Timisoara

Anunt Diamant Euroinstal - Simion Barnutiu

Euroinstal Timisoara - instalatii sanitare, centrale termice, cazane lemne
https://euro-instal.ro

Principalele motive pentru care avem nevoie de un soft de management integrat

Principalele motive pentru care avem nevoie de un soft de management integrat

Detalii stire

Social links
Categorie
Stiri diverse
Modificat
acum 1 an si 2 luni
Vizualizari
362

Voteaza & Distribuie

Prezentare stire

Orice business porneste de la o idee. Insa drumul de la idee pana la un business de succes poate fi usor comparat cu zborul unui avion. Fara un plan bine pus la punct si o executie pe masura exista mari sanse ca businessul tau sa se prabuseasca inainte de a ajunge la destinatie. Pentru a evita acest lucru orice start-up ar trebui sa ia in calcul utilizarea unui sistem de management integrat. Industria de software de tip CRM este acum cea mai mare din lume, depasind industria sistemelor de gestionare a bazelor de date, si se preconizeaza ca va ajunge la peste 80 de miliarde de dolari pana in 2025.

Atunci cand vorbim despre automatizarea si monitorizarea achizitiilor dintr-o companie, ne orientam catre aplicatii software ce pot fi utilizate de sine statator, care functioneaza autonom, sau acelea care constau in module ce apartin unor solutii mai complexe. Aplicatiile software ERP (Enterprise Resource Planning), cum este si WinMentor Enterprise, sunt solutii software complexe, cu rol in managementul resurselor interne, care le permit organizatiilor sa monitorizeze si sa raporteze date specifice departamentelor administrative, tehnologice, ale resurselor umane, marketing, dezvoltare, vanzari sau productie.

Adesea, antreprenorii considera ca solutiile de tip CRM, ERP sau SFA sunt necesare doar companiilor de dimensiuni mari. Aceasta este o conceptie gresita. Utilizarea unui soft de management integrat de catre o afacerea la inceput de drum devine, in contextul unei ere digitale, un avantaj competitiv esential.

Monitorizarea lead-urior cu WinMentor Enterprise


Inregistrarea fiecarei interactiuni este foarte importanta pentru descoperirea de noi oportunitati. ScribSoftware permite inregistrarea oportunitatilor si monitorizeaza evolutia acestora de la stadiul de prospect pana la oportunitate castigata. Astfel vei avea acces la o baza de date completa, cu toti posibilii clienti, care te ajuta sa le urmaresti evolutia si sa identifici fiecare oportunitate de vanzare.

Transformarea oportunitatilor in clienti

Intre o oportunitate de vanzare si vanzarea propriu-zisa exista o distanta considerabila. Pentru ca aceasta distanta sa fie mai usor de parcurs este necesara utlizarea unei solutii software de tip CRM care sa permita inregistrarea oportunitatilor si monitorizarea acestora. Solutia noastra coordoneaza intregul proces de castigarea a clientilor si automatizeaza fluxul de lucru. Sistemul administreaza eficient oportunitatile si te ajuta sa iei cele mai bune decizii pentru a le transforma in vanzari, castigand astfel clienti noi in mod constant.

Fidelizarea clientilor cu un sistem ERP

In prezent, personalizarea interactiunilor cu clientii este un diferentiator cheie in incheierea unei colaborari si in fidelizarea clientilor, foarte important mai ales pentru companiile la inceput de drum. Aceasta abordare personalizata poate fi pusa in practica foarte usor utilizand o solutie software dedicata gestionarii relatiei cu clientii. Dezvoltat pe o structura modulara, solutia noastra dispune de functionalitati dedicate administrarii eficiente a bazei de date cu clientii, astfel te ajuta sa personalizezi fiecare interactiune consolidand astfel relatia de colaborare. Avand la indemana toate informatiile in ceea ce priveste istoricul conversatiilor, achizitiilor, solicitarilor sau tranzactiilor fiecarui client, poti emite oferte relevante, in baza intereselor.

Cresterea vanzarilor cu WinMentor Enterprise


Procesul de vanzari dintr-o companie se desfasoara in mai multe etape, de aceea am dezvoltat functionalitati de SFA (Automatizarea fortei de vanzari) dedicate coordonarii si automatizarii intregului flux de lucru. Setul complet de instrumente pus la dispozitie de ScribSoftware, te ajuta sa obtii clienti noi cu care sa creezi o relatie durabila de colaborare, eficientizand astfel cresterea vanzarilor si a profitabilitatii.

