Timisoara

13 gustări optime între mese Client Platina

Detalii

Web
www.laviniabratu.ro
Social links
Categorie
Stil de viata
Modificat
acum 3 saptamani si 3 zile
Vizualizari
488

Voteaza & Distribuie

Prezentare

13 gustări optime între mese

3 mese pe zi și 2 gustări pe zi, iată ce se promovează astăzi ca fiind optim pentru dieta noastră. Nici nu e de mirare că 1/4 dintre români sunt obezi și 1/3 sunt suprapoderali, iar în America rata de obezitate a crescut îngrijorător de mult în ultima vreme.

Trăim ca să mâncăm sau mâncăm ca să trăim?”, oare cum e în ziua de astăzi, ce spui? Îngrijorător este numărul de persoane ce mor zilnic de foame, îngrijorător fiind și varietatea de alegeri nutriționale ale omului modern. Atât de multe variante, că ne zăpăcim și ne dorim tot mai mult să mâncăm, uitând parcă rostul pe care-l are mâncarea în viața noastră.

Nicicând nu a fost nevoie de 3 mese și 2 gustări, exceptând perioada de creștere sau dieta celor cu activitate sportivă intensă. Ar fi bine să înțelegi că nu ai nevoie de mai mult de 3 mese pe zi, atât! Am pacienți cu o super disciplină de viață, fac sport și au doar 2 mese/ zi și o masă de smooty cu semințe crude. Atât! Acolo unde este disicplină, farfuria este organizată și gândul către mâncare nu ne bântuie toată ziua. ”Vai, oare ce mânănc? Nu am mâncat de 3 ore și mor de foame? etc.”

Dacă înțelegi mesajul meu și ai gustări în programul zilnic sau, dacă faci o activitate fizică intensă, vin în ajutorul tău cu câteva variante de gustare permise și de folos. Dacă ai gustări în dieta ta și nu faci sport, folosește aceste informații și setează-te mental ca, în timp să renunți la gustări. Te vei simții mult mai bine, vei avea mai mult timp și vei arată mai bine! Alte argumente, nu mai am!

Variante de gustări, la nevoie!

  1. 1-3 fructe, nu uita de măr!
  2. 5 nuci + 25gr. cioco amăruie;
  3. 3 nuci cu 1-3 fructe;
  4. Fresh din rădăcinoase + 1-2 fructe și lămâie + 3 nuci;
  5. 1 pumn deschis de semințe crude (caju, migdale, alune pădure etc);
  6. Shack proteic whey sau vegetal (dintr-o lingură din pulbere de cânepă, chlorella sau spirulină) + 1 linguriță cacao + 1 linguriță pulbere de sfeclă roșie;
  7. 1 grapefruit și 1 morcov tăiat felii lungi și subțiri;
  8. 3 smochine + 3 nuci braziliene (aport optim de seleniu!);
  9. 3 prune uscate (mai ales pentru cei cu probleme de constipație!) + 3 nuci sau 3 nuci de brazilia;
  10. 2 linguri polen crud cu o limonadă (sucul de la o lămâie sau de la o portocală, fără zahăr, doar cu miere);
  11. lapte vegetal (migdale, orez, ovăz, soia, cocos) 250 ml + scorțișoară + cacao + 2 lingurițe de miere;
  12. 2 linguri de pulbere verde (chlorella, spirulină, orz sau cânepă) cu suc de mere sau portocală și apă;
  13. O cafea neagră, niciodată combinată cu ceva, întotdeauna de servit între orele 10.30-14, cu 500 ml apă.

Să-ți fie de folos, la fel ca și îndemnul de a reduce numărul de mese și cantitatea de mâncare pe care o servești acum. Amintește-ți că regimul hipocaloric este regimul de viață lungă și încearcă, de la o perioadă la alta, să ai nevoie de cât mai puțin. Puțin și bun, din punct de vedere nutrițional, acesta ar trebui să ne fie gândul, atunci când gândim dieta de zi cu zi.

Dacă crezi că acest articol ar putea fi de folos și te gândești la cineva, trimite-l mai departe! Mereu să ne inspirăm cu bine unul pe celălalt!