Timisoara

Linked Culture - conferinta de marketing si management cultural

Detalii

Categorie
Evenimente de afaceri
Modificat
acum 8 luni si 3 saptamani
Vizualizari
196

Voteaza & Distribuie

Descriere

Guerrilla PR și Strategii de comunicare pentru evenimentele culturale la Linked Culture 2018

Săptămâna viitoare, în 15 și 16 martie, la Casa Adam Müller Guttenbrunn, are loc cea de-a doua ediție a Linked Culture, conferință de marketing și management cultural. În cadrul ediției din acest an, care are ca temă centrală business-ul cultural, se vor desfășura două ateliere de câte două ore și jumătate Guerrilla PR pentru evenimentele culturale, susținut de Andi Vanca, Head of Communication al Electric Castle, și Strategii de comunicare pentru evenimentele culturale, susținut de Vlad Tăușance, Communication Strategist.

În cadrul workshop-ului susținut de Andi Vanca, se va pune accentul pe campaniile creative care pot face diferența atunci când vine vorba de a atrage atenția asupra unui eveniment cultural. Când campaniile de comunicare sunt ieșite din comun, fanii se implică, reacționează și contribuie la creșterea vizibilității evenimentului. Astfel, Andi vă va pune creativitatea la treabă și vă va ajuta să veniți cu idei îndrăznețe, potrivite pentru publicul, evenimentul și bugetul vostru.

În ceea ce privește workshopul susținut de Vlad Tăușance, participanții vor învăța de ce este important ca atunci când comunică produs cultural să lucreze după un plan bine definit. Ținând cont de publicul țintă, trainerul vă va ajuta să înțelegeți pașii și rolul fiecăruia în elaborarea unei strategii de comunicare, în așa fel încât evenimentul pe care îl organizați să se bucure de o creștere sănătoasă.

Prima zi a evenimentului cuprinde trei secțiuni: Proiecte care schimbă comunități, Timișoara Culturală și o secțiune de discuții care are în prim plan cultura ca business. În cadrul conferinței vor vorbi: Mihaela Constantinescu (Director Buzz Cee Film Festival), Codruța Vulcu, (Director ARTmania și Blaj aLive Festival), Oana Giurgiu (Director Executiv TIFF), Andreea Iager Tako (cofondator AMBASADA), Bogdan Cotîrță (Inițiator și organizator Antagon Festival), Ruxandra Predescu (Specialist Comunicare), Mihaela Constantinescu (Director Buzz Cee Film Festival), Monica Felea (Cofondator Bad Unicorn), Oana Giurgiu (Director Executiv TIFF) și alții.

Cei care doresc să participe la Linked Culture se pot înscrie pe http://prbeta.ro/linkedculture. Prețul unui bilet este de 79 lei pentru 15 martie, iar prețul unui workshop este de 99 lei. Pentru a susține educația tinerilor, studenții beneficiază de o reducere de 50% la achiziționarea biletelor pentru prima zi a evenimentului.

Linked Culture 2018 înseamnă: Andi Vanca (Head of Communication al Electric Castle), Bogdan Șerban (realizator Radio Guerrilla) Vlad Tăușance (Communication Strategist), Karin Budrugeac (Project Manager la Fundația Friends For Friends), Alexandra Palconi (președinte al asociației “Prin Banat”), Ştefan Teişanu (director al Centrului Cultural Clujean), Victor Dragoș (cofondator Basca), Mihaela Constantinescu (Director Buzz Cee Film Festival), Codruța Vulcu, (Director ARTmania și Blaj aLive Festival), Oana Giurgiu (Director Executiv TIFF), Andreea Iager Tako (cofondator AMBASADA), Bogdan Cotîrță (Inițiator și organizator Antagon Festival), Ruxandra Predescu (Specialist Comunicare), Mihaela Constantinescu (Director Buzz Cee Film Festival), Monica Felea (Cofondator Bad Unicorn) și Oana Giurgiu (Director Executiv TIFF).

PRbeta este agenția timișoreană de relații publice şi organizare de eveniment care, începând cu 2011, organizează conferințe, întâlniri și ateliere cu scopul de a contribui la educarea pieței din zona de vest a țării. PRbeta a apărut în luna mai, 2011, odată cu prima ediție a Conferinței Regionale de comunicare, desfășurată la Timișoara. Toate evenimentele PRbeta (Conferința Regională de Comunicare, PRbeta Talks, Workshop-urile PRbeta, Timișoara Brands Tour și Linked Culture) se bucură de susținere din partea comunității locale de specialiști în comunicare, a profesorilor și mass-media regională și centrală.