Timisoara

Cum ajuta abilitatile emotionale sa (te) vinzi pe timp de criza

Detalii eveniment

Web
http://www.thebestspeechever.ro
Categorie
Evenimente de afaceri
Modificat
acum 5 ani si 1 saptamana
Vizualizari
1543

Reprezentari

DataOraLocatie
Sambata 31 mai 201408:30 - 17:00

Voteaza & Distribuie

Prezentare eveniment

Cum ajuta abilitatile emotionale sa (te) vinzi pe timp de criza

Nu mai reprezinta nici un secret ca in scoala ne antrenam inteligenta. Aceasta conteaza, dupa spusele lui Daniel Goleman, doar 3% pentru a avea succes in viata. Restul de 97% conteaza inteligenta emotionala.

Criza nu mai este prezenta doar la nivel economic. Vorbim de criza interioara generata de lipsa increderii in sine si nedefinirea valorii personale, de criza relationala provocata de conflictul dintre asteptarile celor din jur si capacitatea persoanei de a le implini si de criza sociala determinata de dezechilibrul dintre viata personala si cea profesionala.
Cum se desfasoara procesul de vanzare, atat in exteriorul, cat si in interiorul companiei, ACUM, in perioada de criza?

Mult mai greu! Nu mai tine de calitatile de “vrajitor” al celui care vinde. Clientul este mai avizat, se informeaza inainte sa cumpere. Are timp, ca nu mai e coada nicaieri. Nu mai poate fi presat sa cumpere acum, pe loc, pentru ca altfel se termina stocul. Acum sunt stocuri sunt peste tot. Oferta este mai mare decat cererea. Dictatura vanzatorului a luat sfarsit, a inceput dictatura clientului.

La nivel de vanzare in interiorul companiei, nu mai este suficient doar sa fii foarte bun in domeniul tau. Criza a “disponibilizat” multe talente tehnice. Posturi mai putine, multi aplicanti, promovarile le numeri pe degete.

Asta inseamna ca lucrurile s-au schimbat si se impun strategii si tehnici noi adaptate timpurilor pe care le traim! Ce lipseste? Se greseste undeva? Nu neaparat. Dar bagajele de inteligenta, cunostinte si abilitati nu ne sunt suficiente atunci cand ne lovim de situatii precum: am un sef prea autoritar, nu stie cum sa ma tina la distanta ca sa nu ii iau locul, am cativa colegi cu care pur si simplu nu pot sa ma inteleg, in echipa mea atmosfera e mai degraba “lasa-ma sa te las”, ma lovesc de indiferenta clientilor, clientul acesta este needucat, nu stie ce anume sa aprecieze si multe altele.

Acum nuantele fac diferenta si acestea fac ca “tabloul” ofertei tale sa fie atractiv! Daca alegi sa te “vinzi” clasic, pe tine si produsele tale, prin tehnicile traditionale, o faci asumandu-ti consecintele aferente. Einstein spunea ca nu poti obtine un alt rezultat cu acelasi tip de comportament. Nuantele ce fac oferta ta mai atractiva fata de a altora sunt legate de atitudine, de perceptii, de credintele si tiparele tale mentale, de asumarea responsabilitatii, de comunicarea asertiva, de secretele relationarii etc.

Toate aceste abilitati sunt aur. Vei avea astfel zestrea proprie de instrumente de lucru pe care, o data intelese si integrate, nimeni si nimic nu ti le poate lua.

Lipsa abilitatilor de mai sus are costuri in performanta, relationare, modul in care suntem apreciati, promovati, “cumparati”.
Iata cateva abilitati emotionale in care e bine sa “investim” in aceasta perioada caracterizata adesea prin demoralizare.
1. Incredere in sine (abilitate ce tine de domeniul constienta de sine al inteligentei emotionale)
2. Adaptabilitate
3. Dorinta de realizare
4. Optimismul / automotivare)

Ele vor fi pe larg dezbatute in trainingul “Cum sa te vinzi pe tine, proiectele si ideile tale”, ce va avea loc sambata, 31 mai 2014. Pentru mai multe informatii: acceseaza http://www.thebestspeechever.ro sectiunea cursuri.