Timisoara

Cum alegi un software de management al restaurantului: 3 sfaturi

Cum alegi un software de management al restaurantului: 3 sfaturi

Detalii stire

Categorie
Stiri afaceri - economie
Modificat
acum 1 an si 1 luna
Apartine de
DWF
Vizualizari
276

Voteaza & Distribuie

Prezentare stire

Digitalizarea operațiunilor desfășurate în restaurantul tău reprezintă un element important dacă îți dorești ca afacerea ta să îți aducă un profit consistent, clienți satisfăcuți, precum și eficientizarea fluxului de lucru. Astăzi, poți găsi diferite oferte de software de management care te pot ajuta să îți maximizezi productivitatea. Dacă îți dorești să investești într-o astfel de soluție digitală, descoperă în rândurile de mai jos câteva recomandări care te pot ajuta să alegi tehnologia potrivită nevoilor tale de business!

Ce este software-ul de management al restaurantului?


Așa cum îi spune și numele, un soft de management al restaurantului este o soluție care te ajută să îți operezi și gestionezi afacerea. În centrul acestei tehnologii se regăsește un sistem POS, sau centrul de control al businessului tău. Acesta are o mulțime de funcționalități, printre care:
  • gestiune stocuri pe bază de rețetar;
  • setare timp de preparare produse;
  • definire ordine servire preparare;
  • definire catalog produse;
  • generare facturi;
  • verificare CIF;
  • alocarea promoțiilor, voucherelor etc.

În funcție de nevoile businessului tău, poți alege un pachet customizat de soft de gestiune restaurant, astfel încât să se potrivească atât dimensiunii afacerii tale, cât și complexității acțiunilor desfășurate in interiorul acesteia.

Verifică ce funcții și instrumente sunt incluse în software-ul de management


În general, un astfel de soft are un pachet standard de caracteristici, la care poți adăuga ulterior funcții suplimentare. Este recomandat să faci o analiză a nevoilor afacerii tale, apoi să le compari cu lista de facilități disponibile. Mai jos regăsești o listă scurtă a celor mai folositoare instrumente:

Un sistem POS


Așa cum am menționat anterior, un POS permite comunicarea între mai multe stații și actualizează toate datele necesare în același timp. Prin intermediul acestuia poți să gestionezi comenzile, vânzările și plățile, să definești meniuri și promoții, să le modifici ulterior conform calculelor tale, să sincronizezi meniul cu aplicațiile de comandă online și de livrare și multe altele.

Monitorizarea inventarului


Cu ajutorul acestei funcții poți urmări cantitățile de ingrediente pe care le ai la dispoziție, precum și pe cele care se epuizează mai repede decât altele. În acest mod, inventarierea poate deveni mai ușoară ca oricând.

Raportare online


Unele sisteme au incluse funcții care îți permit să aduni într-un sigur loc instrumentele esențiale de management și raportare, precum administrarea mai multor restaurante, baza de date cu clienți, rapoarte în timp real etc. Pe lângă faptul că o astfel de platformă te poate ajuta să te organizezi mai bine, ai și siguranța că datele tale sunt stocate în centre de date specializate.

Asigură-te că software-ul este intuitiv și ușor de folosit


Desfășurarea eficientă a activității este unul dintre cei mai importanți piloni pe care se poate sprijini afacerea ta. Restaurantele tind să aibă o fluctuație ridicată a angajaților și pentru a nu fi nevoit să petreci ore întregi cu instruirea noilor persoane din echipă, este esențial să te asiguri că sistemul de management al restaurantului este ușor de înțeles și simplu de utilizat atât de către cei din conducere, cât și de personal.

Verifică cine a creat sistemul de gestiune, câtă experiență au în industrie și, mai ales, ce spun ceilalți parteneri despre serviciul lor. Mai mult decât atât, află dacă firma de la care intenționezi să iei software-ul are un departament de asistență care te poate ajuta oricând ai nevoie.

Alege un software ușor de configurat


Înainte să semnezi contractul de colaborare, este important să stabilești cine se ocupă de instalarea software-ului. Informează-te dacă firma poate trimite un reprezentat să îl configureze și cât durează până toate informațiile sunt introduse în sistem.

De asemenea, poate fi util să întrebi cine gestionează actualizările sau modificările aduse la nivelul meniului, promoțiilor sau personalului din restaurant. În cazul în care ai un meniu fix și nu schimbi frecvent rețetele sau ofertele, atunci este mai puțin relevant acest aspect. Însă, dacă faci actualizări regulate ale meniului, introduci des promoții sau introduci diferite strategii în programul de loialitate, atunci este important să știi cât de ușor se pot face aceste modificări în cadrul software-ului.

În mod ideal, programul de gestionare a restaurantului ar trebui să fie suficient de flexibil astfel încât tu sau personalul tău să puteți face modificări regulate fără a fi nevoiți să apelați la serviciul de asistență pentru clienți pentru fiecare detaliu.

Sperăm că aceste sfaturi să te ajute să alegi cea mai bună soluție digitală pentru restaurantul tău. Pentru mai multe detalii, ia legătura cu o companie care îți poate oferi suportul de care ai nevoie!

Sursă foto: Shutterstock.com

Anunt Diamant Alexandru Mușătoiu Cabinet de Avocat

Alexandru Mușătoiu Cabinet de Avocat Timișoara - Alexandru Mușătoiu este membru al Baroului Timiș. Cabinetul de avocat a fost fondat în anul 2006, poziționându-se în segmentul cu cei mai buni și serioși avocați din Timișoara.
https://musatoiu.com