Timisoara

Sfaturi pentru a crea o campanie Google AdWords adaptata obiectivelor tale de marketing

Sfaturi pentru a crea o campanie Google AdWords adaptata obiectivelor tale de marketing

Detalii

Categorie
Stiri economie
Modificat
acum 3 luni si 3 saptamani
Apartine de
Agentia Fortin
Vizualizari
69

Voteaza & Distribuie

Descriere

Esti antreprenor si ai propria afacere? O campanie Google Ads este esentiala pentru orice proiect de tip start-up. Prin intermediul acestui tip de campanie Google AdWords afacerea ta ajunge la un public bine target, ceea ce se traduce prin vizibilitate pentru domeniul tau de activitate si implicit notorietate pentru brand-ul tau.

Desfasurarea unor astfel de campanii de succes nu este deloc un proces facil, atunci cand iti lipsesc minimul de cunostinte de marketing digital.
Trebuie sa detii anumite cunostinte specializate, iar cel mai bun sfat este sa apelezi la o agentie specializata in servicii de promovare prin campanii de Google AdWords.

Iata mai jos cateva sfaturi pentru a beneficia la maximu de performanta acestor campanii Google:

·Setarea obiectivelor particulare de marketing
Ce anume iti doresti sa obtii prin intermediul Google AdWords? Iti doresti vizite, click-uri sau vanzari? Intotdeauna sa ai in vedere ca site-ul tau trebuie sa aiba continut de calitate pentru utilizatori.
Astfel, autoritatea website-ului este remarcata de algoritmii Google ca fiind un website relevant, raportat la interogarile utilizatorilor. Calitatea este mereu mai importanta decat suma de bani investita in campaniile pe Google AdWords.

·Nu incerca sa pacalesti motorul de cautare Google
Nu incerca sa iti creezi doua conturi pentru a te loga de doua ori in Google AdWords. Google nu permite genul acesta de practici pentru ca este impotriva experientei pe care o au utilizatorii. In concluzie, este indicat sa te ocupi de toate campaniile fiind logat intr-un singur cont.

·Este important sa stii sa masori conversiile in Google AdWords
Ce este o conversie? Fiecare actiune care genereaza o vanzare si pe care iti doresti ca un utilizator sa o realizeze in momentul in care acceseaza o pagina de website.
De exemplu: completarea unui formular, procedura de achizitie a unui produs, abonarea la newsletter, vizualizarea unui document, anumite click-uri etc intre sectiunile unui landing-page. Toate aceste masuratori se fac prin aplicatia Google Analytics.

·Cuvinte-cheie de calitate si segmentare
Autoritatea, relevanta si importanta unui cuvant-cheie stabileste ceea ce se plateste pentru fiecare click in parte. Anunturile trebuie sa aiba denumiri usor de retinut.

Gruparea trebuie facuta in asa fel incat numele sa indice clar despre ce campanie este vorba. De exemplu, un sfat bun pentru a optimiza realizarea unei liste potrivite de cuvinte-cheie este intocmirea, in prealabil, a unei liste de cuvinte-cheie ce nu se doresc a fi folosite.

Aceste cuvinte-cheie sunt denumite negative. In ceea ce priveste segmentarea, aceasta este foarte importanta pentru orice campanie. Segmentarea se realizeaza dupa locatie si limba.

Daca potentialii tai clienti vorbesc anumita limba, atunci website-ul tau trebuie sa fie tradus si in respectiva limba. Nu este suficient ca doar anuntul sa fie in acea limba. Pentru ca va fi depunctat daca website-ul nu este tradus corespunzator. Cel mai important este sa ii oferi utilizatorului o experienta sanatoasa, fara sa ii generezi faslse asteptari.

·Include si extensii
Cele mai importante extensii intr-o campanie Google AdWords sunt: extensii de locatii, extensii de link-uri de site-uri, extensii de apel, extensii sociale etc. Poti sa incluzi absolut toate extensiile pe care le doresti.
Asadar, o campanie Google AdWords realizata ca la carte reprezinta o metoda eficienta de publicitate care poate sa iti aduca rapid vizitatori pe site-ul afacerii tale.

De ce sa apelezi Agentia Fortin, agentie specializata in servicii de marketing digital si campanii Google AdWords?

Pentru ca vrei rezultate acum si aici. Pentru ca vrei sa beneficiezi de consultanta si explicatii pentru fiecare element tehnic si creativ care genereaza rate de conversie si, implicit, vanzari dedicate pentru publicul targetat, in cel mai mic detaliu.

Pentru ca experienta specialistilor Fortin iti asigura constant o perspectica cat mai fidela rezultatelor pe care le vei obtine, in functie de posibilitatile tale de investitie si importanta pe care o acorzi domeniului tau de activitate si calitatii gamei de produse sau servicii online.

Pentru mai multe informatii, contacteaza specialistii Agentiei Fortin.

Autor

  • Agentia Fortin
  • 0Partener de afaceri

  • Agentia Fortin activeaza in domeniul online marketing si al serviciilor complementare: web design, digital advertising, identitate de brand si optimizare a prezentei web prin campanii de SEO, AdWords si comunicare integrata. Suntem specializati in programare web, cu experienta semnificativa in PHP, HTML, CSS, Jquery, integrare CMS, integrare aplicatii si revizuire cod.
  • 0726538389