Timisoara

Anunt Diamant Euroinstal - Giroc

Euroinstal Giroc - boilere, centrale termice, sisteme de incalzire
https://euro-instal.ro

Cum facem fata problemelor din domeniul serviciilor cu ajutorul unui ERP?

Cum facem fata problemelor din domeniul serviciilor cu ajutorul unui ERP?

Detalii stire

Social links
Categorie
Stiri diverse
Modificat
acum 10 luni si 1 saptamana
Apartine de
ScribSoftWare
Vizualizari
1277

Voteaza & Distribuie

Prezentare stire

Consecintele crizei globale cauzate de epidemia de coronavirus a determinat companiile din diverse domenii sa se confrunte cu noi provocari, depasirea acestora fiind esentiala pentru supravietuirea si succesul lor viitor. Aparitia perioadei de pandemie a adus schimbari radicale in sectorul industriei serviciilor, cu precadere in sectoarele turistic si ospitalier. Disruptiile ulterioare cauzate de necesitatea distantarii sociale si a masurilor de izolare adoptate de diverse state au accentuat acest trend negativ. In contextul acesta, business-urile din domeniul serviciilor au fost nevoite sa analizeze si sa adopte abordari noi referitoare la procesele de gestionare a activitatilor zilnice.

In cele ce urmeaza ne propunem sa analizam care sunt provocarile actuale cu care se confrunta aceste companii din domeniul serviciilor si modul in care adoptarea unui sistem ERP le poate ajuta in depasirea lor.

Minimizarea efectelor distantarii sociale prin solutiile ERP

Impunerea masurilor de distantare fizica, reducerea sau eliminarea operatiunilor considerate neesentiale, limitarea si interzicerea interactiunilor directe au ridicat mari dificultati operatorilor din toate domeniile dar in special celor din domeniul serviciilor in a mentine clientii existenti si a atrage noi clienti. Chiar si companiile care au investit in solutii software se pot confrunta cu probleme cauzate de incapacitatea renuntarii totale la procesele fizice sau a lipsei instrumentelor necesare pentru desfasurarea muncii remote.

Confruntati cu situatia actuala, oamenii isi modifica stilul de viata, ceea ce duce si la modificari ale cererilor acestora in calitate de clienti, atat in ceea ce priveste volumul consumului, cat si a necesitatii acestuia. Luand in considerare probabilitatea continuarii epidemiei in viitorul apropiat, companiile trebuie sa se pregateasca pentru un nou „normal”. Astfel, ele sunt nevoite sa-si dezvolte procesele, sa adopte noi instrumente eficiente pentru evaluarea cerintelor consumatorilor si sa dezvolte planuri caracterizate de flexibilitate si agilitate.

Pe langa dificultatile in privinta relationarii si comunicarii cu clientii, restrictiile asupra activitatilor fata-in-fata pot afecta si desfasurarea de zi cu zi a muncii. Aspecte precum managementul performantei, training-ul angajatilor si recrutarea pot fi date peste cap. In acest context, reevaluarea modalitatilor de colaborare dintre angajati, a evaluarii performantei lor si a mentinerii implicarii acestora devin si ele cerinte importante. Mai mult decat atat, recrutarea noilor angajati trebuie sa fie regandita in scopul reducerii contactelor directe.

Depasirea provocarilor industriei de servicii cu ajutorul ERP-urilor


In continuare, vom analiza contributia software-urilor ERP pentru sectorul serviciilor in contextul pandemiei de coronavirus. Pentru inceput, este esential ca accentul sa fie pus pe siguranta personalului companiei si pe eficienta acestuia in cursul schimbarii proceselor de afaceri. Fundamentarea exclusiva pe fluxuri manuale pentru gestionarea angajatilor este neproductiva.

Astfel, adoptarea implementarii unui sistem cat mai eficient de gestionare si management al personalului reprezinta o solutie de reducere a erorilor umane. Sistemele ERP ofera astfel de aplicatii, contribuind la cresterea motivatiei angajatilor si a mentinerii acesteia. Instrumentele de gestionare a performantei ofera astfel un mod eficient de evaluare a dezvoltarii angajatilor si a impactului deciziilor luate.

