Designul noii pungi de cumparaturi Iulius a fost ales! Le multumim tuturor celor care s-au implicat in acest proiect si va invitam pe toti sa va bucurati de cele 6 lucrari castigatoare:
Locul I
NEDA LAVINIA
Reprezentativa pentru brand-ul IuliusMall, lucrarea Laviniei imbina originalitatea cu starea de bine pe care o ofera shopping-ul. Asa cum a declarat chiar ea, Lavinia a lucrat aproximativ 20 de ore la acest concept. Asadar, locul I cu felicitari.
Mentiunea I
FODOR ZOLTAN
Culorile tari sunt la moda in design-ul grafic. Asa ne-a spus Zoltan in momentul in care a fost invitat in fata juriului. Pentru pasiunea de care a dat dovada, el a primit mentiunea I.
Mentiunea II
SARATOC DANIEL
Desi s-a inscris in concurs cu 4 lucrari, se pare ca prima dintre ele este cea care i-a purtat noroc. Feminitatea e cuvantul care caracterizeaza lucrarea lui Daniel, iar originalitatea lui a fost premiata cu mentiunea II.
Mentiunea III
COITA COSMIN
Lucrarea lui Cosmin este orientata catre publicul masculin pasionat de shopping. Ingeniozitatea cu care a imbinat culorile si elementele grafice a fost apreciata de catre juriu, motiv pentru care Cosmin a primit mentiunea III.
Mentiunea IV
CABAU LIVIU
Eleganta si profesionalism. Acestea sunt cele 2 caracteristici pe care Liviu le atribuie lucrarii sale. Se pare ca juriul a avut aceeasi opinie, avand in vedere faptul ca acest concept a primit mentiunea IV.
Mentiunea V
GOLUMBEANU SORIN
Pornind de la sigla IuliusMall, Sorin a dorit sa creeze un concept care sa induca o stare de optimism clientilor. Pentru ca a inteles ca shopping-ul ii face pe oameni fericiti, Sorin a fost premiat cu mentiunea V.