Timisoara

Agenția AdMarks are grijă de reputația online a partenerilor săi. Iată principalele elemente ale unei campanii ORM

Agenția AdMarks are grijă de reputația online a partenerilor săi. Iată principalele elemente ale unei campanii ORM

Detalii

Social links
Categorie
Stiri Comert
Modificat
acum 3 luni si 6 zile
Vizualizari
125

Voteaza & Distribuie

Descriere

Reputația online este un factor delicat pentru orice business online sau persoană publică. Pe un canal atât de vast și de imprevizibil, precum Internetul, reputația online se poate pierde ușor, deși se construiește destul de greu, poate chiar în ani de zile.

Agenția AdMarks Media dorește ca niciunul dintre partenerii săi să aibă probleme din punct de vedere al reputației și oferă servicii de online reputation management, cunoscut și sub denumirea de ORM.

Care sunt particularitățile strategiei de ORM?

Multe persoane asociază termenul ORM cu „spălarea imaginii” în mediul online. Cu toate acestea, conceptul de ORM este mult mai vast și nu se axează doar pe factorul negativ, ci are în vedere păstrarea în parametri optimi a reputației online.

Ce se întâmplă astfel?

De la caz la caz, agenția care se ocupă cu o campanie de ORM are în vedere necesitățile clienților de la momentul preluării portofoliului. În cazul AdMarks Media, nu se pleacă niciodată la drum fără un audit și o strategie, așa cum afirmă chiar ei pe site-ul lor, admarks.ro.

Astfel, având clare toți parametrii campaniei și stabilind un plan etapizat, campania de ORM poate debuta în condiții sigure, cu un obiectiv clar pe o perioadă determinată de timp.

Cum funcționează ORM-ul?

Nu există o rețetă sigură sau singulară, deoarece niciun caz nu este exact la fel cu celălalt.
De obicei există două mari cazuri-umbrelă, pentru două mari tipuri de entități:

Cazurile:
  • Campanie de ORM pentru menținerea și îmbunătățirea unei reputații online foarte bune, lucru pentru care este mai degrabă necesară o campanie de ORM de tip PR
  • Campanie de ORM pentru îmbunătățirea imaginii negative, care este totodată și cel mai popular tip de campanie de online reputation management
Tipurile de clienți:
  • Companii și business-uri online, care doresc să aibă o imagine impecabilă în mediul virtual și să comunice cât mai curat și mai eficient
  • Persoane publice, care au business-uri cu practică individuală, precum medici privați, stomatologi, avocați sau oameni de afaceri

Pentru fiecare dintre aceștia, în funcție de caz, AdMarks Media creează o strategie cu puncte specifice, pe care o prezintă clientului înainte de a fi trimisă în execuție. În funcție de timpul stabilit și de obiectivele predeterminate, bugetul unei campanii de ORM se stabilește în funcție de următorii factori: durată a executării planului, complexitatea domeniului, specificul imaginii business-ului (pozitiv/negativ).

Pentru mai multe detalii despre campanii de online reputation management, despre costurile și strategiile implicate, puteți contacta agenția AdMarks Media printr-un telefon la numărul 0747055000 sau printr-un e-mail la adresa office @ admarks.ro.