Timisoara

Ce trebuie sa stii inainte de a construi un website pentru afacerea ta?

Ce trebuie sa stii inainte de a construi un website pentru afacerea ta?

Detalii

Categorie
Stiri economie
Modificat
acum 2 luni si 2 saptamani
Apartine de
Agentia Fortin
Vizualizari
118

Voteaza & Distribuie

Descriere

Prezenta online este in prezent o conditie esentiala pentru orice afacere de pe piata. Nu toti insa inteleg ca atunci cand vine vorba de o creare website de prezentare exista principii si reguli de urmat si ca acestea fac diferenta intre site-urile de succes si cele care se lupta pentru vizibilitate online.

Pentru fiecare site aflat in peroada de coonstructie si dezvoltare, exista trei reguli esentiale de urmat.

1.Cunoaste-ti obiectivele

Afla ce doresti sa realizezi si ce fel de actiuni trebuie sa intreprinzi pentru a iti atinge scopurile. In materie de construcite a unui site de prezentare regula numarul unu este sa incepi prin a defini clar obiectivele de afaceri si a le integra in identatea website-ului pe care il construiesti. Obiectivul principal al dezvoltarii unui site nu ar trebui sa se rezume la dezoltarea unei imagini de profesionalism, si nici macar la stabilirea unei prezentei online. Obiectivele tale trebuie specifice, cuantificabile, realizabile, relevante si legate de o durata determinata de timp.

Odata ce ai identificat obiectivul principal este timpul sa decizi modul in care fiecare pagina a site-ului poate functiona pentru a finaliza conversiilor micro. Conversiile micro nu trebuie sa se refere de fiecare data la o vanzare. Conversiile micro pot lua forma unei subscriptii la stiri periodice, unor vouchere oferite, sau participarea la o tombola.

Intelegerea modului in care fiecare pagina a site-ului web si continutul fiecarui canal de marketing interactioneaza este de mare importanta. Asigura-te ca site-ul tau integreaza multiple canale ce pot genera micro-conversii pentru afacerea ta. Permite utilizatorilor sa interactioneze cat mai mult cu website-ul.

2. Design-ul trebuie sa reflecte continutul

Aspectul creativ al proiectarii site-ului web poate fi si cea mai placuta parte a acestui proces, dar este esential sa fie o etapa bine executata, care sa reflecte in structura si aspect continutul site-ul. Tendintele de design sunt trecatoare, astfel ca actualizarea periodica din punct de vedere al aspectului nu trebuie pierduta din vedere.

Continutul informativ este temelia unui site, iar “greutatea” imaginilor depinde de mesajul pe care site-ul il transmite publicului tinta. Imaginile incorporate unui site trebuie sa fie relevante pentru compania sau brandul cu care se asociaza. Cateva imagini puternice, relevante, care exprima succint natura companiei sau a brandului sunt cele mai eficiente.

3.SEO, sau cum sa ai vanzari bune

O arhitectura corecta a site-ului poate determina vanzari bune. Atat principiile SEO cat si practicile de marketing in social media joaca un rol determinant in atragerea potentialilor clienti catre site.

Google Analytics este un instrument foarte util pentru orice site competitiv: acesta iti permite sa te informezi asupra numarului de vizite pe site, locul de provenienta al acestora si al vanzarilor pe care site-ul le-a generat. Este astfel vital pentru orice site de prezentare sa poata evalua prezenta sa pe piata.

Majoritatea traficului de pe un site provine de la motorul de cautare Google. Pentru a obtine o prezenta cat mai vizibila pe pagina de rezultate a motorului de cautare trebuie ca site-ul sa fie structurat in asa fel incat sa fie optimizat pentru serviciile Google. Pentru a evita costuri pe viitor, este foarte indicat ca acest pas sa fie intocmit de la concepera site-ului.

Cum sa construiesti un site de succes?

Agentia Fortin este specializata in servicii de creare site prezentare, web-design si optimizare SEO. Echipa Fortin este alcatuita din profesionisti in domenii complemetare ale industriei creative. Misiunea Fortin este sa dezvolte strategii integrate de marketing, coreland metode si tehnici din publicitate, comunicare si programare, pentru a indeplini obiectivele de marketing ale clientilor sai. Cu peste 500 de site-uri in portofoliu, agentia Fortin are o prodigioasa activitate din 2015. Acceseaza pagina de servicii a agentiei Fortin si descopera coordonatele pentru succesul online.

Autor

  • Agentia Fortin
  • 0Partener de afaceri

  • Agentia Fortin activeaza in domeniul online marketing si al serviciilor complementare: web design, digital advertising, identitate de brand si optimizare a prezentei web prin campanii de SEO, AdWords si comunicare integrata. Suntem specializati in programare web, cu experienta semnificativa in PHP, HTML, CSS, Jquery, integrare CMS, integrare aplicatii si revizuire cod.
  • 0726538389