Timisoara

Conversiile din PPC pot fi sezoniere dacă site-ul nu beneficiază de mentenanță

Detalii

Categorie
Stiri economie
Modificat
acum 7 ore si 31 minute
Vizualizari
18

Voteaza & Distribuie

Descriere

Febra sărbătorilor se simte atât în offline, cât și în online, iar pentru aceasta este suficient să vedem cum suntem asaltați de anunțurile PPC. Totuși, promovarea PPC (Pay-Per-Click) nu este de succes by default; click-urile trebuie să atragă utilizatorii (potențialii dumneavoastră clienți) într-un site suficient de relevant pentru interesele lor, dar mai ales suficient de estetic prin meniul său intuitiv și ușor de descifrat.

În ciuda anunțurilor atractive și a populării lor cu expresii și cuvinte cheie demne de o targetare perfectă, este posibil ca timpul de încărcare a fiecărei pagini web, dar mai ales funcționarea precară a site-ului să vă priveze de click-urile utilizatorilor pasibili să vă devină clienți.

Puteți dubla eficiența campaniilor Pay-Per-Click dacă site-ul dumneavoastră beneficiază de mentenanță și funcționează optim 24 / 24, 7 / 7.

Retailerii știu cel mai bine că prin campanii de Google Adwords targetează publicul consumator al acestei industrii, însă la fel de bine conștientizează și importanța experienței utilizatorului. De aceea, cei mai mulți dintre retailerii care activează în industria de fashion adoptă un design cu tematică în funcție de sezon, iar iarna este momentul oportun pentru a se juca cu webdesign-ul magazinului online.
Totul, însă, fără ca site-ul să fie încărcat cu rezoluțîi mult prea mari, caz în care o pagină poate ajunge să se încarce suficient de târziu încât utilizatorul să iasă și să nu mai acceseze vreodată acel site.

Mentenanța site-urilor devine imperativă de sărbători

Campaniile PPC se numără printre cele mai eficiente tool-uri de marketing: “Le explicăm clienților noștri că noi îi ajutăm să obțină cât mai multe accesări, însă succesul este completat de ceea ce găsesc aceștia în site. Încărcarea rapidă, design-ul tematic și o funcționare optimă sunt prioritate pentru ca utilizatorul să revină în site de bunăvoie, nu doar <<atras>> de anunțurile noastre”.

Mai mult, dacă așteptările potențialilor clienți nu sunt desăvârșite de aspectul și funcționalitatea site-ului, este posibil ca dezamăgirea să îi împingă la acordarea unui vot de neîncredere în rândul altor persoane. “Au existat și cazuri în care site-urile pur și simplu nu funcționau, deși reclamele rulau. E mai mult decât un fiasco, mai ales în preajma sărbătorilor, când comenzile din magazinele online aproape se triplează. Dar, fără doar și poate, această situație îi face pe clienți să înțeleagă importanța serviciului de administrare site web. Ca owner de business online, este mai important să fii preventiv, decât să tratezi pierderea potențialilor tăi clienți”.

Tendințele pieței se manifestă cu trei luni înaintea nevoii

V-ați întrebat de ce la mijlocul lunii martie sunteți expuși reclamelor cu articole de vară, concomitent cu cele de iarnă? În spatele acestui contrast se află o strategie de marketing setată în funcție de sezonalitate. De pildă, retailerii din industria de fashion plănuiesc adesea cu trei luni sau mai mult înainte de debutul unui nou sezon promovarea produselor, adică înaintea apariției nevoilor. Acest lucru este valabil și în contextul unei campanii de advertoriale seo, care trebuie sa se desfasoare cu minimum 6 – 12 luni pentru ca obiectivul să se îndeplinească în timp util.

De exemplu, căutările pentru costume de baie încep să crească în martie și începutul lunii aprilie, dar probabil că nici măcar nu vom pune un costum de baie până în cel mai bun weekend care să ne permită purtarea unei astfel de ținute. Pentru a profita la maximum de o campanie PPC, trebuie să gândiți anticipat, cu un sezon înainte de vânzarea propriu zisă a produselor. Această strategie vă asigură că atrageți interesul cumpărătorilor mai devreme, maximizându-vă bugetul atunci când contează.

PPC este un mod excelent de a reaminti oamenilor acele sărbători sau evenimente care trezesc un interes comun, cum ar fi Crăciunul, Revelionul și, bineînțeles, sărbătorile naționale. Promovarea PPC vă poate ajuta să atrageți atenția asupra anunțului cu mult înainte de apariția nevoii absolute de a achiziționa anumite produse sau a beneficia de anumite servicii. Pentru aceasta, însă, este nevoie ca, pe lângă anunțurile catchy plasate, să acordați atenție elementelor de design, deoarece imaginile sunt puternice și au capacitatea de a evocă emoții și de a conduce la acțiuni, adesea determinând dorința de a încheia o achiziție.

Autor

  • E-Advertising
  • +1Partener de afaceri

  • E-Advertising este o firma care ofera servicii de internet marketing, care dezvolta campanii la scara larga, concepute pentru a creste profiturile clientilor. Cu peste 4 ani de experienta in dezvoltarea de strategii eficiente de SEO, echipa noastra este capabila sa ofere rezultate exceptionale intr-o perioada scurta de timp.
  • 0732941354