Referendum pentru familie
Timisoara

IT Helpdesk

Detalii

Categorie
Locuri de munca
Modificat
acum 8 luni si 2 saptamani
Apartine de
Adecco
Vizualizari
1133

Voteaza & Distribuie

Descriere

Description

Iti doresti sa lucrezi intr-o companie multinationala de renume din industria IT?

Cauti un job care sa-ti ofere sanse reale de dezvoltare profesionala si perspective de cariera?

Ai 1 an experienta in Helpdesk si foarte bune abilitati de comunicare si relationare?

Aplica acum si devino membru al unei echipe tinere si dinamice!

Scopul postului:

Asigura buna functionare a echipamentelor IT de uz intern ale angajatilor clientului, din punct de vedere hardware si software, furnizand suport tehnic pentru problemele reclamate de angajatii clientului.

Responsabilitati:

Asigura primul si al doilea nivel de suport tehnic IT, rezolvand problemele utilizatorilor pentru hardware, software si materialele IT furnizate angajatilor clientului- pentru uz intern;Instaleaza si configureaza echipamentele IT utilizate de catre reprezentantii clientului, asigurand backup si transfer de date cand este cazul;Asigura interfata cu furnizorii pentru problemele tehnice ale echipamentelor IT;Mentine actualizat inventarul bunurilor IT;Valideaza cererile de echipamente IT formulate de catre clienti;Valideaza si implementeaza fluxurile de tip Change request din companie;Furnizeaza consultanta tehnica profesionala privind achizitia si integrarea de noi echipamente IT in infrastructura interna IT;Respectarea SLA-ului pentru toate cele de mai sus;Furnizeaza la cerere rapoarte despre bunurile IT aflate sub supervizarea sa;Cerinte:

- Absolvent studii superioare - Facultatea de Automatica si Calculatoare - avantaj;

- 1 an experienta pe un post similar;

- Limba Engleza - nivel avansat

- Cunostinte avansate sisteme de operare Microsoft Windows;

- Cunostinte avansate platforme hardware Intel, AMD;

- Cunostinte avansate Microsoft Office;

- Cunostinte avansate TCP/IP;

- Cunoasterea solutiilor antivirus;

- Cunostinte de baza echipamente active de retea;

- Bune abilitati de comunicare si relationare;

- Orientare spre rezultate si spre rezolvarea de probleme;

- Spirit de echipa, responsabilitate.

Beneficii: salariu motivant, tichete de masa, asigurare medicala;