Timisoara

Anunt Diamant PFS Cleaning

PFS Cleaning Timisoara - curatenie industriala in Timisoara, Craiova, Targu Jiu, Turnu Severin, Oradea, Arad - alpinism utilitar, vanzare produse curatenie, curatenie pentru birouri, curatenie pentru hale, curateniedupa constructori, spalat mocheta cu monodisc
https://pfscleaning.ro

Clarificarea confuziilor cu privire la campania de comunicare Cultura uneste comunitatea anuntata in 8 ianuarie

Eveniment de excepție la Timișoara: balerinii ruși au făcut spectacol pe gheață la Sala Olimpia. GALERIE FOTO

Detalii stire

Categorie
Stiri Cultura
Modificat
acum 1 deceniu si 3 luni
Vizualizari
1224

Voteaza & Distribuie

Prezentare stire

Clarificarea confuziilor cu privire la campania de comunicare Cultura unește comunitatea anunțată în 8 ianuarie

Ca urmare a reacțiilor cu privire la semnificația și obiectivele campaniei de comunicare Cultura unește comunitatea, Asociația Timișoara Capitală Culturală Europeană face următoarele precizări:

  • Pentru activitățile premergătoare elaborării dosarului de candidatură a Timișoarei pentru titlul Capitală Culturală Europeană în 2021 au fost invitați și solicitați să se implice membrii Asociației, precum și alte entități care, din analizele făcute, au calitatea de parte interesată pentru acest proiect. Așadar, reprezentanți din universități, din rândul autorităților, ai mediului de afaceri, ai mediului cultural, jurmaliști fac parte din grupurile de lucru implicate în elaborarea dosarului de candidatură, iar numărul acestora va crește.
  • Avem o colaborare constantă și foarte bună cu Universitatea de Vest din Timișoara, al cărei rector – prof.univ.dr. Marilen Pirtea, a desemnat deja mai mulți specialiști în diverse domenii pentru a participa la întâlnirile de lucru organizate pentru elaborarea conceptului candidaturii (un proces care va continua și anul acesta). De altfel, Asociația a încheiat și un contract cu Universitatea de Vest, în valoare de 19.000 de lei, pentru realizarea Studiului sociologic privind impactul public al candidaturii Municipiului Timișoara pentru titlul de Capitală Culturală Europeană. Acest studiu a fost prezentat publicului în conferința de presă pe care Asociația, împreună cu Primăria Municipiului Timișoara, a organizat-o în 8 ianuarie 2014.

Referitor la semnificația campaniei de comunicare Cultura unește comunitatea și obiectivele acesteia, revenim cu următoarele mențiuni:

  • Campania de comunicare urmărește informarea corectă a publicului timișorean cu privire la implicațiile pe care candidatura Timișoarei le aduce în interiorul comunității: resursele necesare, modul de organizare, dimensiunea proiectului – este un program european, nu este unul național sau local – și rigorile pe care va trebui să le respectăm, calendarul acestui program european, modul în care fiecare cetățean sau entitate se pot implica.
  • Această campanie de comunicare NU lansează candidatura orașului, NU lansează logo-ul candidaturii, NU lansează brandul orașului și NU lansează un concept de candidatură. Acestea vor fi etape ulterioare, pe care Asociația, împreună cu alte instituții urmează să le dezvolte pe parcursul acestui an.
  • Referirile la campania de candidatură și identitatea/ brandul orașului se fac impropriu în această etapă. O campanie de candidatură, presupune existența unui concept, al unui logo/ brand și a unui slogan unic. Pentru Timișoara, acestea vor fi etape ulterioare campanei de comunicare. Pentru a corecta astfel de confuzii, am considerat că este necesară o campanie de informare (materialele ce vor fi distribuite în această campanie vor răspunde multor întrebări și vor corecta informațiile interpretate sau transmise greșit până acum).
  • În materialele de informare, în prezentarea campaniei de comunicare Cultura unește comunitatea de pe site-ul timisoara2021.ro, precum și în conferința de presă s-a evidențiat faptul că Timișoara urmează să elaboreze un concept de candidatură, respectiv un logo și o grafică a candidaturii în perioada următoare (2014-2015), în funcție de rezultatele din cadrul întâlnirilor grupurilor de lucru din care fac parte deja reprezentanți ai mediului universitar timișorean.
  • Prezenta campanie de comunicare este realizată în colaborare cu echipa studioului de design X3 care are același statut de membru al Asociației, plătitor de cotizație, precum Universitatea de Vest.

Le transmitem pe această cale tuturor celor care vor să afle mai multe informații despre proiectul Timișoara 2021 și despre activitățile pe care Asociația Timișoara Capitală Culturală Europeană le derulează în această direcție să acceseze informațiile de pe site-ul timisoara2021.ro sau să adreseze întrebări clarificatoare Asociației.

Anunt Diamant Euroinstal

Euroinstal - Aeroterme si convectoare, Aparate de aer conditionat, Boilere, Calorifere, Cazane, Centrale termice, Panouri radiante, Panouri solare, Pompe de apă, hidrofoare, Pompe de caldura, Radiatoare, Sobe si seminee, Termostate, Tevi si robineti, Ventilatoare
https://euro-instal.ro