Timisoara
Se afişează 111-120 din 506 rezultate.
  • DIAMANTELE IN ROMANIA
  • 0

  • Joi 2 octombrie 2014
  • Two generations, one love one passion. Pentru prima oara in tara noastra doua generatii, respectiv trei membrii ai aceleasi familii activeaza in nobila meserie de gemolog in cadrul Casei de Bijuterii Noblesse, nume de referinta...
  • Fara poza
  • 0

  • Luni 7 decembrie 2015
  • După cinci luni consecutive de creștere (din iunie până în octombrie), în noiembrie Indicele Imobiliare.ro a avut o evoluție descendentă. Astfel, prețul mediu cerut pentru apartamentele scoase la vânzare la nivel național s-a diminuat cu 1,6%, de la 980 la 964 de euro pe metru pătrat util; cu toate acestea, valoarea actuală este cu 4,7% mai mare decât cea consemnată în perioada similară a anului trecut, respectiv 921 de euro pe metru pătrat.
  • Rolul tehnologiei Fintech în gestionarea resurselor financiare
  • 0

  • Miercuri 6 septembrie 2023
  • FinTech este o combinație de servicii financiare și Software D​evelopment care a evoluat incredibil de rapid în ultimul deceniu. Industria Fintech joacă un rol deosebit din perspectiva plăților digitale, comerțului digital și a dispozitivelor POS și mPOS.
  • Ce trebuie sa stii inainte de a construi un website pentru afacerea ta?
  • 0

  • Marti 4 septembrie 2018
  • Prezenta online este in prezent o conditie esentiala pentru orice afacere de pe piata. Nu toti insa inteleg ca atunci cand vine vorba de o creare website de prezentare exista principii si reguli de urmat si ca acestea fac diferenta intre site-urile de succes si cele care se lupta pentru vizibilitate online.
  • 0

  • Luni 3 ianuarie 2022
  • Vizsla Inu maghiară, care s-a lansat pe 25 mai, se cumpără chiar într-o medie zilnică de 50 milioane RON. În șase luni, toate recordurile așteptate anterior au fost doborâte de Vizsla maghiară Inu (HVI), prima crypto monedă maghiară care servește atât investițiilor, cât și scopurilor caritabile.
  • De ce orice afacere online are nevoie de SEO?
  • 0

  • Marti 15 noiembrie 2022
  • Optimizarea motorului de căutare, sau SEO, ajută afacerile să obțină mai mult trafic pe site-ul lor, clasându-se mai sus pe paginile cu rezultatele motorului de căutare. Acest lucru le crește vizibilitatea, putându-se genera vânzări și venituri mai mari.