Timisoara

Relatia Consultant - Client: Criza, Comunicare, Etica

Conferinţa Regională AMCOR Relaţia Consultant-Client: Criză, Comunicare, Etică - 1 iulie 2014, Timişoara

Detalii eveniment

Telefon
0722599503
Web
www.amcor.ro
Categorie
Evenimente de afaceri
Modificat
acum 6 ani si 5 luni
Vizualizari
1504

Reprezentari

DataOraLocatie
Marti 1 iulie 201409:30

Voteaza & Distribuie

Prezentare eveniment

AMCOR (Asociaţia Consultanţilor în Management din România) împreună cu partenerii săi locali (Expert Consulting, Gapa şi Vertical Finance) au deosebita plăcere să vă invite la Conferinţa Regională din Timişoara:“Relaţia Consultant-Client: Criză, Comunicare, Etică”.

Evenimentul va avea loc pe data de 1 iulie 2014, în cadrul hotelului Timişoara (sala Atena) începând cu ora 9:30.

Conferinţa se adresează practicienilor din domeniul consultanţei în management, dar şi partenerilor lor din mediul public şi privat (beneficiari ai misiunilor de consultanţă în management şi reprezentanţi ai autorităţilor locale şi centrale).

Pe lista speakerilor invitaţi la eveniment se află dl. Francesco d’Aprile, Immediate Past Chair al ICMCI (Consiliul Internaţional al Institutelor de Consultanţă în Management), o prezenţă marcantă a comunităţii internaţionale a consultanţilor în management, dna. Raluca Cibu Buzac-Director Direcţia Politici Regionale şi Internaţionalizare în cadrul Agenţiei pentru Dezvoltare Regională Vest şi dl. Andrei Churican - Vicepreşedinte în cadrul Centrului Naţional pentru Producţie şi Consum Durabil.Prezentarea dlui. Francesco d’Aprile va pune accent pe strategiile creative de management ca metodă pentru depăşirea situaţiilor de criză şi pe modul în care este perceput rolul consultantului de către clientul său, cu accent pe importanţa asigurării unei comunicări eficiente şi etice în această relaţie.
Vor susţine prezentări în cadrul evenimentului şi partenerii locali ai Conferinţei: dl. Marian Mocan, director Expert Consulting, dl. Cristian Găină, director Gapa şi dl. Ciprian Iorga, director Vertical Finance, ale căror prezentări vor insista asupra problemelor de etică cu care se confruntă profesia, asupra fondurilor europene şi asupra necesităţii consultanţei în management în condiţiile de piaţă actuale.

Evenimentul va fi structurat în două părţi: o parte de prezentări şi o sesiune interactivă.
Pentru cea de-a doua parte a conferinţei, respectiv sesiunea interactivă, sunt propuse 3 teme de discuţie:

1. Strategii de gestionare a situaţiilor de criză.
2. Comunicarea şi efectele ei în relaţia cu beneficiarii misiunilor de consultanţă.
3. Consultanţa în management: între etică şi profit.

Concluziile sesiunii interactive se vor regăsi în manualul de bune practici „Do & Don’t în gestionarea relaţiei cu clientul”.

Pentru confirmări, vă rugăm să transmiteţi un email la adresa alexandra.pusca@amcor.ro până pe data de 27 iunie 2014.

Participarea la eveniment este gratuită în limita locurilor disponibile.