Timisoara

Angajam asistent manager

Angajam asistent manager

Detalii

Categorie
Locuri de munca
Modificat
acum 5 luni si 1 saptamana
Apartine de
Universal Spedition
Vizualizari
1485

Voteaza & Distribuie

Descriere

Angajam asistent manager in Timisoara

- persoana integra, loiala, capabila sa pastreze confindentialitatea datelor si informatiilor;
- persoana energica si inteligenta.

Cerinte:
- experienta minim un an intr-o firma de transport marfuri sau casa de expeditie;
- cunostiinte de contabilitate primara;
- cunostiinte minime de achizitii si marketing online
- bune abilitati de planificare si organizare;
- claritate si coerenta in exprimarea scrisa si verbala;
- atentie la detalii si atentie distributiva;
- bune abilitati de comunicare, flexibilitate, diplomatie;
- minim limba engleza la nivel conversational;
- cunoasterea pachetului Office;
- este un plus cunoasterea programului Windsof.

Responsabilitati
- preia mesajele si apelurile telefonice, prelucreaza datele si le transmite prin intermediul e-mailului departamentului de transport sau persoanei careia i se adreseaza mesajul. Sunt necesare cunostinte de transport pentru ca preluarea cererilor venite prin intermediul telefonului sa se faca in mod corespunzator, iar datele transmise catre dispecerat sa fie complete si corecte.
- sorteaza, verifica, prelucreaza si indosariaza corespondenta, conform procedurilor interne;
- pregateste si preda la Posta sau la firma de curierat agreata corespondenta uzuala;
- pregateste documentele pentru firma de contabilitate, intocmeste si verifica acuratetea situatiilor contabile furnizate de firma cu care avem contract;
- tine evidenta incasarilor si platilor;
- introduce platile in platforma online banking
- tine legatura cu departamentul contabil al clientilor privitor la plati;
- intocmeste diferite rapoarte si executa orice alte dispozitii date de managerul firmei
- redacteaza diferite documente;
- propune optimizarea costurilor privitoare la diverse achizitii prin gasirea de noi furnizori de produse sau servicii;
- redacteaza prooceduri interne si propune optimizarea activitatii;
- diverse activitati de marketing online in colaborare cu firmele cu care avem contract.

Beneficii
- salar fix + bonuri de masa
- telefon de serviciu
- participarea la diverse seminarii si cursuri avand ca scop cresterea profesionala si dezvoltarea personala
- mediu de lucru placut, atmosfera familiala;
- posibilitate de crestere profesionala
- colegi OK.

Numai candidatii selectati vor fi invitati la interviu. Nu vor fi luate in considerare candidaturile care nu vor indeplinii conditiile solicitate. Cv-urile candidatilor vor beneficia de o deplina confidentialitate.