Timisoara
Se afişează 71-80 din 242 rezultate.
  • 0

  • poze 1
  • Crăciunul - în adâncul meu, în adâncul nostru -, este despre BUCURIE! Atunci când are loc o naștere este mare prilej de bucurie! Iar, în cultura noastră străveche, Crăciunul este despre o naștere: nașterea Mântuitorului nostru Iisus Hristos.
  • 0

  • poze 1
  • În starea de stres sau oboseală, amintește-ți să iei o pauză, să schimbi ritmul și astfel ești mereu într-un real progres: fizic, emoțional și de adaptare optimă la toate provocările vieții.
  • 0

  • poze 1
  • ”Cel mai simplu mod prin care ne putem da seama dacă cel din fața noastră se află într-o armonie între ce gândește și simte, între cogniție și emoție, un simplu zâmbet…”
  • 0

  • poze 1
  • Dovleacul este peste tot în această perioadă a anului, prin bucătării sau în vitrina magazinelor și mereu îmi amintește de bunica, care-mi făcea delicoasele plăcinte cu dovleac… Îmi place dovleacul, este plin de super nutrienți, delicios si parfumat, el fiind preferatul multora dintre noi. Poate fi folosit într-o varietate de rețete, fiind extrem de hrănitor și benefic pentru sănătate.
  • 0

  • poze 1
  • „Si, se poate lua totul in viata, cu exceptia unui lucru - libertatea de a alege cum sa reactionezi intr-o situatie. Asta determina calitatea vietii pe care am trait-o - nu saracia sau bogatia, faima sau anonimatul, sanatatea sau boala. Calitatea vietii e determinata de cum reactionam in fata acestor realitati, ce inteles le atribuim, ce atitudine avem fata de ele, ce stare le permitem sa declanseze.”
  • 0

  • poze 1
  • Complexul de vitamine B este esenţial pentru buna funcţionare a organismului, având o influenţă directă asupra multor procese metabolice şi reprezintă un adevărat aliat al sistemului imunitar în lunile de toamnă și iarnă.
  • 0

  • poze 1
  • Primul pas: încearcă a consuma până la cinci fructe și cinci legume/zi pentru a vă asigura că obțineți o mulțime de imunostimulatoare nutritive! Alege o selecție curcubeu de culori pentru a obține o gamă largă de substanțe nutritive. Surse bune: morcovi, sfeclă roșie, cartofi dulci, roșii și muguri de fasole, mere, fructe de padure (capșuni, afine, zmeură, etc - poți cumpăra aceste fructe congelate, atunci când nu sunt în sezon).
  • 0

  • poze 1
  • Ce ar trebui să se găseasca din abundență în alimentația noastră, în special în această perioadă a anului? Fără îndoială, cât mai multe legume si fructe! Proprietăți inegalabile se ascund în spatele gustului bogat si răcoritor, dar și în culoarea lor proaspătă, adevărate delicii ale naturii.
  • 0

  • poze 1
  • Ultimele cercetări în domeniul nutrițional ”descalifică” total consumul de ouă! Se spune că un consum de 3 ouă/săptămână ar avea același risc de boli cardio-vasculare similare cu cele ale unui fumător a 5 țigări/zi. Ce este interesant, aceste studii nu vorbesc nimic despre felul în care este gătit oul. Aceasta face diferența! Felul în care pregătim ouăle în dietă le clasifică în a fi benefice sau total dăunătoare.