Timisoara

Anunt Diamant Euroinstal - Calea Aradului

Euroinstal Timisoara - boilere, centrale termice, sisteme de incalzire
https://euro-instal.ro

Ai un magazin online? 5 secrete pentru a-ți fideliza clienții

Ai un magazin online? 5 secrete pentru a-ți fideliza clienții

Detalii stire

Categorie
Stiri afaceri - economie
Modificat
acum 2 ani si 9 luni
Apartine de
DWF
Vizualizari
503

Voteaza & Distribuie

Prezentare stire

Un ingredient de bază în rețeta succesului unui magazin online constă în fidelizarea clienților, iar în acest sens există o serie de strategii. Dacă și tu ți-ai deschis un magazin online și dorești să-ți atragi un număr cât mai mare de clienți fideli, îți oferim câteva sfaturi inspirate din aceste strategii.

Implementează un program de loialitate

Clienții sunt atrași de bonusuri și alte beneficii oferite de magazinele care derulează programe de fidelitate, iar aceasta este o primă metodă eficientă de a-i păstra. Spre exemplu, le poți oferi puncte de recompensă în funcție de valoarea comenzilor, puncte pe care le vor folosi ulterior pentru a comanda noi produse la un preț mai mic. De asemenea, pentru clienții care au un cont creat pe site poți oferi diferite bonusuri în funcție de vechime sau de numărul și valoarea comenzilor. Aceleași recompense pot fi oferite și clienților care se implică în diferite activități pentru promovarea magazinului tău, cum ar fi postările în social media sau atragerea de noi clienți.

Apelează la o firmă de curierat cu servicii dedicate


Experiența clienților cu magazinele online depinde într-o bună măsură și de firma de curierat care face livrarea. Dacă apar probleme pe parcursul de livrare, clientul își va crea o impresie proastă și despre magazinul tău, cu toate că responsabilitatea este a firmei de curierat. De aceea, este important să colaborezi cu o firmă serioasă care pune la dispoziție un serviciu de curierat pentru magazinele online. Astfel, poți avea garanția că toate livrările către clienți vor fi la timp, iar aceștia vor fi pe deplin mulțumiți.

Oferă mai multe posibilități de plată


Studiile de piață arată că un procent important din clienții magazinelor online preferă să facă plata la livrare. Dintre aceștia, o parte achită cu bani gheață, iar alții preferă plata cu un card bancar sau alte dispozitive inteligente. Ținând cont de aceste preferințe, este important să le oferi clienților posibilitatea de a alege din mai multe posibilități de plată. Pentru că mulți preferă să plătească la livrare, trebuie să colaborezi cu o firmă de curierat care asigură și servicii de plată ramburs. De preferat este ca, în acest caz, clienții să poată plăti la curier atât cash cât și cu mijloace electronice.

Asigură un serviciu de asistență pentru clienți


Este foarte important pentru clienți să poată comunica oricând cu reprezentanții magazinului atunci când au o problemă sau doresc să afle mai multe informații. De aceea, este bine să le pui la dispoziție un serviciu de asistență prin care să răspunzi cât mai rapid solicitărilor venite din partea lor. O simplă adresă de e-mail postată la rubrica de contact nu este suficientă, pentru că mulți clienți doresc un răspuns rapid sau o discuție directă. Mult mai eficient este să le oferi posibilitatea să te contacteze la un număr de telefon sau să discutați online prin intermediul unei aplicații live chat.

Ține-i la curent cu ultimele noutăți

O altă modalitate pentru a-ți păstra clienții aproape constă în transmiterea de newslettere personalizate, în funcție de istoricul comenzilor și de preferințele acestora. Ține cont că trebuie să obții în prealabil acordul clienților pentru a le trimite astfel de mesaje. Știm cu toți cât de enervante sunt mesajele nedorite, iar în acest caz riști ca efectul să fie total opus. Mesajele pot conține anunțuri despre ultimele promoții, despre cele mai noi produse, despre reduceri, concursuri și tot ceea ce ar putea stârni interesul clienților. Nu în ultimul rând, este recomandat să te „împrietenești” cu clienții pe rețelele de socializare, să le apreciezi postările și să le răspunzi la comentarii într-un mod cât mai deschis și jovial.

Dacă vei lua în considerare aceste sfaturi, vei reuși să-ți formezi un nucleu de clienți fideli care va crește într-un timp relativ scurt.

Sursa foto: drive.google.com/drive/folders/1STC4kzlmEcWnBnd-1JH47ZQTFVpequGx

Anunt Diamant Euroinstal

Euroinstal - Aeroterme si convectoare, Aparate de aer conditionat, Boilere, Calorifere, Cazane, Centrale termice, Panouri radiante, Panouri solare, Pompe de apă, hidrofoare, Pompe de caldura, Radiatoare, Sobe si seminee, Termostate, Tevi si robineti, Ventilatoare
https://euro-instal.ro