Pe perioada pandemiei, cand a fost necesara respectarea masurilor de izolare, multe business-uri din domeniul turism si HoReCa, pentru a supravietui perioadei, s-au orientat catre zona de delivery fapt care a dus adesea la necesitatea suplimentarii personalului la livrare. Aceasta situatie este un bun exemplu pentru motivarea implementarii unei solutii de automatizare a operatiunilor de recrutare si de management al personalului.

Pe de alta parte, chiar daca magazinele fizice au suferit in prima jumatate a anului din cauza pandemiei, vanzarile online au continuat sa creasca semnificativ. De aceea, companiile care pun accentul pe comercializarea produselor trebuie sa asigure functionarea eficienta a depozitelor. Un sistem de gestionare oferit de o solutie ERP poate contribui la automatizarea activitatilor zilnice. Lipsa stocurilor necesare si imposibilitatea de a le obtine intr-un timp scurt poate determina consumatorii sa mearga spre concurenti.

Utilizarea documentelor fizice devine in prezent o problema critica, putand determina si cresterea contactelor personale intre angajati, punand in pericol sanatatea acestora. Digitalizarea documentatiei oferita de un ERP contribuie la rezolvarea acesteia, dar si la optimizarea fluxului de lucru. Un astfel de sistem poate manageria, printre altele, semnaturi electronice, chitante si facturi.

De asemenea, solutiile ERP ofera instrumente inteligente de raportare si de realizare a tablourilor de bord. Astfel, in contextul in care cel putin o parte din angajati lucreaza de acasa pentru a reduce numarul de interactiuni interpersonale, sedintele nu mai sunt la ordinea zilei. In astfel de cazuri, tablourile de bord si instrumentele de raportare contribuie la gestionarea raportarii de la distanta.

Era digitala a schimbat foarte mult mecanismele prin care decidentii din cadrul business-urilor din intreaga lume isi iau deciziile. Modelele de consum bazate pe produse inceteaza sa domine piata comerciala, iar solutiile orientate catre servicii devin tot mai necesare in peisajul tehnologic modern. Un sistem ERP dedicat industriei de servicii ajuta companiile din acest segment sa isi eficientizeze operatiunile, facilitand dezvoltarea acestora si imbunatatind marjele de profit.

Unicul mod in care un business de dimensiune medie poate sa supravietuiasca este acela de a adopta un soft de incredere care sa ii protejeze datele, sa emita atentionari atunci cand anumite aspecte nu sunt in regula sau anumite procese nu se desfasoara corect, care sa ofere siguranta informatilor contabile si sa ofere o imagine de ansamblu a intregii afaceri.

Pentru a oferi cel mai bun serviciu clientilor, companiile din aceasta verticala necesita functionalitatile specifice oferite de solutiile ERP. Maximizarea utilizarii resurselor, cresterea eficientei managementului si a executiei proiectelor, precum si gestionarea inteligenta a timpului si a resurselor alocate sunt doar cateva dintre capabilitatile pe care un sistem ERP trebuie sa le detina.

Industria serviciilor este, prin natura ei, orientata mai mult spre proiecte, decat spre produse. Istoric, solutiile ERP au fost construite astfel incat sa ajute in principal companiile producatoare de produse. Organizatiile care isi centreaza activitatea pe oferirea serviciilor devin insa un utilizator tot mai important. De aceea, ERP-urile sunt astfel adaptate lucrului pe proiecte, permitand diferentierea personalizata intre acestea.

In cazul companiilor din industria de fata, fiecare tranzactie trebuie inregistrata intr-un sistem integrat. Multe dintre ele utilizeaza inca metode de introducere manuala a caror eficienta este insa limitata. Acestea conduc de multe ori la erori si intarzieri, avand astfel implicatii financiare negative.

Sistemele ERP dedicate industriei de servicii, cum este si WinMentor ofera instrumente personalizate nevoilor din acest segment de activitate. Ele sunt create astfel incat sa ofere un control ridicat asupra proceselor complexe, facand astfel diferenta intre succes si esec. Ele ofera utilizatorilor numeroase beneficii, printre care se numara:

Cresterea usurintei structurarii si utilizarii datelor relevante


Un mediu de lucru organizat corespunzator reflecta cultura de business a unei organizatii. Acest fapt este aplicabil si in cazul unui software. Astfel, un istem ERP permite organizarea facila a datelor si posibilitatea consultarii informatiilor in timp real, aflate doar la un click distanta. Astfel, sistemul ERP ajuta la obtinerea de decizii de business inteligente si sporeste competivitatea business-ului.