Organizarea eficienta a activitatilor interne

Atunci cand exista un flux de date, companiile nou infiintate nu au experienta eficientizarii lor. Fara utilizarea unui software de management integrat, antreprenorii pot ignora informatii relevante pierzand astfel oportunitati de vanzare. Un sistem integrat te ajuta sa eficientizezi fiecare informatie detinuta pentru a imbunatati experientele clientilor. De asemenea, organizarea tuturor informatiilor intr-o singura platforma iti ofera o imagine clara asupra fiecarei colaborari.

Comunicarea facila intre angajati


Un aspect foarte important pentru dezvoltarea oricarui start-up este comunicarea eficienta, in baza acelorasi informatii, intre toti membrii echipei. Pentru acest lucru este necesara o solutie de management in cloud. Solutia software de la ScribSoftware centralizeaza toate informatiile intr-o baza de date comuna, care poate fi accesata de oriune, indiferent daca unul din membrii echipei este la birou sau in timpul unei intalniri. Informatiile sunt actualizate in timp real, astfel nu vor exista niciodata variante diferite ale aceleiasi situatii.

Administrarea eficienta a resurselor financiare


Planificarea bugetelor reprezinta un factor esential in managementul financiar al oricarui business, indiferent de dimensiunea lui. Cu atat mai mult pentru companiile la inceput de drum este foarte important sa-si organizeze eficient bugetul alocat dezvoltarii businessului. WinMentor a dezvoltat functionalitati dedicate planificarii bugetelor companiei cu scopul de a gestiona eficient cheltuielile si de a evita eventualele pierderi.

Gestionarea stocurilor

Pentru businessurile care au ca activitate productia, WinMentor Enterprise a dezvoltat functionalitati de gestiune a stocurilor, organizarea acestora in functie de gestiuni si monitorizarea productiei. Toate procesele interne precum bonuri de consum, transferuri interne, inventariere, rapoarte de productie sunt automatizate si monitorizate, eliminand procesele consumatoare de timp.

Urmarirea evolutiei afacerii


Monitorizarea evolutiei businessului, urmarirea si analiza informatiilor financiare sunt elemente care nu pot lipsi din dezvoltarea unui business. Fiecare antreprenor trebuie sa stie in ce ritm se dezvolta afacerea pentru a lua cele mai bune decizii. Rapoartele generate de noi, au la baza informatii din toate modulele aplicatiei si prezinta analize importante ale datelor introduse in sistem. Solutia poate genera peste 50 de rapoarte dinamice, prezentate cu grafice aferente datelor filtrate, rapoarte predefinite generate rapid printr-un singur click si rapoarte comparative care te ajuta sa urmaresti constant evolutia businessului.

Accesarea datelor de oriunde


Accesul rapid si de oriunde la informatiile companiei poate fi un diferentiator competitiv in succesul unui business. In acest context, pentru fiecare companie care are ca scop dezvoltarea continua este necesara implementarea unei solutii software in cloud. Acest tip de abordare aduce un avantaj major mai ales companiilor la inceput de drum, reducand considerabil costurile prin eliminarea necesitatii achizitionarii echipamentelor hardware si software. Stocarea rapida si in siguranta a informatiilor in cloud iti ofera mobilitatea de care orice antreprenor are nevoie. Accesul la informatii se face rapid si securizat indiferent de locul in care te afli, de pe orice tip de dispozitiv mobil, fiind necesara doar conexiunea la internet.

Filozofia software-ului flexibil care creste odata cu afacerea a fost viziunea care ne-a condus catre sustinerea startup-urilor. Astfel, echipa de la ScribSoftware te sprijina in dezvoltarea eficienta a afacetii tale inca de la inceput, oferindu-ti o solutie completa de management in cloud, cu functionalitati de CRM, ERP si SFA.

Contacteaza-ne telefonic: 0729 905 555 sau direct pe site: ScribSoftware.ro pentru mai multe detalii.

Autor

  • 0Partener de afaceri

  • EM Inbound Timisoara - agentie de marketing online cu focus pe SEO. Oferim companiilor posibilitatea de a-si creste vizibilitatea in mediul online prin creare de continut unic, creare de continut si campanii pe Social Media, promovare prin campaniile de Google Ads si optimizare SEO.
  • Timisoara
  • 0770470210

Anunt Diamant Brol Medical Center

Brol Medical Center este o clinica privata situata in centrul orasului Timisoara cu o experienta de peste 21 ani in chirurgia estetica, infiintata in 1996.
https://www.brol.ro