Timisoara

Cum să obții cel mai bun preț pentru mașina ta second hand

Detalii

Categorie
Stiri auto - moto
Modificat
acum 5 luni si 1 saptamana
Vizualizari
210

Voteaza & Distribuie

Descriere

Vânzarea unei mașinisecond hand poate fi o sarcină descurajantă, mai ales dacă nu ai mai făcut acest lucru înainte. Urmărește în continuare câteva sfaturi despre cum să vinzi cu ușurință un automobil.
Pregătirea mașinii pentru vânzare

Înainte de a-ți expune mașina către vânzare, este foarte important să o pregătești pentru a maximiza șansele de reușită. Ia în considerare efectuarea detailing-ul de către un profesionist. Pentru câteva sute de lei, poți să îți cureți complet mașina și să îți salvezi cel puțin o săptămână din timpul personal. În caz că optezi să faci treaba asta de unul singur, asigură-te că vei curăța în toate zonele greu accesibile, cum ar fi deschiderile ușilor, deschiderile portbagajului și compartimentul motorului.

Nu lăsa niciodată nimic în interior sau în portbagaj, pentru că ar face ca mașina să arate aglomerată în ochii cumpărătorului. Iar dacă ai tot felul de lucruri lăsate libere prin interior, ar putea trăncăni și crea o senzație de disconfort, mai ales pe timpul deplasării.

Dacă ești fumător, curăță scrumiera și bricheta și asigură-te că interiorul nu miroase a fum de țigară. Nu există o modalitate mai bună de a îndepărta un cumpărător decât prin a le arăta o mașină care miroase a tutun. Dacă totuși miroase, ia un odorizant antitabac și lasă-l în mașină timp de o săptămână sau două înainte de a o publica spre vânzare, în speranța că mirosul va dispărea. Nu lăsa odorizantul în mașină când o arăți unui potențial cumpărător.


Spală și lustruiește exteriorul, inclusiv roțile, ferestrele și ornamentele cromate sau inoxidabile. Curăță orice reziduuri de substanțe după ce ai terminat, pentru a evita impresia cum că ai curățat-o doar pentru a o vinde.
Afișează anunțul abia după ce ai inspectat mașina și ai remediat cât mai multe probleme.

Asigură-te că rezervorul de spălare a parbrizului și radiatorul sunt completate până la marcaj, astfel încât să arăți că ai avut grijă de mașina ta.

Umflă anvelopele la presiunea corectă

Să ai la dispoziție documentele de service ale autovehiculului pentru a le arăta cumpărătorului potențial ca o dovadă că ai întreținut periodic mașina. Păstrarea chitanțelor este un alt mod de a demonstra că te-ai ocupat de asta. De asemenea, este obligatoriu să ai la dispoziție documentele actuale de înmatriculare ale mașinii pentru a dovedi că ești proprietarul mașinii pe care o vinzi. Ia în considerare investiția într-un raport al istoricului vehiculelor. Există mai multe servicii online care pot oferi acest serviciu.

Fă cele mai bune fotografii pentru anunțul tău!

Acum că automobilul este curat și pregătit pentru inspecție, este, de asemenea, cel mai bun moment pentru a-l fotografia.
  • Cele mai moderne smartphone-uri vin cu camere excelente încorporate, deci nu este cazul să cumperi sau să împrumuți o cameră.
  • Asigură-te că ștergi obiectivul camerei pentru a preveni apariția neclarității și încearcă să eviți utilizarea blițului.
  • Folosește numai imagini Landscape (orizontal orientate), nu Portait (orientare verticală).
  • Un minim de cadre folosite ar fi: o vedere frontală, o vedere din spate, o vedere laterală și o fotografie din interior.
  • Fă cât mai multe fotografii (în funcție de câte permite atașamentul anunțului) și adaugă detalii suplimentare, cum ar fi cealaltă vedere laterală, vizualizarea din față, vizualizarea din spate și alte detalii specifice mașinii.
  • Când încarci imaginile în anunț, încearcă să le plasezi într-o ordine logică și asigură-te că nici una nu este inversă.

Scrierea anunțului

Vei obține mai multă atenție și, prin urmare, vei vinde mașina mai repede dacă anunțul este clar, concis și corect.
  • Fii precis în descrierea mașinii, folosind detaliind ca marca, modelul și varianta, anul fabricării, detaliile motorului și transmisiei, opțiunile și starea sa generală. Include numărul kilometrajului și evidențiază siguranța acestei informatii.
  • Evită abrevierile și jargonul care ar putea face dificilă înțelegerea cititorului. Recitește anunțul și efectuează o verificare de ortografie pentru a evita greșelile.
  • Păstrează cuvintele la un nivel minim. Este puțin probabil ca un cumpărător să citească o poveste lungă în întregime, în detrimentul unei descrieri concise.
  • Include o scurtă descriere a istoriei mașinii, de exemplu "un singur proprietar", "în cea mai mare parte km făcuți pe autostradă", "nu a fost folosită niciodată off-road" etc.
  • Fii sincer referitor la orice imperfecțiune și asigură-te că atașezi fotografii.
Sursa imagini: leasing-auto.com.ro