Timisoara
Se afişează 1-10 din 203 rezultate.
  • Cum ne pregatim organismul pentru sezonul rece
  • +2

  • poze 1
  • Toamna, ne gospodarim, ne strangem recoltele si ne umplem camarile cu ele. Ne umplem sura cu fan, podetul cu lemne si, mai ales, ne pregatim de odihna si de conservarea si aprofundarea tuturor celor infaptuite “pe vremea buna”.
  • Hrana pentru trup si suflet
  • 0

  • poze 1
  • Viata intreaga este un miracol si simplitatea ei este de descoperit, fiecare dintre noi are un drum, iar peisajul ce-l vedem alaturi noua, este culoarea in care noi alegem sa pictam peisajul. Avem in noi tot, avem cu noi tot, sa asternem cu bucurie si constienta intreaga calatorie.
  • Provocarile si beneficiile traiului simplu
  • 0

  • poze 1
  • ...sa traim mai simplu si deci mai bine, din punct de vedere material, fizic, psihologic, spiritual, cu scopul de a explora imensul potential pe care il posedam fiecare dintre noi, poate fi aceasta o provocare, poate fi oare?
  • Mintea - cel mai puternic aliat in urmarea unei diete
  • 0

  • poze 1
  • Si astfel, mintea devine aliatul nostru numarul 1, devine prietenul de nadejde (fara de care nu avem unde sa plecam sau sa incercam ceva...!), in confruntarea cu tot ce inseamna abordarea unui nou stil de viata, al unui nou regim alimentar, al unui nou drum in evolutia noastra!
  • Siti cum se mananca corect fructele? Dar despre importanta lor pentru sanatatea noastra fizica si mentala?
  • 0

  • poze 1
  • Fructele sunt alcatuite din celuloza si sunt clasificate ca si glucide, deoarece contin “zahar” sub forma fructozei. Aceasta se transforma in glicogen si reprezinta sursa de energie disponibila rapid si folosita de organism ca un combustibil - combustibilul cranian, in primul rand! -, pentru o buna functionare si desfasurare a proceselor fiziologice. Cantitatea de zahar din fructe nu este mare si, in plus, este eliberata treptat datorita fibrelor pe care le contin acestea.
  • 0

  • poze 1
  • Apa clorinata (de la robinet), antibioticele, regimul bogat in proteine de origine animala, grasimile saturate, alimentele procesate chimic, alimentele procesate termic (marea majoritate dintre ele, din pacate!), stresul, emotiile si in general gandirea negativa.