Timisoara

7 idei originale pentru amenajarea unui magazin

7 idei originale pentru amenajarea unui magazin

Detalii stire

Categorie
Stiri Comert
Modificat
acum 4 luni si 3 saptamani
Apartine de
DWF
Vizualizari
138

Voteaza & Distribuie

Prezentare stire

Primul lucru cu care retailerii reușesc să le atragă atenția clienților este aspectul magazinului lor. Un mediu de vânzare inedit, cu un design bine proiectat, adaptat spațiului comercial, echilibrat și complex va influența semnificativ comportamentul clienților.

Fie că vorbim de un magazin alimentar, mix sau unul de îmbrăcăminte, acesta trebuie să fie amenajat urmând două direcții principale: spațiul desinat vânzării și asigurarea fluxului consumatorilor în interiorul zonei comerciale. Bineînțeles, fiecare unitate trebuie să iasă în evidență printr-un aspect propriu și original, care să o diferențieze de competitori. Reușita afacerii ține de vitrinele frumos amenajate și rafturile elegante și organizate. Iată câteva idei de decor care să contribuie la procesul de promovare a magazinului:

1. Combină diverse materiale și stiluri de design
Oamenii moderni sunt atrași de experiențele unice în detrimentul celor familiare, previzibile. Așadar, pentru a crea un aspect deosebit ia în considerare mixarea mai multor tipuri de materiale, piese de mobilier și stiluri de decor. Poți face asta prin combinarea elementelor noi cu obiecte vechi, amestecarea accentelor industriale precum cărămidă sau neon cu unele premium, așa cum sunt lemnul și marmura. Renunță la oțelul inoxidabil și scoate în evidență materialele autentice, cum ar fi metalul ori piatra naturală.

2. Folosește produse nefinisate
Cutii vechi din lemn sau tablă, carton, fibre sintetice ori materiale textile, produsele nefinisate sunt în fruntea listei când vorbim de amenajările originale. Acestea te pot ajuta să obții o cultură puternică și să-ți promovezi magazinul într-un mod cu totul diferit de competitori.

3. Creează modele personalizate
Ia în considerare utilizarea plasticului și imprimarea 3D pentru amenajarea magazinului tău. Ai posibilitatea de a crea modele personalizate, specifice brandului tău, care să-ți ofere o identitate și să fie extrem de atrăgătoare pentru consumatori.

4. Optează pentru un design ecostyle
Consumatorii au început să aprecieze tot mai mult magazinele care își arată grija pentru sustenabilitate și mediul înconjurător. Prin urmare, ia în calcul autenticitatea materialelor. Sunt preferate doar variantele naturale – lemn, sticlă, metal – și se adaugă în decor plantele vii pentru definirea spațiilor și aducerea mediului exterior în interior.

5. Ai în vedere experiențele senzoriale
Estetica magazinului trebuie să fie întotdeauna completată de anumitearome de parfum pentru un ambient plăcut și confortabil. Un miros specific va rămâne întipărit în mintea consumatorilor și va facilita asocierea sa cu brandul tău. Practic, o mireasmă deosebită va da o altă dimensiune magazinului. Mai departe, muzica dictează și ea ritmul vânzărilor. Aceasta este esențială în procesul de amenajare pentru că influențează oamenii la nivel inconștient. De pildă, muzica clasică îi poate determina pe consumatori să cheltuiască mai mult, cea lentă îi face să stea mai mult în magazin, în timp ce muzica energică aduce un ritm mai accelerat.

6. Utilizează o schemă de culori monocromatică
Dacă îți dorești un fundal simplu, care să scoată în evidență produsele comercializate, folosește culori monocrome. Stilul minimalist sau cel industrial de decor sunt potrivite în acest sens pentru că oferă un sentiment de profunzime, sunt aerisite și nu le dau consumatorilor senzația de aglomerație cu care sunt obișnuiți.

7. Alege o amenajare de tip loft
În situația în care vrei să obții un design elegant și luxos, folosește piatră, sticlă, panouri din plastic și tencuială texturată pentru amenajarea magazinului. Pune accent pe iluminat folosind lămpi prețioase cu suspendare joasă, optează pentru rafturi care combină metalul și lemnul, decorează pereții cu cărămidă și completează amenajarea cu fotografii sau grupuri de tablouri.

Prin utilizarea câtorva elemente cheie poți obține accente interesante care să atragă atenția asupra magazinului tău. Nu te gândi la o investiție prea mare, ci încearcă să pui în evidență fiecare zonă prin detalii originale, decorațiuni plasate strategic, culori simple și accesorii care să sublinieze particularitățile întregului concept stilistic.

Sursa foto: images.unsplash.com/photo-1441986380878