Timisoara

6 factori de succes in SMM (Social Media Marketing)

6 factori de succes in SMM (Social Media Marketing)

Detalii stire

Categorie
Stiri economie
Modificat
acum 1 an si 3 saptamani
Apartine de
Seo Agency
Vizualizari
382

Voteaza & Distribuie

Prezentare stire

Potrivit unui studiu, 62% dintre cele mai reusite proiecte de afaceri cu amanuntul SMM, implementeaza campanii de marketing in retele sociale bazate pe ROI. Acestea calculeaza randamentul investitiei si ating valorile pozitive ale acestui indicator. Datorita acestui fapt, afacerea transforma SMM intr-un instrument eficient de branding, sporind accesul publicului, extinderea bazei de clienti si generarea in top. Avand in vedere datele obtinute, poti creste in mod semnificativ eficienta propriilor campanii SMM.

Aproape fiecare afacere implementeaza campanii de marketing in retelele sociale. Companiile creeaza grupuri publice, publica continut, atrag abonatii intr-un fel sau altul. Cu toate acestea, nu toate proiectele masoara ROI -ul campaniilor SMM si componentele lor individuale. De fapt, ei cheltuiesc resurse pe diferite tipuri de activitati in retelele sociale, nu inteleg sensul lor pentru afaceri si nici macar nu incearca sa o faca.

Cei sase factori de succes ai SMM

1. Transparenta afacerilor

Acest termen este determinat de deschiderea companiei si de disponibilitatea de a impartasi informatii cu consumatorii. Acest concept include si abilitatea si disponibilitatea angajatilor companiei de a comunica personal cu clientii.

  • ·Sfaturi de marketing: o afacere trebuie sa demonstreze deschiderea pe retelele sociale si sa le permita consumatorilor sa-si exprime opiniile. Compania ar trebui, de asemenea, sa asculte opiniile clientilor sai.

2. Utilizarea diferitelor platforme sociale

Marcile de succes SMM folosesc diverse platforme sociale. In special, 66% dintre liderii SMM au un blog corporativ, iar 65% au aplicatii mobile speciale pentru utilizatorii de retele sociale. 47% dintre brandurile de succes au un canal pe YouTube sau gazduire video pe alte site-uri. Primele cinci cele mai populare branduri de retele sociale globale includ Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube si Google+.

  • ·Sfaturi de marketing: pentru a reusi in SMM, brandurile trebuie sa aiba pagini de afaceri in retele sociale, sa aiba un blog corporativ si un canal YouTube.

3. Investitii in SMM
Promovarea in retelele sociale necesita investitii. Nu este vorba doar de bani, ci si de timpul si efortul angajatilor de marca. Companiile de succes din SMM investesc, de asemenea, in software special pentru lucrul cu mediile sociale. In cele din urma, brandurile nu dispun de fonduri pentru a primi sfaturi de la experti calificati in domeniul promovarii in retelele sociale.

  • Sfaturi de marketing: Pentru a obtine un rezultat real si masurabil al promovarii in retelele sociale, investeste in acest domeniu de marketing angajand o agentie SEO.

4. Echipa responsabila de SMM
Pentru a avea succes ai nevoie de angajati responsabili pentru lucrul in retelele sociale. Aproape jumatate din branduri implementeaza campaniile SMM la nivel central, in timp ce profesionistii in domeniul retelelor sociale se afla in sediul principal. Aproximativ 22% dintre companii angajeaza experti in domeniul SMM.

  • Sfaturi de marketing: Pentru a realiza acest lucru ai nevoie de o agentie SEO specializata in SMM. Acest lucru va creste eficienta campaniilor SMM.

5. Angajarea unei agentii SEO pentru a comunica in social media

Sa remarcat mai sus ca brandurile de succes in SMM au angajat specialisti in servicii SEO, care sunt singurii responsabili pentru promovarea in retelele sociale.

  • Sfaturi de marketing: ai nevoie de o agentie SEO care sa sprijine evenimentele SMM. Un astfel de sprijin poate fi raspunsul la intrebarile de profil, publicarea de informatii importante.

6. Masurarea amortizarii campaniilor SMM

Cele mai de succes branduri SMM masoara in mod constant eficacitatea promovarii in retelele sociale. Aproape 40% dintre comerciantii cu amanuntul realizeaza ROI pozitiv pentru campaniile de marketing social media. Aproape fiecare a cincea companie are un ROI negativ. In acelasi timp, 44% dintre companii nu masoara eficienta investitiilor in SMM.

  • Sfaturi de marketing: masoara rentabilitatea investitiei in SMM. Acest lucru va spori eficacitatea campaniilor de marketing.

Promoveaza cu succes o afacere in mass-media sociale Succesul campaniilor SMM depinde de disponibilitatea de a comunica cu consumatorii in retelele sociale. Numai companiile transparente atrag abonati si formeaza comunitati loiale. Marcile care au reusit in retelele sociale au angajat o agentie SEO cu specialisti SMM. Dorinta de a investi in SMM si de a masura eficacitatea eforturilor de marketing sunt factori critici de succes. Aproape doua treimi din brandurile care implementeaza cu succes campaniile SMM masoara ROI si ating valori pozitive pentru acest indicator.

Autor

  • Seo Agency
  • 0Partener de afaceri

  • SEO Agency pentru noi nu este doar o agentie, ci este o echipa care in fiecare zi munceste pentru afacerea ta, controland toate canalele de trafic si asigurand un profit maxim. Optimizam site-uri de peste 10 ani.
  • 0785369369