Timisoara

Cum sa cresteti rata de ocupare in hotelul pe care il administrati?

Cum sa cresteti rata de ocupare in hotelul pe care il administrati?

Detalii stire

Categorie
Stiri economie
Modificat
acum 4 luni si 1 saptamana
Vizualizari
329

Voteaza & Distribuie

Prezentare stire

Exista mai multe modalitati prin care puteti creste rata de ocupare in hotelul al carui manager sau administrator sunteti, insa in acest articol vom face referire la cosmeticele pentru hotel, aceste produse in care dumneavoastra investiti pentru a le oferi gratuit clientilor care va trec pragul.

Indistria hoteliera si turismul au cunoscut un impuls extraordinar in ultimii ani datorita numarului de persoane care calatoresc pentru a explora locuri noi din motive personale sau profesionale. Bugetul turistilor variaza in mod corespunzator, dar toti se asteapta ca sederea lor sa fie cat mai confortabila oriunde vor ajunge. Hotelurile si pensiunile se asteapta la randul lor sa atinge rate maxime de ocupare, insa de multe ori acest obiectiv nu se indeplineste.

De multe ori concurenta cu alte hoteluri reprezinta cel mai mare obstacol in acest demers. Prin urmare, managementul hotelului trebuie sa ofere facilitati de calitate clientilor, comparativ cu ceilalti pioni de pe aceeasi piata, astfel incat oaspetii sa continue sa revina la acel hotel.

Orice hotel care isi doreste sa aibe succes ar trebui sa se ghideze dupa tendintele actuale, astfel incat ratele de ocupare sa creasca. In acest context importanta facilitatilor si cosmeticelor de hotel (articole de toaleta) nu poate fi evitata sau subevaluata.

Printre primele lucruri carora trebuie sa le acordati atentie sunt articolele de toaleta, facilitatilor cum ar fi umerase complementare, cuburi de gheata si cosmetice de baie. Facilitatile de baza sunt furnizate pentru ca oaspetii hotelului sa se simta cat mai confortabil, ca acasa.

Cu toate acestea cosmeticele de hotel variaza in functie de tipul si categoria hotelului. Unele lucruri sunt aproape la fel: cel mai adesea este vorba despre sapunuri, prosoape, pahare de baut, sampoane etc. Hotelurile de lux pot oferi de asemenea frapiere, mini baruri, cuiere durabile, fier de calcat, aparat de ras, lotiuni si creme de corp, casca pentru dus, tavita pentru prezentare cosmeticelor de hotel, seturi de ingrijire intima si multe alte kituri.

Concurenta intre cele mai bune hoteluri este acerba si toata lumea isi doreste sa aiba un profit cat mai mare. Calitatea si tipul facilitatilor pe care le ofera oaspetilor reprezinta in multe cazuri, factorul decisiv care ii convinge pe unii clienti sa opteze pentru un hotel in detrimentul concurentei. Pentru cele mai recente stiri online, accesati 24monden.ro

Autor

  • Seo Agency
  • 0Partener de afaceri

  • SEO Agency pentru noi nu este doar o agentie, ci este o echipa care in fiecare zi munceste pentru afacerea ta, controland toate canalele de trafic si asigurand un profit maxim. Optimizam site-uri de peste 10 ani.
  • 0785369369