Timisoara

Îngrijirea complexă a părului - linia cosmetică Kerastase

Îngrijirea complexă a părului - linia cosmetică Kerastase

Detalii articol

Categorie
Articole divertisment
Modificat
acum 1 luna si 2 saptamani
Vizualizari
437

Voteaza & Distribuie

Prezentare articol

Compania franceză Kerastase dezvoltă produse cosmetice începând cu anul 1963, când curățarea părului era încă asociată exclusiv cu igiena personală. François Dahlem a fondat un brand în inima Parisului pentru a crea remedii profesionale la prețuri accesibile. El și-a clasificat produsele în funcție de utilizare și efectul dorit, iar această abordare unică a revoluționat industria. Șampoanele companiei sunt perfecte pentru persoanele dinamice, care duc un mod activ de viață, luând în considerare faptul că efectul “de păr proaspăt” se menține pentru o perioada îndelungată. Compoziția acestora asigura o acțiune fără greutate și lasă un volum impecabil.

Brandul cu renume mondial- demersul evolutiv al companiei

Inițial, linia cosmetică Kerastase nu conținea vopsele sau remedii pentru coafare, doar produse pentru curățarea părului.

Principiile de bază ale companiei:

- dezvoltă produse pentru îngrijirea și aranjarea părului fără componente nocive - parabeni, elemente chimice, OMG-uri, SLS agresivi;
- produsele nu sunt testate pe animale;
- ambalajele din plastic sunt reciclabile, iar cutiile de carton sunt fabricate din lemn certificat FSC.

Inovațiile și invențiile importante în istoria Kerastase:

  • Marca lansează anual linii noi de șampoane https://makeup.ro/brand/29891-699422/, ce conțin agenți tensioactivi ușori, inofensivi și formează o cantitate impresionantă de spumă delicată, ce diferă de alți analogi;
  • Deține o gamă cosmetică împotriva căderii părului, bazată pe aminexil - un remediu natural pentru combaterea alopeciei;
  • Produsele conțin protecție termică Ciment Thermique, ce restabilește structura firelor de păr și protejează împotriva uscării;
  • seria masculină este eficientă datorită taurinei cu acțiune dublă, ce conferă volum;
  • Complexul natural format din extracte din plante, ceramide și micropolimeri - hidratează instantaneu și păstrează intensitatea culorii părului vopsit.

Echipa mărcii acordă prioritate sănătății consumatorilor și protejează mediul înconjurător.

După ce Kerastase s-a alăturat grupului L'Oreal, conceptul său de dezvoltare nu s-a schimbat radical, însă a devenit mult mai accesibil pentru oamenii de rând. Marcă franceză garantează rezultate vizibile în timp și asigură o îngrijire de înaltă calitate. Produsele sale inovatoare, cu formule, texturi și proprietăți unice, pot fi găsite în cele mai bune saloane de frumusețe din întreaga lume. Marca folosește doar ingrediente de înaltă calitate, ce restabilește activ fibra capilară și hidratează scalpul.

Motto-ul mărcii: „Dezvoltările noastre sunt înaintea timpului și oferă ceea ce părul tău nu a visat niciodată”. În 1964, François Dahlem a reușit să producă o serie de tratamente cu adevărat eficiente pentru părul cu probleme, care inițial a fost utilizată exclusiv în saloanele profesionale. Linia de debut conținea o gamă variată de șampoane, măști și balsamuri destinate combaterii problemelor de mătreață, grăsime și capete despicate. Compoziția exclusivă a produselor, ce conținea componente valoroase, a ridicat nivelul companiei, clasificând-o printre mărcile de lux.

În ciuda prețului ridicat al produselor Kerastase, nu doar vedetele își pot permite achiziționarea remediilor cosmetice, dar și persoanele simple. Potrivit tehnologiilor mărcii, consumul redus de produse permit nu doar achiziționarea cosmeticii la un preț mai scump, dar și economisirea banilor. Marca oferă peste 12 linii cosmetice, fiecare dintre acestea vizând un anumit tip de păr și rezolvarea tuturor problemelor.