Timisoara

Strategii noi in piata jocurilor online

Strategii noi in piata jocurilor online

Detalii

Categorie
Stiri divertisment
Modificat
acum 5 luni si 5 zile
Vizualizari
310

Voteaza & Distribuie

Descriere

Reglementarea activitatilor din domeniul jocurilor de noroc din Romania a scos la iveala un domeniu dinamic, cu mult potential. Companiile care joaca in piata au raportat anual cresteri ale cifrelor de afaceri, dar si ale numarului de jucatori. Cu timpul lucrurile s-au asezat, furnizorii de servicii in domeniul terestru au migrat si in mediul online, companiile si-au stabilit cotele de piata, iar aceasta a ajuns intr-un moment de echilibru.

Cea mai mare dinamica in domeniul jocurilor de noroc a avut-o domeniul online, unde pe un teritoriu aproape virgin au patruns branduri renumite si cu potential economic apropiat. Acestea au reusit sa se dezvolte printr-un marketing riguros, dezvoltarea continua a platformelor si serviciilor si prin promotii cat mai atractive.

Intr-o piata reglementata, cu competitori de acelasi calibru si care ofera aproape aceeasi calitate a serviciilor, era nevoie de idei noi care sa asigure o mai mare emulatie in randul jucatorilor.

Kindred Group este un jucator important in piata internationala care detine 11 branduri in domeniu pe 2 continente, Europa si Australia. Detinator al celui mai de succes operator online din domeniul pariurilor sportive din Romania, Unibet, Kindred incearca sa-si mareasca cota de piata incercand sa adapteze oferta in domeniu pe specificul local. In acest sens, la inceputul anului 2017, compania a lansat cu succes brandurile Storpelare/Storpiller in Suedia si Norvegia, branduri dezvoltate in-house, care i-au permis sa-si adapteze mai rapid ofertele in functie de dorintele consumatorilor locali.

Inspirati de succesul avut in tarile nordice, pe 12 februarie 2018, Kindred a lansat pe piata romaneasca brandul Vlad, un cazinou dedicat exclusiv jucatorilor din Romania. Noua platforma promite jucatorilor de cazinou si bingo din Romania o experienta placuta, intr-un mediu sigur, dinamic si cu influnte romanesti. Ghidul lor in aceasta experienta este Vlad, un simpatic vampir cu chef de distractie.

“Odata cu cresterea Kindred si cu dezvoltarea continua a brandurilor noastre, e important pentru noi sa ramanem mereu aproape de consumatorii nostri. Vlad Cazino e rezultatul unui efort de echipa impresionant in cadrul companiei, unul care ne-a dezvoltat abilitatea de a oferi consumatorilor nostri din Romania un produs si o experienta cu adevarat croite pe nevoile lor”, a declarat Manuel Stan, Director of Central Brand Marketing la Kindred Group.