Timisoara

ROVINHUD Wine Show 2017 - cea mai reușită ediție de până acum

Detalii

Categorie
Stiri economie
Modificat
acum 8 luni si 1 saptamana
Vizualizari
124

Voteaza & Distribuie

Descriere

ROVINHUD Wine Show 2017 - cea mai reușită ediție de până acum
A patra ediție a ROVINHUD Wine Show a fost un real succes, atât din punct de vedere al publicului prezent, cât și al încasărilor.
20.000 euro este profitul din acest an, al evenimentului, bani care se vor investi în contractarea de servicii de sprijin la domiciliu pentru membrii Asociației Ceva de Spus și familiilor lor. Implicarea a 15 persoane cu dizabilități în organizarea ROVINHUD este modul prin care acestea vor să-și susțină motto-ul în care cred: “Vrem respect pentru abilitate nu milă pentru dizabilitate!”. Ceva de Spus are în prezent 40 de membri, persoane cu dizabilități fizice și intelectuale iar problemele lor cele mai acute se leagă de nevoia de sprijin la domiciliu, fie că vorbim de curățenie, cumpărături, educație, șamdp.
Anul acesta a fost un boom de public care a creat o atmosferă extraordinară, păstrând în același timp autenticitatea evenimentului. Au vizitat ROVINHUD aproximativ 1000 de persoane, iar 5 din cele 8 masterclassuri dedicate publicului larg s-au derulat la capacitate maximă (100 participanți) devenind astfel un model de organizare chiar și pentru evenimentele cu tradiție din străinătate. Ca în fiecare an invitații prezenți au plecat acasă impresionați, iar participanții din străinătate s-au oferit să sprijine edițiile viitoare.
“Sunt încântat că am participat la ROVINHUD Wine Show, având parte de o experiență înălțătoare! Am întâlnit oameni minunați, vinuri excelente pentru o cauză nobilă. Felicitări!” Patrick Farrell Master of Wine.

Pe tot parcursul anului viitor vor continua evenimentele ce aduc laolaltă cultura vinului de calitate și componenta civiă și socială, activă culminând în weekendul 16-18 noiembrie 2018 cu a cincea ediție ROVINHUD Wine Show.

“Mulțumim tuturor celor care s-au implicat la reușita acestui eveniment: expozanți, sponsori, voluntari cu și fără dizabilități, participanți, experți internaționali din România și străinătate, susținători. Am ajuns în punctul în care se văd roadele primilor 3 ani și ne bucurăm că din ce în ce mai multe crame își doresc să expună la evenimentul nostru și din ce în ce mai mulți vizitatori participă la masterclassuri. Continuăm munca pe drumul pe care am pornit, vom selecta în continuare expozanții pe bază de calitate și pregătim și pentru anul viitor nume mari care vor susține masterclassuri. ” a declarat Zoltán Szövérdfi-Szép, coordonatorul evenimentului.

Anul acesta s-au putut degusta 300 de vinuri din România, Republica Moldova, Ungaria, Italia, Franța, Portugalia, Spania dar și din Chile, Africa de Sud și Noua Zeelandă la standurile celor 32 de expozanți, savura preparatele partenerilor gastronomici și participa la cele nouă masterclass-uri susținute de experții internaționali invitați. Au susținut masterclassuri doi Masters of Wine de renume internațional: Peter McCombie MW şi Patrick Farrell MW, cărora li se alătură Dr. José Vouillamoz - doctor în genetica viței de vie, Luiz Alberto, fondatorul mișcării #winelover, Christine Havens, expert în vin și mamă a unui copil cu autism, Bruno Bortolotti, proprietarul casei de Prosecco Bortolotti, Barta Károly, expert și proprietar de vie din Tokaj, Ungaria, Imre Szakács-Orha, fondatorul primei școli acreditate Wine and Spirit Education Trust din România și Stefano Canello, expert în tipologia paharelor de vin.

Expozanții din acest an au fost: Aramic, Avincis, Balla Géza, Bortolloti, Casa de vinuri Cotnari, Catleya, Corcova, Cseri Pince, DAVINO, Elite Wine, Gîrboiu, Licorna, Liliac, Nachbil, Crama Oprișor, Petro Vaselo, Crama Rătești, Cramele Recaș, Sărica Niculițel, Serve, Prince Știrbey, Thesaurus, Viile Metamorfosis, Villa Vinea, Aurelia Vișinescu. Importatorii prezenți sunt: Big Wine, Crush, Degustă Moldova, Produse Moldovenești (Chateau Vartely), Premium Drinks, ReWine.Ro, Vinimondo, Wine Point. Partenerii gastronomici sunt: Restaurant Mercy, Massimo și Senneville.

Parteneri media:Agenda, Banatul Meu, Timisoara Știri, TION, TimPolis, TVR Timișoara, Vinul.ro, Zile și Nopți, Ziua de Vest.

Pentru mai multe informații despre eveniment accesați www.rovinhud.ro. Persoana de contact este: Zoltán Szövérdfi-Szép, e-mail: zoltan@rovinhud.net, tel: 0721613521.
Spot promovare: https://www.youtube.com/watch?v=v0FraMNSz38.

Ne revedem la anul între 16-18 noiembrie 2018!