Timisoara

Cum să-ți digitalizezi afacerea în 5 etape simple și rapide

Cum să-ți digitalizezi afacerea în 5 etape simple și rapide

Detalii stire

Categorie
Stiri afaceri - economie
Modificat
acum 5 luni si 1 saptamana
Apartine de
DWF
Vizualizari
112

Voteaza & Distribuie

Prezentare stire

Societatea modernă impune noi condiții de funcționare a proceselor de afaceri. Acestea au în vedere conceptul de digitalizare care este destinat să eficientizeze activitatea unei companii, astfel încât să răspundă prompt la nevoile cetățenilor. Companiile care au un istoric mai îndelungat pe piața comercială au trebuit să se adapteze în timp la metodele de digitalizare, în timp ce afacerile mai noi au putut să implementeze soluții de automatizare chiar de la prima activitate. Acest lucru a făcut ca procesul de adaptare să se deruleze mult mai ușor.

Dezvoltarea continuă a tehnologiei și modificarea nevoilor consumatorilor înseamnă că o afacere trebuie să fie întotdeauna actualizată și pusă la punct cu soluțiile de digitalizare. Iată 5 etape simple și rapide prin care poți să-ți digitalizezi afacerea:

1. Oferă asistență mobilă pentru consumatori
Din cauza limitărilor impuse de pandemia COVID-19, majoritatea consumatorilor s-au îndreptat către cumpărăturile în mediul online. Chiar dacă ai o platformă, un site sau o aplicație mobilă bine pusă la punct pentru crearea unei experiențe interactive pentru utilizator, asistența online este o componentă importantă pe care trebuie să o integrezi. Există probabilitatea ca oamenii să aibă nevoie de informații suplimentare despre comandă sau mulți dintre ei nu reușesc să plaseze o comandă. În acest caz, existența unui chatbot disponibil 24/7 care să răspundă sau să direcționeze consumatorii în mod automat către rezolvarea unei probleme este esențială.

2. Incorporează tehnologii bazate pe conceptul de cloud
Strategia planului de digitalizare a afacerii ar trebui să includă o serie de soluții cloud destinate să eficientizeze procesele, mai ales pe cele repetitive. Dintre astfel de tehnologii și aplicații bazate pe cloud, regăsim software-ul de management al relațiilor cu clienții (CRM) și sistemul de management al cunoștințelor (KMS) care are ca scop instruirea și evaluarea angajaților în mod automat. Dar, scopul ambelor aplicații de software este acela de înregistrare a tuturor informațiilor într-un singur spațiu, astfel încât gestionarea acestora să devină mai ușoară.

3. Setează protocoale digitale
Dacă începi prin digitalizarea procesului de planificare a activităților, îți va fi mult mai ușor să implementezi aceste soluții și în desfășurarea propriu-zisă a proceselor de afaceri. Este important să analizezi modul în care digitalizarea va avea o influență asupra companiei, dar și asupra rezultatelor finale pe care dorești să le îmbunătățești. În acest fel, reușești să elimini posibilitatea producerii unor programe sau protocoale ineficiente care să conducă la un răspuns negativ atât din partea clienților juridici, cât și din partea publicului țintă.

Poți începe digitalizarea afacerii luând în considerare modul în care fiecare proces se interconectează. Dacă ai o companie care se bazează foarte mult pe cercetare și documentație, gândește-te cum te va ajuta digitalizarea să creezi, stochezi, editezi și să transferi aceste documente? Analizează piața platformelor digitale și identifică ce programe sunt compatibile între ele și cum îți vor sprijini procesul de digitalizare al afacerii.

Începe digitalizarea afacerii cu pași mici și siguri și asigură-te că alegi cele mai bune soluții de cloud pentru un nivel de eficiență și productivitate ridicat!

Sursa foto: shutterstock_1934704034.jpg