Timisoara

Anunt Diamant Brol Medical Center

Brol Medical Center este o clinica privata situata in centrul orasului Timisoara cu o experienta de peste 21 ani in chirurgia estetica, infiintata in 1996.
https://www.brol.ro

Cum să adaptezi oferta magazinului tău la cerere în condițiile inflației tot mai mari?

Cum să adaptezi oferta magazinului tău la cerere în condițiile inflației tot mai mari?

Detalii stire

Categorie
Stiri afaceri - economie
Modificat
acum 1 an si 3 luni
Apartine de
DWF
Vizualizari
352

Voteaza & Distribuie

Prezentare stire

Asistăm în ultimele luni la o creștere generalizată a prețurilor, cu un impact semnificativ asupra coșului mediu de cumpărături pe care îl poate realiza un consumator final. În contextul acestei realități, administratorii de magazine au nevoie de soluții concrete, pentru a-și putea adapta în timp real oferta la ratele alarmante ale inflației.

Având în vedere faptul că această situație de natură macroeconomică se poate desfășura pe intervale de timp considerabile, principalele măsuri asumate de antreprenori trebuie să vizeze:

Reducerea numărului de produse din oferta actualizată


Pentru a putea gestiona întreaga sumă de variabile asociate inflației, managerii unor astfel de business-uri trebuie să reducă semnificativ numărul de produse aflate în stoc. Astfel, se vor elimina toate acele soluții care nu pot contribui la consolidarea unui anumit nivel de vânzări.

Ajustarea cantitativă a ofertei se poate concentra pe eliminarea din listă a produselor dedicate unui segment restrâns de consumatori, sau cu prețuri de producție / achiziție foarte mari, comparativ cu puterea de cumpărare afectată de inflație.

Alternativ, acestea pot fi înlocuite cu produse mult mai convenabile pe timp de criză, însă este o decizie ce trebuie cântărită cu extrem de multă responsabilitate, în condițiile în care clienții fideli sunt obișnuiți să beneficieze de un anumit nivel al calității.

Stabilitatea este un obiectiv pe care trebuie concentrată întreaga strategie de vânzări, de aceea, ofertă va fi compusă din cele mai performante produse, necesare zi de zi. Astfel, chiar și în contextul inflației, aceste soluții își vor găsi în continuare loc în coșul de cumpărături, în timp ce produsele Premium, sau cele de nișă, nu vor mai reprezenta același nivel de interes.

Dezvoltarea unor campanii ce au ca element central promoțiile


Atunci când societatea se confruntă cu o creștere generalizată a prețurilor, nevoile de bază ale consumatorilor trebuie satisfăcute prin procurarea de produse mult mai convenabile, din punct de vedere al prețului de achiziție, sau al raportului preț:cantitate oferită.

În acest context, oferta actualizată a unui magazin trebuie să includă pachete promoționale cu prețuri reduse, dedicate întregii baze de clienți. Va fi depus un efort considerabil pe zona de comunicare, astfel încât prețurile de achiziție să devină principalul “reason to buy”, atunci când puterea de cumpărare este puternic afectată.

Printre cele mai eficiente instrumente de vânzări, aflate la îndemâna unui manager în timpul perioadei de inflație, este tehnica “second price”. Aceasta promovează oportunitatea achiziționării aceluiași produs cu care clientul este deja obișnuit, însă la un preț mult mai bun, adaptat întregului context economic.

Fidelizarea clienților pe baza obiceiurilor de consum analizate


Inflația cauzează modificări nivelul ofertei, ce ar putea genera o rată foarte bună a vânzărilor, raportată la estimări cât se poate de realiste. În acest context, în lista actualizată a produselor pot fi incluse o mulțime de soluții adaptate nevoilor clienților, astfel încât să se obțină fidelizarea lor în această perioadă.

Aceste nevoi pot fi studiate prin utilizarea unui program de management 2.0 dedicat magazinelor, ce poate permite construirea bazei de clienți pe baza unor informații relevante, obținute în timp real: obiceiurile de consum, numărul de vizite în magazin și durata lor, zilele de naștere etc Astfel, oferta adaptată inflației poate conține soluții mult mai utile pentru stilul de viață al acestora.

De asemenea, poți alege un program FreyaPOS cu o configurație personalizată pentru afacerea pe care o administrezi, astfel încât fluxurile de plăți să poată oferi mai multă transparență, precum și un mod mult mai facil de finalizare a acestora. Rapid, flexibil și de încredere, un program FreyaPOS asigură opțiuni nelimitate, oricare ar fi nevoile magazinului tău.

Așadar, în timpul perioadei de inflației, cu care România se confruntă în prezent, antreprenorii cu viziune își modifică stocurile magazinelor pe care le conduc, raportându-se la puterea de cumpărare a bazei de clienți. Fidelizarea consumatorilor finali reprezintă o modalitate eficientă prin care se poate genera un nivel stabil al vânzărilor, ideal pentru a avea stabilitate în piață.

Sursa foto: shutterstock_1556915846.jpg

Anunt Diamant Euroinstal - Bulevardul Liviu Rebreanu

Euroinstal Timisoara - Bulevardul Liviu Rebreanu
https://euro-instal.ro