Timisoara

7 moduri de a reduce stresul și de a menține scăzută tensiunea arterială Client Gold

7 moduri de a reduce stresul și de a menține scăzută tensiunea arterială

Detalii

Telefon
0723512025, 0722214421, 0785288112
Web
http://www.naturell.ro/
Categorie
Tratamente / Operatii
Modificat
acum 7 zile si 15 ore
Apartine de
Clinica Naturell
Vizualizari
86

Voteaza & Distribuie

Prezentare

Atunci când vine vorba de prevenirea și tratarea hipertensiunii arteriale, o strategie adesea trecută cu vederea este gestionarea stresului. De aceea, dacă de multe ori vă simțiți încordați, vă recomandăm să încercați aceste 7 modalități de a reduce stresul:

1. Dormiți suficient - un somn inadecvat sau de calitate slabă vă poate afecta starea de spirit, vigilența mentală, nivelul de energie și sănătatea fizică.

2. Aflați și folosiți tehnici de relaxare - meditația, relaxarea musculară progresivă, imaginile ghidate, exercițiile de respirație profundă și yoga sunt tehnici puternice de relaxare și combatere a stresului.

3. Consolidați-vă rețeaua socială - urmați un curs, alăturați-vă unei organizații, faceți voluntariat, mergeți la diverse evenimente publice sau participați la un grup de sprijin.

4. Dezvoltați-vă abilitățile de gestionare a timpului - cu cât puteți jongla mai mult cu cererile de la muncă și din familie, cu atât nivelul de stres este mai mic.

5. În măsura posibilului, încercați să rezolvați situațiile stresante, fără să le lăsați să treneze sau să evitați confruntarea lor - organizați ședințe sau întâlniri de rezolvare a problemelor familiale, folosiți abilități de negociere la domiciliu și la serviciu și, mai ales, învățați să vă spuneți punctul de vedere ori de câte ori o situație tinde să se întoarcă împotriva voastră.

6. Hrăniți-vă bine și sănătos. Apelați la masaj - bucurați-vă cu adevărat de orice experiență benefică: de exemplu, mâncați încet și concentrați-vă cu adevărat pe gustul și senzațiile fiecărei mușcături. Faceți o plimbare, faceți-vă o siestă sau ascultați muzica preferată ori de câte ori simțiți că situațiile vă depășesc și apare stresul.

7. Cereți ajutor - nu vă fie teamă să cereți ajutor soțului sau soției, prietenilor și vecinilor, sau de ce nu unui psiholog. Dacă stresul și anxietatea persistă, discutați deschis și fără menajamente cu medicul/ psihologul vostru.

Pe data viitoare!
Pe noi ne găsești mereu, ori de câte ori ai nevoie de soluții și suport.

Cu drag,
Echipa Clinica Naturell

Adresa: Timișoara, Calea Bogdăneștilor, nr. 22

Sursa foto: https://www.whatmortgage.co.uk