Timisoara

TOP 5 femei de succes în industria de gaming

Detalii stire

Categorie
Stiri divertisment
Modificat
acum 6 luni si 3 saptamani
Apartine de
E-Advertising
Vizualizari
141

Voteaza & Distribuie

Prezentare stire

Deși astăzi femeile constituie doar aproximativ 20% din profesioniștii jocurilor, acestea își fac simțită prezența inventând, proiectând și realizând jocuri fenomenale, iar în continuare vei descoperi 5 femei puternice care și-au lăsat amprenta în industria jocurilor video.

5 femei care au schimbat industria de gaming din lume

Oricare dintre ele poate servi ca model și inspirație pentru femeile care își doresc o carieră în domeniul programării, dezvoltării sau comercializării de jocuri video. Pentru restul femeilor care cred că în noroc și sunt interesate mai mult de partea distractivă a jocurilor video, există întotdeauna jocurile de noroc online. De la sloturi online la ruletă live, poți să te joci fără vreo investiție și cu puțin noroc să ieși câștigătoare. Dar să revenim la cele mai de succes femei care au contribuit considerabil la industria de gaming din lume.

Kate Edwards

Kate Edwards este geograf, scriitor și strateg de analiză, specialistă în cartografia bazată pe informații și conținut al jocurilor video. Ea a fost directorul executiv al Internațional Game Developers Association din decembrie 2012 până în iunie 2017. IGDA (Asociația Internațională a Dezvoltatorilor de Jocuri) este una dintre cele mai importante organizații globale care reunește producătorii de jocuri din fiecare regiune a globului prin activități naționale și internaționale. Kate Edwards a petrecut 16 ani în industria de dezvoltare a jocurilor, ocupând funcția de responsabil cu strategia geopolitică a Microsoft din 1992 până în 2005. Ea și-a folosit cunoștințele despre industria globală a jocurilor pentru a identifica riscurile și oportunitățile geopolitice și culturale pentru francizele de joc precum Halo, Age of Empires și Dance Central.

Kiki Wolfkill

Kiki Wolfkill este producător executiv la studioul de jocuri 343 Industries al Microsoft, care este responsabil pentru franciză de divertisment Halo. Pe lângă dezvoltarea de Halo 4 și viitoarea Halo 5, Wolfkill s-a ocupat de franciză care a cuprins romane, benzi desenate și un serial web produse de Steven Spielberg. Wolfkill și-a început cariera de artist grafic, legată de industria cinematografică. Anterior a fost director de artă la Microsoft Studios, lucrând cu dezvoltatorii de jocuri la francize precum Forza Motorsport, Project Gotham Racing, Gears of War și Mass Effect. Fosta pasionată de mașini de curse și în prezent șeful studioului 343 Industries, Kiki Wolfkill manageriază jocurile Halo care au un succes uriaș. A fost implicată în scripturi, scenarii și divertisment cross-media pentru proiectul Halo. Primul joc Halo și-a făcut apariția pe Xbox în 2001. În acești 18 ani, franciza Halo a vândut peste 77 de milioane de exemplare în întreaga lume.

Amy Hennig

Amy Hennig este o regizoare și scenaristă de jocuri video care a avut un noroc incredibil în carieră. Ea a coordonat compania de jocuri video Naughty Dog și și-a început activitatea în industrie alături de Nintendo Entertainment System. A debutat în design cu jocul Super Nintendo Entertainment System Michael Jordan: Chaos în the Windy City. Compania Naughty Dog a cunoscut succesul deplin când vine vorba de divertisment interactiv cinematografic de când primul joc Uncharted a luat prin surprindere industria jocurilor. Cu fiecare continuare, precum și datorită noului film “The Last of Us”, Amy Hennig a demonstrat calități manageriale deosebite. Înainte de a lucra la studioul cu sediul din Santa Monica în 2003, a activat la Crystal Dynamics contribuind la succesul jocurilor Soul Reaver și Legacy of Kain.

Lucy Bradshaw

Lucy Bradshaw este o cunoscută producătoare americană de jocuri video. Ea este fostul vicepreședinte senior și director general al Maxis, o filială a Electronic Arts. Bradshaw a lucrat la LucasArts și Activision înainte de a activa la Electronic Arts în 1997. Bradshaw a devenit vicepreședinte senior al Maxis în 2013, după ce a ocupat funcția de director general al studioului. Bradshaw a supravegheat dezvoltarea jocurilor SimCity, The Sims și Spore. În 2010, Fast Company l-a numit pe Bradshaw drept una dintre cele mai influente femei în tehnologie. În 2013, Fortune a nominalizat-o pe Bradshaw ca una dintre cele mai puternice 10 femei din industria gaming-ului.

Jade Raymond

Jade Raymond conduce studioul de la Ubisoft, Toronto, care a deschis în 2010 și este pe cale să crească până la 800 de angajați până în 2020. Este responsabilă pentru proprietatea intelectuală și lucrează în prezent la cinci titluri noi de jocuri. Raymond activează producător executiv al francizei Splinter Cell a lui Tom Clancy, inclusiv pentru jocuri, cărți și filme. Ea și-a construit un nume în industrie drept co-creator și producător executiv la jocul original « Assassin’s Creed » de la Ubisoft - Montreal. Acest joc a devenit în 20 de ani cea mai vândută proprietate intelectuală în domeniul jocurilor de noroc și a comercializat peste 57 de milioane de exemplare în întreaga lume.

Noroc și inspirație în lumea gamingului

Fie că vorbim de jocuri video cu o grafică ireproșabilă sau de cele mai populare sloturi online la care câștigi mereu, chiar și când nu pare că nu ai noroc, un lucru este sigur. Jocurile sunt și vor rămâne o sursă de distracție universală, indiferent de sex sau preferințe. Iar dacă pe cele video le jucăm doar pentru divertisment, pe cele de noroc le jucăm bineînțeles și în speranța unui câștig. Încearcă-ți și tu norocul cu un bonus care nu necesită niciun depozit anterior și joacă fără să pierzi nimic!