Timisoara

Vreți ca stomacul să vă fie prieten? Iată ce puteți face!

Vreți ca stomacul să vă fie prieten? Iată ce puteți face!

Detalii

Web
http://www.naturell.ro/
Social links
Categorie
Stil de viata
Modificat
acum 2 saptamani si 1 zi
Vizualizari
148

Voteaza & Distribuie

Prezentare

Orice organ al corpului nostru este vital și orice deficiență a oricăruia dintre ele produce automat și deficiențe și probleme la adresa celorlalte.
Stomacul este unul dintre organele cele mai sensibile, dar pe care, în mod paradoxal, tindem să îl omitem cel mai des în grija noastră față de el. De aceea, pentru ca el să funcționeze în mod optim, oferindu-vă o stare de bine generală, iată câteva reguli pentru ca el să vă devină cel mai bun prieten:

1. Hrăniți-vă de 3 ori pe zi şi respectați orele de masă, pentru că activitatea stomacului este una reglată precum un ceasornic, care este obișnuit să primească ce vrea și, mai ales, la orele la care le vrea. Cu precizarea că masa de dimineață trebuie să nu depășească ora 8.00.

2. Păstrați un interval de 5 până la 6 ore între mese pentru a-i da timp stomacului să se regleze şi să digere alimentele, indiferent de tipul și cantitatea acestora.

3. Oferiți-i cel puţin 2 litri de lichide pe zi. Ciorba, cafeaua şi sosurile nu sunt lichide. Iar dacă apa, deși recomandabilă, nu este cea pe care o plăceți cel mai tare, încercați măcar să folosiți sucuri naturale.

4. Nu mâncați seara. Ora maximă la care ați putea lua cina este ora 19.00.

5. Nu ronțăiți între mese. Studiile arată că cele mai periculoase ore pentru organism sunt între 10.00 şi 15.00, adică chiar între mese.

6. Dacă nu puteți respecta regulile și orele de mai sus, încercați să dormiți puțin pentru a-i oferi stomacului energia de care are nevoie.

7. Fără cafea și alcool. Însă, dacă nu puteți fără ele sau vreuna dintre ele, consumați-le în cantități moderate.

8. Hrăniți celula, nu stomacul. Mâncați pentru a-i oferi stomacului elementele nutritive de care are nevoie pentru ca organismul să se mențină în formă pe parcursul întregii zile și nu uitați că alimentele hrănitoare nu sunt neapărat cele mai complicat gătite.

9. Puteți consuma dulciuri, pâine, sosuri, prajeală, dar nu uitați că, pentru a le digera, stomacului îi ia de 2 sau 3 ori mai mult timp decât pentru digerarea unu fruct sau a unei salate de exemplu, timp în care organismul nu va fi alimentat cu energie, stomacul fiind ocupat aproape în întregime să elimine acest balast oferit sub formă de dulciuri, pâine, sosuri sau prăjeli.

10. Noaptea este pentru somn, nu pentru mâncare. Este timpul în care stomacul este ocupat să facă ordine în corp şi să vă repună în formă pentru a doua zi pentru a da randament maxim. În plus, caloriile se adaugă în mod consistent, iar ordinea stomacului cedează în timp.


Vă așteptăm la #clinicanaturell pentru a descoperi cele mai noi și benefice tratamente și terapii pentru sănătatea stomacului tău și nu numai!


Pana data viitoare,
Cu drag,
Echipa Clinica Naturell
Timisoara, Calea Bogdanestilor, nr. 22
Telefon: 0723512025, 0722214421, 0785288112