Timisoara

APFR Timisoara - curs perfectionare Director de magazin

Detalii curs

Categorie
Cursuri educatie
Locatie
Asociatia pentru Promovarea Femeii din Romania (APFR)
Modificat
acum 6 ani si 5 luni
Vizualizari
1706

Voteaza & Distribuie

Prezentare curs

Asociația pentru Promovarea Femeii din România, APFR Timișoara, lansează programul de formare de tip perfecționare pentru ocupația „Director de magazin” furnizat în cadrul proiectului Centrul de Excelență în Promovarea Femeii pe poziții calificate și înalt calificate în Sectorul Comercial, proiect implementat de către APFR Timișoara în parteneriat cu SC PROFI ROM FOOD SRL în perioada mai 2014 – octombrie 2015.

Centrul de Excelență în Promovarea Femeii pe poziții calificate și înalt calificate în Sectorul Comercial
este un proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007- 2013, „Investește în oameni!”. În cadrul proiectului pot beneficia gratuit de cursuri în domeniul managementului și antreprenoriatului un număr de 295 de femei din România, din toate cele 8 regiuni de dezvoltare ale ţării, indiferent de mediul de provenienţă, femei care au o experienţă profesională de minim 1 an în asumarea unor atribuţii de conducere, absolvente de studii superioare sau liceale, motivate să obţină o funcţie de middle management.
Prima serie de formare începe chiar în data de 22 septembrie 2014, la sediul Școlii Naționale a Femeilor Manager (din strada 1 Decembrie, nr. 69, Timișoara, jud. Timiș), se vor organiza două grupe; 14 persoane/grupă. Întrucât locurile sunt limitate așteptăm dosarele dumneavoastră cât mai curând.

Toate persoanele interesate să participe la program în perioada 21.09.2014 - 05.10.2014 se pot înscrie până în data de 18 septembrie 2014, prin trimiterea dosarului de înscriere în original (incluzând, formularul de înscriere și documentele suport care atestă apartenența la grupul țintă) la sediul APFR Timișoara/SNFM (str. 1 Decembrie, nr. 69, Timișoara, jud. Timiș).

CENTRUL DE EXCELENȚĂ ÎN PROMOVAREA FEMEII PE POZIȚII CALIFICATE ȘI
ÎNALT CALIFICATE ÎN SECTORUL COMERCIAL

Asociaţia pentru Promovarea Femeii din România, A.P.F.R. Timişoara are deosebita plăcere de a vă invita să luaţi parte la programul de formare de tip perfecționare pentru ocupația de Director de magazin organizat și livrat în cadrul proiectului „Centrul de Excelență în Promovarea Femeii pe poziții calificate și înalt calificate în Sectorul Comercial”, cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional
Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007- 2013, „Investește în oameni!”.
Programul de perfecționare este adresat unui număr de 295 de femei din România, din toate cele 8 regiuni de dezvoltare ale ţării, indiferent de mediul de provenienţă, femei care au o experienţă profesională de minim 1 an în asumarea unor atribuţii de conducere, absolvente de studii superioare sau liceale, motivate să obţină o funcţie de middle management.
Toate persoanele interesate să participe la programul de perfecţionare vor urma procedura de înscriere şi vor face dovada încadrării în grupul ţintă al proiectului.
Persoanele incluse în grupul ţintă vor fi instruite pe parcursul programului de perfecţionare să acceseze funcţia de Director de magazin. Participantele la programul de formare vor parcurge:
 9 seminarii de instruire, incluzând: Managementul resurselor umane, Managementul
organizațional, Managementul documentelor financiar - contabile si de gestiune, Managementul relațiilor cu clienții, Managementul vânzărilor performante, Management logistic, Managementul comunicării, Leadership si sistemul decizional al managementului, Managementul calității
 1 sesiune de evaluare a competentelor profesionale (opțional)
 3 sesiuni de evaluare pe parcurs
 1 program de practică asistată, însumând un număr de 36 de ore
 1 sesiune de evaluare finală a cunoştinţelor şi abilităţilor dobândite ca urmare a parcurgerii programului de perfecţionare
Persoanele care doresc să participe la programul de perfecționare „Director de magazin” se pot înscrie prin parcurgerea următoarelor etape de înscriere:
1. Completarea formularului de înscriere
2. Trimiterea Dosarului de înscriere
Dosarul de înscriere include formularul de înscriere, completat în întregime, printat și semnat și documentele suport care atestă apartenența la grupul țintă:
- Copie după cartea de identitate
- Copie după ultima diplomă de studiu
- Documentul care atestă statutul pe piața muncii (adeverință de la locul de muncă)
- Adeverință de la locul de muncă privind atestarea experienței profesionale de min 1 an în
asumarea unor atribuții de conducere
- Adeverință medicală
Dosarul de înscriere se trimite/depune în original la sediul APFR Timișoara (str. 1 Decembrie, nr. 69, Timișoara, jud. Timiș).