Imbunatatirea satisfactiei clientului

O solutie ERP personalizata industriei serviciilor permite gestionarea eficienta a clientului, a acordurilor si a documentelor de vanzare, precum si a listelor de preturi pentru diferite servicii. Ea permite modificarea si adaptarea proceselor de vanzare existente, oferind, in acelasi timp, posibilitatea construirii lor de la zero. Astfel, organizatia va putea optimiza atat fluxul vanzarilor, cat si cel al suportului clienti, integrandu-le cu alte activitati ale companiei.

Scaderea costurilor si optimizarea resurselor


O imagine detaliata asupra operatiunilor companiei si a datelor relevante, disponibila in timp real, intr-un singur loc, permite unei organizatii sa reactioneze in timp util la schimbari si sa-si evalueze costul serviciilor in functie de proiectele specifice. De asemenea, un sistem ERP permite business-urilor sa isi aloce inteligent resursele si sa le adapteze nevoilor concrete.

Usurarea crearii rapoartelor financiare si a organizarii documentelor

Un sistem ERP imbunatateste colectarea datelor provenite din diferite surse si asigura centralizarea acestora, oferind astfel mecanisme precise de urmarire a finantelor unei organizatii. Programele moderne de contabilitate dedicate firmelor de servicii profesionale ofera raportari fiscale imbunatatite pentru fiecare functie integrata in solutia ERP. Astfel, toate informatiile relevante despre tranzactiile de business pot fi consultate si organizate intr-un cadru unic.

Cresterea automatizarii

Eliminarea proceselor manuale simplifica operatiunile prin reducerea timpilor de executie, a costurilor financiare, dar si a aparitiei erorilor umane. Contabilitatea automatizata oferita de un software de gestionare a resurselor serviciilor profesionale permite optimizarea sarcinilor bugetare si asigura continuitatea declaratiilor fiscale pe parcursul proiectelor. Mai mult, campurile de date ce pot fi definite de utilizator permit urmarirea atenta a variabilelor si crearea rapoartelor detaliate in legatura cu acestea.

Utilizand un program ERP destinat serviciilor, un business are intotdeauna la dispozitie toate datele necesare. Primirea si emiterea facturilor, precum si inregistarea costurilor si incasarilor se afla doar la cateva click-uri distanta. O interfata usor de navigat simplifica procesele pentru toti utilizatorii, iar o imagine de ansamblu completa a operatiunilor imbunatateste abilitatea de luare a deciziilor de business. Mai mult decat atat, clientii se pot bucura de o calitate imbunatatita a serviciilor oferite.

Beneficii:

  • Acces facil, rapid si control ridicat in relatia cu clientii, precum si a taskurilor, activitatilor si cheltuielilor atasate direct proiectelor;
  • Automatizarea tuturor operatiunilor: emiterea documentelor, urmarirea creantelor si obligatiilor de plata, comunicarea cu partenerii;
  • Te ajuta sa mentii satisfactia clientilor si productivitatea angajatilor;
  • Ofera informatii critice cu privire la datele financiare si utilizarea resurselor implicate in proiect.

Echipa ScribSoftware va asteapta ca impreuna sa gasim cea mai buna solutie penru ca afacerea dumneavoastra sa devina una profitabila, in secolul transformarii si al schimbarii. Ne puteti contacta online: scribsoftware.ro, pe retelele de socializare sau telefonic: 0729 905 555.

Autor

  • 0Partener de afaceri

  • EM Inbound Timisoara - agentie de marketing online cu focus pe SEO. Oferim companiilor posibilitatea de a-si creste vizibilitatea in mediul online prin creare de continut unic, creare de continut si campanii pe Social Media, promovare prin campaniile de Google Ads si optimizare SEO.
  • Timisoara
  • 0770470210

Anunt Diamant Alexandru Mușătoiu Cabinet de Avocat

Alexandru Mușătoiu Cabinet de Avocat Timișoara - Alexandru Mușătoiu este membru al Baroului Timiș. Cabinetul de avocat a fost fondat în anul 2006, poziționându-se în segmentul cu cei mai buni și serioși avocați din Timișoara.
https://musatoiu.com