Referendum pentru familie
Timisoara

Curs Aerobic

Aerobic

Detalii

Telefon
0256489830
Pret
10 LEI
Categorie
Cursuri sportive
Instructor
Ioana - instructor de dance aerobic
Locatie
Club Stil
Modificat
acum 8 luni si 2 saptamani
Apartine de
Club Stil
Vizualizari
1162

Voteaza & Distribuie

Descriere

Exercitiile aerobice au un rol foarte important in definirea corpului si in asigurarea unei senzatii de comfort pentru organism. Numele acestor exercitii atrage atentia asupra importantei pe care o are respiratia si reglarea ei la aceste exercitii. Efortul aerob trebuie sa fie asociat cu cel anaerob (ridicare de greutati) pentru a da rezultatele cele mai bune. Exercitiile aerobice trebuie sa dureze cel putin 15 minute fara pauza. Pentru rezultate notabile, e bine sa fie efectuate zilnic.
Exercitiile aerobice si fitness-ul pot fi contrastate cu exercitiile anaerobice,a caror antrenamente de forta si greutate sunt mai accentuate. Cele doua tipuri de exercitii difera atat prin durata si intensitatea contactiilor musculare implicate, cat si prin energia generata de muschi.
Initial, in timpul exercitiilor aerobice, glicogenul se descompune si produce glucoza, dar in absenta lui, grasimea metabolismului e initiata in loc. Urmeaza un process lent acompaniat de un declin al nivelului de performanta.
Exercitiile anaerobe, in contrast, se refera la faza initiala a exercitiilor, sau a oricaror alte arderi intense produse de effort, in care glicogenul sau glucoza sunt consumate fara oxigen,si este un proces mult mai ineficient.>/
Exista o larga varietate de exercitii aerobice.In general exercitiile aerobice sunt efectuate la un nivel moderat de intensitate si pe o perioada lunga de timp. De exemplu alergarea pe distante lungi cu o viteza moderata,dar nu si sprint-urile.
Beneficiile antrenamentelor regulate sunt:
  • intarirea muschilor implicati in respiratie pentru a usura circulatia aerului prin plamani.
  • intarirea musculaturii inimii pentru a imbunatatii eficienta pompariisangelui si pentru a reduce ritmul cardiac bazal
  • tonifierea musculaturii corporale pentru a imbunatatii circulatia si pentru a reduce presiunea sangelui
  • crestrea numarului de globule rosii pentru a facilita transportul oxigenului in corp
Ca rezultat, exercitiile de aerobic pot reduce riscul mortii datorata problemelor cardiovasculare. In plus,impactul activitatiilor aerobice (ca jogging-ul sau saritul coardei) poate stimula cresterea oaselor, si de asemenea poate reduce riscul osteoporozei atat pentru barbatii cat si pentru femei.

Orar

Luni - Vineri: 19:00 - 20:00

Filtre

Disciplina: Fitness
Fitness: Aerobic