Timisoara

Afla daca reclamele pe Facebook te pot ajuta sau nu in planul vanzarilor

Afla daca reclamele pe Facebook te pot ajuta sau nu in planul vanzarilor

Detalii stire

Categorie
Stiri economie
Modificat
acum 2 ani si 9 luni
Apartine de
Agentia Fortin
Vizualizari
359

Voteaza & Distribuie

Prezentare stire

Daca ai cont pe platforma de socializare Facebook, atunci sigur nu iti este strain faptul ca business-urile isi fac publicitate pe Facebook prin intermediul acesteia. Ti s-a intamplat sa accesezi un website de ski-uri, ca mai apoi sa iti apara reclame pe Facebook de la acelasi magazin online?

Ei bine, inseamna ca esti unul din persoanele din publicul tinta care si-a exprimat interesul catre aceasta categorie de produse, care a fost redirectionat pentru incurajarea deciziei de achizitie.Prin publicitate pe Facebookse intelege una dintre modalitatile de promovare a serviciilor sau a produselor de catre companii. Acest tip de promovare extrem de intalnita la ora actuala in practicile de marketing online, datorita rezultatelor dovedite prin campaniile online.

Ce sunt, mai exact, reclamele pe Facebook?

Acel tip de postari care prezinta eticheta „sponsorizat”. Sunt investitii care urmaresc cresterea vanzarilor sau a vizibilitatii brandului, planificate cu scopul de a indeplini obiectivele de business ale unei companii. Reclamele au aspectul unor postari obisnuite, cu care orice utilizator Facebook este familiarizat, fiind constituite din text si imagine. Cel mai adesea, ele trimit catre website-ul companiei, unde se realizeaza conversia. Pentru a seta astfel de reclame, ai nevoie de o pagina de facebook a brandului tau.

Ce este obiectivul de publicitate?

Obiectivul de publicitate nu este altceva decat actiunea pe care o vizezi, cea a utilizatorilor care au contact cu reclamele tale. In publicitatea pe facebook se folosesc seturi de reclame si ai de a face cu audiente, buget, perioada de desfasurare a campaniei – elemente pe care le setezi si le optimizezi pentru a obtine rezultalele asteptate. Un set de reclame formeaza o campanie, care urmaresc un obiectiv de marketing. La randul sau, obiectivul de marketing se subordoneaza intotdeauna unui obiectiv de business.

Ce inseamna „audienta”?

„Audienta” este un termen specific din zona de marketing, care se refera la publicul tinta careia te adresezi si de la care astepti o anumita actiune pentru a-ti indeplini obiectivul de publicitate. Cu alte cuvinte, un grup de utilizatori pe care ii urmaresti prin reclamele tale si care au relevanta pentru business-ul tau, fiind potentiali clienti sau chiar actuali clienti pe care ai vrea sa ii convingi din nou sa faca o achizitie.

Ce poti promova prin intermediul Facebook?

Ceea ce iti doresti. Un produs sau un serviciu. Brandul. Promotii, articole sau postari.Un eveniment, un articol, o anumita informatie de interes, prin care doresti sa generezi trafic pe website-ul tau si sa aduci noi vanzari sau potentiali clienti. Ai posibilitatea de a obtine o interactiune directa cu publicul tau si sa le afisezi reclame in newsfeed in functie de mai multe criterii, precum: date demografice, interese, comportamentul lor pe Facebook sau in mediul online. Intotdeauna secretul este sa stii exact cine sunt clientii tai, adica cine este audienta careia doresti te adresezi prin textele si imaginile din campanii.

Publicitatea pe Facebook este un obiect de activitate in sine, existand specialisti in domeniu care au in fisa postului exclusiv aceasta responsabilitate. In acelasi timp, marile companii opteaza pentru agentii care ofera servicii integrate, consultanta si implementare a campaniilor pe o diversitate de canale, concomitent, ce contribuie simultan la indeplinirea obiectivelor de vanzari.

Cum poti demara o camapanie social media eficienta?

Fie ca alegi Facebook Ads, fie ca optezi pentru o strategie ce vizeaza mai multe canale de promovare, fortin.acency pune la dispozitia companiilor servicii performante de marketing online care convertesc simplii vizitatori in cumparatori. Fortin.acency are propria definitie a succesului in domeniu, pe care au testat-o printr-un portofoliu vast de clienti: o promovare inteligenta e intotdeauna o cheie a succesului!

Autor

  • Agentia Fortin
  • 0Partener de afaceri

  • Agentia Fortin activeaza in domeniul online marketing si al serviciilor complementare: web design, digital advertising, identitate de brand si optimizare a prezentei web prin campanii de SEO, AdWords si comunicare integrata.
  • 0726538389