Timisoara

10 motive pentru care ai nevoie de o agenție Google Ads

10 motive pentru care ai nevoie de o agenție Google Ads

Detalii

Categorie
Stiri Tehnologie
Modificat
acum 4 saptamani si 6 zile
Vizualizari
88

Voteaza & Distribuie

Prezentare

Atunci când vrei să realizezi o promovare online pe Google te întrebi cu siguranță dacă să o realizezi intern sau să externalizezi această sarcină. Poți apela oricând la o agenție Google Ads, chiar dacă este pentru prima dată când realizezi o campanie Google sau deja realizezi acest serviciu ori ai realizat și dorești să începi din nou o campanie.

Promovarea pe Google este foarte flexibilă, având posibilitatea de a te promova prin mai multe tipuri de campanii, cum ar fi: keywords (cuvinte sau seturi de cuvinte), display (bannere pe diverse site-uri), remarketing (lead-uri care au vizitat site-ul tău dar nu a realizat o anumită conversie setată), Shopping (adăugarea de cataloage de produse) etc.

Tu de ce ai avea nevoie de o agenție Google Ads profesionistă? Îți ofer ca răspuns 10 motive:
  1. Te ajută în crearea completă a profilului audienței ideale;
  2. Are cunoștințele tehnice pentru a maximiza pe Google Ads campaniile prin actualizări constante;
  3. Creează campanii cu anunțuri de calitate, care îți vor aduce mai multe vânzări și leaduri;
  4. Înțelege toate elementele de tracking astfel încât să ofere analize detaliate ale performanței campaniilor;
  5. Compune texte de reclame care atrag audiența ideală;
  6. Realizează imagini și bannere de impact;
  7. Are timp să analizeze, identifice, seteze fiecare anunț din campanie pentru a îmbunătăți rezultatele;
  8. Se adaptează rapid la schimbările și nevoile pieței;
  9. Analizează concurența din mai multe unghiuri;
  10. Aduce conversii indiferent de bugetul pe care îl are pe Google Ads.

Atunci când alegi să colaborezi cu o agenție Google Ads interesează-te dacă poate să îți ofere ceea ce tu ai nevoie. Multe dintre aceste informații le poți găsi online, de exemplu pe site-ul agenției sau pe rețelele sociale:

  • Dacă oferă servicii care conduc către creștere de vânzări, generare de leaduri sau branding eficient;
  • Feedback-ul clienților, vezi secțiunea testimoniale, review-uri, comentarii;
  • Dacă au cunoștințe tehnice, dacă au realizat optimizări sau îmbunătățiri, cum au procedat și ce rezultate au avut, toate acestea în secțiunea din blog studii de caz Google Ads.

Pentru a câștiga clienți ai nevoie de un plan și de o strategie de marketing bine gândită. Pe Google Ads ai soluții multiple de promovare, dar trebuie să știi cum să le setezi, și cum să captezi atenția astfel încât clienții să realizeze acțiunea finală vizată. O agenție Google Ads profesionistă îți realizează tot ce ai nevoie, înțelegând afacerea și industria ta, clienții și concurenții tăi. În acest fel vei putea doar să te bucuri de conversiile pe care ți le aduce.

Sursa foto: unsplash.com/photos/FlPc9_VocJ4