Timisoara

Cele mai simple moduri pe care oricine le poate aplica pentru a face exerciții fizice

Cele mai simple moduri pe care oricine le poate aplica pentru a face exerciții fizice

Detalii stire sportiva

Social links
Categorie
Stiri Sport
Modificat
acum 3 saptamani si 1 zi
Vizualizari
100

Voteaza & Distribuie

Prezentare stire sportiva

"Exercițiile fizice îmi ancoreză ziua" (Dwayne “The Rock” Johnson)

Unul dintre cele mai importante aspecte despre a transforma o activitate într-un obicei este acela că, cel puțin la început, ai nevoie să o faci în mod continuu. Ceea ce, în mod obișnuit, asta înseamnă zilnic. La început, întregul proces de creare a unui obicei este foarte fragil. Se bazează în întregime pe energia ta personală. Dacă pierzi acel sentiment de motivație, energia ta scade și nu mai poți să îți îndeplinești sarcina propusă.
De aceea, nu reprezintă nicio o surpriză faptul că cei mai mulți dintre noi avem dificultăți în obișnuința de a face și exerciții fizice în mod regulat.

Iată însă cum poți transforma o activitate sporadică și poate chiar nefăcută cu plăcere, ci mai mult din necesitate, într-un obicei nu doar util, ci și plăcut:

⦁Respectă aceeași oră în fiecare zi

Nu trebuie doar să lucrezi în fiecare zi, ci și la aceeași oră. Acest lucru este important pentru că îți condiționezi mintea și corpul până la cele mai mici detalii. Cu toate acestea, o mare avertizare: Mulți oameni iubesc ideea de a lucra dimineața, dar nu se trezesc chiar mai devreme decât ora la care trebuie să se ridice pentru a pleca la muncă.

Drept rezultat, ei fac efortul de a lucra de două ori mai tare, ca să-și formeze un alt obișnuit dificil. Acela de a se trezi mai devreme pentru a insera și forma obiceiul de a face exerciții. Procedând astfel, aceștia sunt mult mai predipsuși la eșec, pentru că devine mult mai dificil să se țină în mod consecvent de sarcina propusă.

În schimb, este indicat să îți setezi antrenamentul obișnuit într-un moment în care ești perfect confortabil cu el, iar dacă vrei să lucrezi și la trezitul mai devreme, fă acest lucru separat până când îți dovedești că ești suficient de consistent pentru a corela acest moment cu timpul de antrenament.

Cel mai important lucru este să lucrezi în fiecare zi, așa că, dacă uneori nu respecți ora, este important, totuși, să lucrezi în acea zi.
Dacă, spre exemplu, este ora zece seara și ești obosit, fă niște întinderi, apoi sprint pentru câteva minute. S-ar putea să nu fie la fel de eficace ca și antrenamentul obișnuit, dar, așa, te asiguri că îți instruiești corpul în fiecare zi pentru a exersa și pentru a te obișnui cu activitatea fizică.


⦁Fă-o într-un mod distractiv și interesant

Multe persoane se tem de ideea de a merge în sală în fiecare zi. Nu pentru că este greu, pentru că ceea ce fac ei nu îi incintă. Pe de altă parte, există mulți alții care iubesc să meargă la sala de sport pentru că văd progresul și câștigă destulă plăcere din activitate. S-ar putea să nu simți prea mulă plăcere la început, dar poți utiliza în continuare acest principiu în avantajul tău prin găsirea de tipuri de activitate fizică care pot servi ca antrenamente sănătoase care te încântă.


⦁Simplifică procesul de debut

În cele din urmă, elimină cât mai multe obstacole între tine și antrenament și lucrează cât mai mult posibil. Fiecare lucru mic poate servi ca un fel de rezistență psihică pe care creierul tău o va folosi pentru a te împiedica să iei măsuri. Cel mai important, asta înseamnă că ar trebui sa îți iei hainele de antrenament dimineața pentru a le avea la dispoziție oricând decizi să mergi la antrenament și, așa, nu vei mai avea scuza că nu ai echipamentul potrivit :)

De asemenea, fă antrenamentul scurt și simplu. Nu încerca să sari imediat într-un antrenament de o oră, cu antrenament cardio și de forță și orice alt fel de exerciții greoaie care te pot descuraja și împiedica să continui.
Începe cu 30 de minute și menține antrenamentul cât mai simplu și vei avea mult mai multe șanse să păstrezi și să îți formezi obiceiul de a lucra. Cu timpul, poți mări timpul în care lucrezi și poți face antrenamentul mai complex.


Te așteptăm la #clinicanaturell pentru a descoperi cele mai noi și benefice tratamente și terapii pentru sănătatea și frumusețea ta. Cu sau fără antrenamente :) !


Pana data viitoare,
Cu drag,
Echipa Clinica Naturell

Timisoara, Calea Bogdanestilor, nr. 22
Telefon: 0723512025, 0722214421, 0785288112
http://www.naturell.ro