Timisoara

Cum poti consuma afinele? Client Platina

Detalii

Web
www.laviniabratu.ro
Social links
Categorie
Stil de viata
Modificat
acum 3 saptamani si 6 zile
Vizualizari
372

Voteaza & Distribuie

Prezentare

Cum poți consuma afinele?

Afinele sunt cele mai des amintite în cărțile de nutriție, ca și nutraceutice, anti-aging, cu o cantitate semnificativă în nutrienți și antioxidanți! Sunt “must have” într-o nutriție echilibrată! În plus, în cărțile de istorie este specificată sursa de dulce a dacilor și, pe lângă miere, afinele sunt în rând de cinste! Așa să le păstrăm și noi! Sunt super bogate în antioxidanți si conțin cantități ridicate de vitamina C, vitamina B, vitamina E, vitamina A, cupru, seleniu, zinc, fier si multe alte elemente. 100 g de afine conţin 81 de calorii şi 0 g grăsimi. E posibil ca afinele să conţină mai mulţi antioxidanţi decât orice alt fruct sau legumă. Antocianina este substanţa fitoterapeutică care dă culoarea albastru închis, specifică afinelor, care previne formarea celulelor canceroase şi are un efect curativ în infecţiile urinare.

Cum poți consuma afinele?

Iată căteva rețete, să-ți fie de folos și să te bucure. Să le integrezi în dieta ta, așa cum pentru mine sunt unul dintre cele mai apreciate alegeri, prin energia pe care mi-o dau și starea de sațietate, pentru cel puțin 4 ore.

  1. Afine - o cană - amestecate cu o lingură de miere și una de tahini (semințe de susan măcinate). Această combinație este preferata mea, pur și simplu o ador! Susanul este bombă de calciu, iar combinația de gust este unică!
  2. Smoothy din afine, frunze verzi - spanac -, banană, o lingură de semine de chia și 3 nuci. Toate se blenduiesc cu apă sau lapte vegetal sau ceai răcit. 400 ml din această combinație este o masă ce te ține departe de starea de foame, cel puțin 3-4 ore.
  3. Iaurt - 250 ml, o cană de afine și o lingură de miere. Iată, acest mic dejun este alegerea mea după alergarea de dimineață. Parcurg 5-10 km, servesc acest mic dejun și plec la treabă. Mă simt perfect, până la prânz nu-mi stă gândul la mâncare. Trebuie să încerci asta, ai nevoie să vezi energia și starea de bine pe care ți-o poate da această combinație simplă, această ”bombă de nutrienți.”
  4. Un mic-dejun perfect echilibrat nu are decât 3 ingrediente şi este inspirat din gastronomia islandeză, potrivit medicului Monique Tello de la Universitatea din Harvard. ”În fiecare zi ar trebui să mâncăm de dimineaţă ovăz, iaurt şi fructe de pădure. În opinia specialistei, nu este nicio problemă dacă repetăm la nesfârşit acest meniu pentru că este foarte dens, din punct de vedere nutritiv. Meniul de inspiraţie islandeză propus de Monique Tello este o combinaţie perfectă de proteine şi fibre, care asigură buna funcţionare a muşchilor, reglează digestia şi asigură o senzaţie de saţietate pentru o perioadă lungă de timp. Recomandarea cercetătoarei de la Harvard este să folosim fructe de pădure congelate, pentru că au o cantitate de vitamine considerabilă, iar în sezon, evident să ne bucurăm de toate fructele de pădure intens colorate. ”Deasupra amestecului adăugați nuci și semințe crude”, ne mai îndeamnă medicul specialist. Personal, nu aleg fulgii de ovăz, în locul lor prefer semințele de cânepă, semințele de chia, in și susan. Acestea din urmă, fie le macin pe loc, fie le pun la hidratat în iaurt, de seara. Uneori adaug o banană, cacao sau pulbere de carob, stafide și transform totul într-o super bună budincă. Dacă ai nevoie de un mic dejun consistent, acesta poate fi o alegere excelentă, în loc de pâine, mezeluri, brânzeturi sau alte tentații despre care noi am învățat că ne dau sațietate.

Lasă-te inspirat și bucură-te de hrana integrală, dătătoare de energie, vitalitate și longevitate! Să fie de folos!