Timisoara

Informatii utile inainte de interviu

Informatii utile inainte de interviu

Detalii stire

Categorie
Stiri economie
Modificat
acum 5 luni si 3 saptamani
Vizualizari
148

Voteaza & Distribuie

Prezentare stire

Daca ati trecut de obstacolul asigurarii interesului unui angajator de a va chema la o discutie este o veste minunata. Desi un interviu nu este o garantie ca veti obtine o oferta de munca, sansele dvs. la aceasta sunt mult imbunatatite daca va pregatiti corect pentru aceasta cu mult timp inainte. Iata cateva informatii pe care ar trebui sa le aveti la indemana inainte de interviu pentru a crea cea mai buna impresie posibila.

In primul rand evaluti-va munca corect si cereri un salariu brut in functie de piata. Pentru a face corect aceste calcule faceti mai multe simulari cu calculator salariu net.

Intelegeti misiunea companiei

Una dintre primele intrebari adresate la interviu este "Ce stii despre noi?" in cazul in care raspunsul cautatorului de locuri de munca indica faptul ca nu s-au deranjat sa petreaca timpul pentru cercetarea companiei, managerul angajator poate pune rapid CV-ul in gramada "Nu angajam". Asadar, consultati site-ul organizatiei pentru a obtine o idee generala asupra urmatoarelor:

Posibile intrebari

  • Ce produse / servicii sunt oferite
  • Cine este publicul tinta
  • Unde sunt sediile de birouri
  • Cine sunt membrii cheie ai conducerii

De asemenea, uitati-va la ultimele stiri si comunicate de presa ale acestora si vedeti daca acest lucru este valabil pentru dvs. Poate ca tocmai au deschis o noua fabrica si au nevoie de cineva care sa poata intra rapid intr-un rol HR. Pentru industriile specializate s-ar putea sa va fie de ajutor sa parcurgeti jurnale si buletine informative din industrie.
Nu uitati sa le cautati pe LinkedIn si chiar pe Facebook pentru a avea un mic istoric la firmei. Citirea informatiilor despre companie si cele mai recente stiri generale din industrie va va oferi o imagine mai clara a problemelor importante si va va ajuta sa vorbiti "inteligent". Mesajele si punctele pe care le faceti in timpul interviului se vor potrivi cu ceea ce este relevant pentru angajator.

Cerceteaza factorii de decizie si intervievatorul

Ar trebui sa obtineti intotdeauna cat mai multe informatii despre factorii de decizie si intervievator prin LinkedIn. Va va spune cat timp au fost acolo, de unde au venit si - daca va uitati la grupurile si discutiile la care participa si la domeniile lor de interes. De asemenea, va va spune daca altcineva a avut aceasta slujba si daca a plecat sau a fost promovat.

Pregatiti exemple pentru a va arata valoarea

Pregatiti puncte de sprijin pentru a demonstra modul in care experienta, abilitatile si punctele dvs. forte sunt relevante si vor aduce beneficii angajatorului. Un interviu este o sansa pentru dvs. de a afla despre oportunitate precum si pentru angajator de a determina in continuare daca sunteti cel mai bun candidat la acest post.

Incepeti prin identificarea primelor cinci abilitati care sunt cele mai importante pentru locul de munca si apoi concentrati-va asupra modului in care le-ati demonstrat cu succes in cariera. Unii angajatori va pot cere o descriere a CV-ului dvs., in timp ce altii ar putea discuta despre o experienta specifica din CV-ul dvs. si sa adanceasca mai multe informatii sau exemple pentru a va demonstra abilitatile si succesul.