un mediu digital, realitatea virtuală oferă un potențial uriaș industriei ospitalității prin ilustrarea vizuală a serviciilor oferite. Practic, în timpul procesului de rezervare, utilizatorii pot vedea cum sunt camerele hotelului printr-un tur virtual. Scopul este de a oferi potențialilor clienți o previzualizare a experienței pe care o vor avea în cadrul hotelului, facilitând astfel luarea deciziilor cu privire la alegerea camerelor sau a serviciilor dorite.

De cealaltă parte, aplicațiile de realitate augmentată îmbunătățesc mediul real cu suprapuneri grafice și presupun servicii de care oaspeții se folosesc la fața locului, ca de exemplu hărți interactive ce furnizează clienților informații relevante, precum istoria digitală a proprietății ori meniul, la intrarea în restaurant.

Aplicații mobile

Acest trend digital continuă să fie coloana vertebrală a procesului de tehnologizare a industriei hoteliere. O aplicație destinată ospitalității permite o comunicare simplă, în două sensuri, între clienți și hotel. Prin intermediul produselor mobile pot fi transmise notificări importante, oferte, actualizări, sunt disponibile opțiuni de rezervare, check-in/check-out de la distanță, rezervări la restaurantul hotelului, accesarea serviciilor din cameră, harta hotelului, diferite informații utile sau discuții cu personalul.

Transformarea digitală ajută hotelurile să rămână relevante pe piață și contribuie la vizibilitatea brandului. Sistemele moderne au făcut ca utilizatorul să devină pionul central al sectorului ospitalității, dar conduc totodată la mai multă transparență din partea operatorilor hotelieri și la creșterea capacității de a satisface așteptările consumatorilor.

image.freepik.com/free-photo/woman-reception-hotel-checking_95419-4849.jpg

Anunt Diamant Euroinstal - Bulevardul 16 Decembrie 1989

Euroinstal Timisoara - Bulevardul 16 Decembrie 1989
https://euro-instal.ro