Timisoara

Plan de dieta pentru obtinerea unui nivel inalt de energie Client Platina

Detalii

Web
www.lavi-enrose.com
Social links
Categorie
Stil de viata
Modificat
acum 2 luni si 2 saptamani
Vizualizari
1184

Voteaza & Distribuie

Descriere

Plan de dieta pentru obtinerea unui nivel inalt de energie
Cine nu suferă în ziua de astăzi de lipsa timpului și o stare bună de energie? Mai toți suntem cuprinși de aceste dileme, iar una dintre provocările mele de astăzi este legată de hrana aducătoare de bună stare, cu energie și excelentă vitalitate.

Mâncarea cea de toate zilele, făcută conștient și cu dorință de progres personal, aduce o mare schimbare în corp și minte. Astfel, astăzi vă propun desfășurarea unei zile, un plan de acțiune pentru obținerea unui nivel înalt de energie.

  1. La trezire - 600 ml apă, cu o lămâie, urmată de 15 minute de activitatea fizică. Fie faceți exerciții de întindere, câteva serii de respirație profundă, genoflexiuni, flotari sau abdomene, fiecare după cum simte și poate. Important este să stați cu voi 15 minute, într-un mod conștient!
  2. Micul dejun - băutura ”Bucură-te de ea, ridică-te și pleacă!” - un amestec din fructe de pădure, frunze de spanac, banană. Adăugăm și 2 linguri de semințe mărunțite pe loc (nuci, migdale, susan) și o cantitate de lapte vegetal (important este să nu fie cu zahăr și să fie mereu schimbat - cocos, orz, ovăz, orez, quinoa, hrișcă, soia) + scorțișoara și cacao bio (este excelent antioxidant, sursă de Fe). Pe lângă acestea, 2 linguri de polen crud vin să acopere toată gama de nutrienți.
  3. Gustare - 2-3 fructe și câteva semințe crude + 20 grame de cioco amăruie, iată formula optimă pentru ora 11. Sau, 2 felii de pâine integrală cu unt de arahide sau miere de albine (pentru cei care fac sport zilnic, doar pentru ei!).
  4. Prânzul se compune din două părți:
    • supă cremă crudă de avocado, morcov, roșii, spanac, verdețuri de sezon sau un fresh proaspăt din grapefruit, portocală și lâmâie;
    • felul doi: salată de crudități (orice, la alegere) + o mâncare din leguminoase - linte, mazăre, fasole, năut (neapărat să le stropiți cu lămâie, pentru asimilarea Fe, în prezența vitaminei C!).
  5. Gustarea de la ora 16 - să fie din 1-2 fructe (de sezon!) și un ceai cald din plante medicinale (mușețel, mentă, salvie, rozmarin, urzică, hibiscus).
  6. După terminarea programului de muncă, obligatoriu 30 de minute activitate fizică, fie prin sport, fie mers în ritm alert. Nu intrăm în casă până nu ne mișcăm afară, până nu ne încărcăm corpul și mintea cu oxigen proaspăt!
  7. Cina - să fie cu 3 ore înainte de somn - ideal, ora 19! La cină, doar legume, crude sau gătite + sursă de proteină - carne din animal crescut la curte, pește (de preferat de captură), ciuperci, quinoa, iaurt de casă, urdă, brânză de capră. Salată din legume crude să fie făcută cu ulei de măsline, lămâie și sare grunjoasă. Un ceai cald, de ”somn liniștit”, este bine venit.
  8. Petreceți cel puțin 60 de minute cu familia, povestiți ”ochi în ochi, față către față” cu soțul/soția, copilul/copiii/cu cineva drag - acest obicei este un izvor dătător de energie… Conexiunea autentică cu ceilalți!

Să vă fie de folos, iar - pănâ nu încercați -, nu puteți știi dacă cele scrise mai sus sunt funcționale. Însă, de vă doriți mai multă energie, cu siguranță aveți nevoie de o schimbare, iar cele prezentate sunt testate și funcționează. Trebuie încercate de cei care-și doresc mai multă vitalitate!

Vă doresc spor la viață trează, plină de energie și sănătate!

Autor