Timisoara

Ce poti face daca ai tensiunea arteriala crescuta? Client Platina

Ce poti face daca ai tensiunea arteriala crescuta?

Detalii

Web
www.laviniabratu.ro
Social links
Categorie
Stil de viata
Modificat
acum 1 luna si 6 zile
Vizualizari
485

Voteaza & Distribuie

Descriere

Ce poți face dacă ai tensiunea arterială crescută?

Dacă ai probleme cu tensiune arterială și nu este încă cazul să urmezi un tratament alopat încă, vin în întâmpinarea ta cu câteva rețete vechi ce ajută mult sistemul cardio-vascular. Poți încerca cele prezentate mai jos și monitorizând fluctuațiile tensiunii, vei putea integra acele noi obiceiuri ce te pot ajuta în menținerea stării de sănătate.

- Poți încerca o cură de lungă durată (trei luni) cu sucuri de legume - suc de sfeclă roșie, morcov, pătrunjel, păstârnac, tomate -, cu adaosul unei lingurițe de suc din usturoi, hrean si lămâie. Se beau câte 2-3 pahare pe zi, nu mai mult de 200 ml odată, de preferat înainte de fiecare masă principală.

- Usturoiul poate fi utilizat sub diferite forme (infuzie, decoct, macerat, tinctură, sirop), într-o cură de durată, mai ales la persoanele care au trecut de 50 de ani.

- În fiecare zi, dimineața, pe stomacul gol, se poate bea o limonada preparata dintr-o lămâie indulcită cu miere de albine și 5 fire de pătrunjel blenduite bine pe loc. Rezultatele acestei băuturi sunt miraculoase, având în vedere și proprietățile excelente în nutrienți ale celor trei componente.

- Dacă nu aveți contraindicații pentru alte afecțiuni, este deosebit de util ca și remediu preventiv, o cură de usturoi, înghițind zilnic, câte 2-3 bucăți nemestecați, dimineața și cu 30 de minute înainte de micul dejun - o cură de trei luni. Se pare că usturoiul are o influență favorabilă asupra ritmului cardiac si asupra contracțiilor inimii, stimulează circulația sângelui, având un important rol vasodilatator, hipotensiv, fluidizant și de curățire a vaselor de sânge. Conținutul ridicat de sulfide scade nivelul colesterolului rău fixat pe pereții arterelor.

- Tot dimineata, înainte de micul dejun și seara, înainte de culcare, se va consuma câte o linguriță ulei de măsline, cu efecte cunoscute contra hipertensiunii, fiind o sursă de antioxidanți, prin conțintul ridicat de vitamina E.

- Ajută mult o alimentație cu legume și fructe, bogate în săruri de potasiu și în vitamine, care degradează colesterolul din ficat și din vasele sangvine. Pe lângă acestea pot fi consumate carne de vită și pasăre de casă (fiarta sau rasol), pește, iaurt, brânza de vaci, cartofi fierți în coajă, pâine integrală fără sare, ulei vegetal, cereale germinate, albuș de ou, bulion de legume, fructe în prima parte de zi (proaspete, coapte, mai rar compoturi).

Mare atenție la sare, se pare că una dintre problemele pe care le au toți cei cu tendința de creștere a tensiunii sau care ai deja această problemă, preferă mncarea mai bine sărată, suplimentând mereu adaosul de sare. Ar fi bine să corectăm rapid gustul, să corectăm acest obicei dacă vrem o tensiune arterială în limitele bune.

Alegeri inspirate și sănătate!

Autor