Timisoara

Cum obții trafic și vanzari rapid?

Cum obții trafic și vanzari rapid?

Detalii

Categorie
Stiri economie
Modificat
acum 5 luni si 1 saptamana
Vizualizari
161

Voteaza & Distribuie

Descriere

Majoritatea afacerilor s-au mutat online. Este o realitate din ce in ce mai evidenta faptul ca majoritatea celor care au afaceri mici, mijlocii sau chiar mari, isi gasesc o buna parte din clienti in mediul online. Doar in Romania exista peste 8 milioane de utilizatori de internet iar numarul este in crestere, asadar, piata de desfacere este una importanta.

Atunci cand o afacere face trecerea de la offline la online, se asteapta rezultate imediate. De multe ori, daca nu se abordeaza totul ca la carte, rezultatele intarzie sa apara. Promovarea online trebuie sa fie construita printr-o optimizare cat mai buna pentru motoarele de cautare, prin texte de buna calitate, o structura perfecta a site-ului si o analiza atenta a clientilor potentiali. Exista, totusi, solutii prin care se poate obtine un trafic rapid si evident, clienti.

Care sunt cele mai bune solutii pentru asta?

O prima solutie este o campanie Adwords. Avantajele unei campanii Adwords sunt, de multe ori, imediate si sunt majore. Practic, daca platesti catre Google, vei fi pe prima pagina pentru acele cuvinte cheie pe care le urmaresti si daca ai o echipa de profesionisti care iti face campania, vei putea sa te bucuri de succes. O campanie Adwords care nu este bine facuta insa, poate sa creeze destul de multe probleme. De multe ori, costul pe click poate sa fie mai mare decat profitul pe care il vizezi iar neplacerea cea mai mare este faptul ca esti promovat doar in momentul in care platesti. Atunci cand nu mai platesti, totul se schimba.

O a doua solutie este reprezentata de retelele de socializare. Vom vorbi despre Facebook, deoarece in Romania este cel mai popular. Promovarea platita pe Facebook poate sa fie si ea destul de eficienta, mai ales daca se targeteaza foarte bine publicul tinta. Campaniile pe Facebook sunt mai ieftine decat cele pe Google Adwords, insa nu sunt atat de eficiente in vanzari. Totusi, in jurul unei campanii Facebook poti crea o adevarata comunitate si poti sa descoperi o multime de variante prin care sa vinzi.

Oricare ar fi solutia pe care o alegi, este bine sa optezi pentru o echipa de profesionisti care sa o implementeze. In felul acesta, sansele de a obtine rezultatele pe care le doresti cresc considerabil.