Timisoara

Crearea unor obiceiuri simple pentru pierderea sănătoasă în greutate

Crearea unor obiceiuri simple pentru pierderea sănătoasă în greutate

Detalii stire

Social links
Categorie
Stiri sanatate
Modificat
acum 8 luni si 6 zile
Apartine de
Clinica Naturell
Vizualizari
247

Voteaza & Distribuie

Prezentare stire

Pierderea in greutate de durata si sanatoasa cere sa iti transformi complet obiceiurile de a manca si de a face exercitii. Insa multe alte alegeri pe care le poti face zilnic, cum ar fi cat timp dormi sau stai pe internet, pot face, de asemenea, diferenta. O pierdere in greutate de succes depinde in mare parte de a deveni constient de comportamentele tale si de a incepe sa le schimbi.

Urmatoarele obiceiuri te pot ajuta nu doar sa pierzi din kilogramele in plus, insa sa si iti pastrezi greutatea optima odata ce ai atins-o:

Fixeaza-ti obiective mici, specifice si realistice

Poate ca ti-ai dori sa ai aceeasi marime la haine ca in liceu sau cand te-ai casatorit, insa asta ar insemna o pierdere semnificativa de kilograme. Nu merge direct acolo. Cel putin, nu inca. In loc de asta, fixeaza-ti un obiectiv realist de pierdere a 5 sau 10% din greutatea actuala si ofera-ti timp suficient si o anumita doza de flexibilitate pentru a-l atinge, fara sa uiti ca majoritatea oamenilor au nevoie de cel putin 6 luni sa atinga acest grad de pierdere sanatoasa in greutate.

De asemenea, incearca sa eviti obiectivele generalizate sau generale, precum "ar trebui sa mananc mai putin la cine si sa fac mai multe exercitii!" In loc de asta, fixeaza-ti obiective specifice si pe termen scurt - zilnice sau saptamanale, cum ar fi:
  • voi alege cateva retete pentru cina si voi cumpara ingredientele necesare duminica;
  • imi voi aduce de acasa un pranz sanatos in loc sa ies la masa cel putin de 3 ori saptamana viitoare;
  • imi voi suna un prieten cu care sa fac o plimbare dupa munca luni si miercuri;
  • voi scadea expunerea la mancarea "problematica" - controlul stimulilor - pentru a evita tentatia, cum ar fi sa tin departe de vedere prajiturile din bucatarie.

In fiecare dimineata, mananca-ti micul dejun incet si constient

Multi oameni sar peste micul dejun pentru ca sunt prea grabiti sau nu le este foame. Incearca sa te trezesti cu 15 minute mai devreme, ceea ce inseamna sa mergi la somn cu 15 minute mai devreme pentru a nu-ti sacrifica timpul de somn pentru a-ti face timp pentru micul dejun. Mananca incet, creandu-ti obiceiul ca, intre inghitituri, sa pui jos tacamurile sau sa sorbi putina apa, cafea sau ceai. In mod ideal, ar trebui sa petreci 20 de minute la fiecare masa, insa asta ar putea fi mai realist in timpul zilei sau seara. Alege sa incepi cu una dintre ele si seteaza-ti un cronometru pentru a te verifica.

Este important sa transformi aceste actiuni in rutina. Odata ce ai te-ai descoperit aplicand una dintre acestea intr-un mod consistent, adauga si altul. In timp, vei realiza ca multe dintre aceste obiceiuri pot fi interconectate si interdependente.

Iti dorim armonie cu natura si cu sine!
Suntem aici cu solutii de cate ori si oricand ai nevoie.
Pe data viitoare!


Cu drag,
Echipa Clinica Naturell

Adresa: Timisoara, Calea Bogdanestilor, nr. 22
Telefon: 0723512025, 0722214421, 0785288112
http://www.naturell.ro