Timisoara

Vrei sa ai un impact asupra clientilor tai, rapid? Secretele marketing-ului prin SMS-uri!

Detalii stire

Categorie
Stiri economie
Modificat
acum 7 luni si 1 saptamana
Apartine de
SEO Cupcake
Vizualizari
145

Voteaza & Distribuie

Prezentare stire

Reclama este ,,sufletul comertului’’ inca din timpul aparitiei presei tipografice a lui Gutenberg, atunci cand vanzatorii distribuiau, prin oras, mici bucati de hartie cu produsele sau serviciile oferite. De atunci si pana astazi, chiar daca mijloacele prin care ne promovam afacerea s-au schimbat, ramane o constanta – aceea ca fara reclama, oamenii nu au cum sa stie de tine.

Unele dintre uneltele eficiente si indispensabile folosite in marketing, daca iti doresti sa atragi cat mai multi clienti, sunt serviciile de trimitere SMS. Campaniile de promovare prin SMS marketing au o rata mare de raspuns, ceea ce face ca un astfel de mesaj sa fie alegerea perfecta pentru un antreprenor la inceput de drum.

Afla mai jos care sunt avantajele utilizarii de sms marketing in domeniul afacerilor mici sau mari.

  • SMS marketing este accesibil
Iti poti creste business-ul precum Praslea cel Voinic a crescut peste noapte, si asta la un pret avantajos. Marile companii au bugete cu multe zerouri pentru campaniile de marketing, bani care se duc catre Google Ads, Facebook Ads, affiliate marketing, campania de PR, ori pentru asocierea cu influenceri sau branduri cunoscute si email marketing. Insa, accesul la o astfel de platforma de sms il pot avea si firmele mici. Furnizorii de astfel de servicii ofera discounturi, iar in urma campaniei sigur vei putea recupera investitia facuta.

  • Promovarea prin SMS, o adevarata baza de date

Un SMS marketing = un email inregistrat in baza de date. Eficienta consta in trimiterea mesajelor text, cu produsele sau serviciile pe care le oferi, doar acelor persoane care si-au manifestat interesul. De asemenea, rezultate vizibile exista si in social-media, cu astfel de mesaje vizate poti avea angajamentul celor care deja te urmaresc, dar poti si creste comunitatea de urmaritori. Un tool util pot fi campaniile prin SMS de la SMSO, care te pot ajuta sa comunici eficient in mediul online. Nu uita sa recompensezi clientii fideli si sa trimiti notificari specifice cu anumite tipuri de produse sau servicii!

  • Rata de deschidere mare

Majoritatea oamenilor detin un telefon mobil, in zilele noastre fiind greu de imaginat ca exista persoane care nu folosesc un astfel de dispozitiv. Tocmai de aceea, studiile care au fost realizate cu privire la Marketing-ul prin SMS arata ca nu mai putin de 94% dintre mesaje sunt vazute si citite in primele 5 minute de la primire, avand o rata de raspuns de aproximativ 45%. Mai mult, in momentul de fata, 70% dintre destinatari spun ca SMS marketing-ul le atrage atentia, iar 64% dintre ei cred ca firmele ar trebui sa comunice astfel mai des. Un procent de 91% dintre destinatari sunt de parere ca acest tip de mesaje este foarte util. Astfel, informatia, oricare ar fi aceasta (stire, reduceri, promotii, evenimente, etc) ajunge foarte rapid la utilizator si ii atrage mai mult atentia.

  • Rata de click crescuta

Prescurtata CTR, rata de click arata frecventa cu care utilizatorii ce au vazut anuntul au dat click pe link-ul din mesaj, fiind directionati pe un site. Specialistii atentioneaza ca in medie, CTR pentru SMS este de 19%, iar pentru email marketing este de doar 3,2%. Asta se intampla pentru ca traim intr-o epoca a vitezei, astfel ca un SMS (un mesaj scurt, concis), retine atentia clientului, iar tu te vei bucura de mai multe vizite si tranzactii pe site-ul web al afacerii.

Inainte de a recurge la o astfel de promovare pentru afacerea ta, fie ca esti la inceput de drum sau ca esti un antrepronor cu multi ani in spate, inainte de a contacta clientii ai grija sa obtii permisiunea lor. Odata cu noile norme GDPR nu ai dori sa incalci legea, dar nici sa ii stresezi. In plus, trimiterea de SMS-uri fara acord poate afecta reputatia firmei, iar posta, electronica sau clasica, sa fie invadata de reclamatii.

Sursa foto: ShutterStock.com