Timisoara

Cauti servicii complete de certificare ISO, ieftine si fara dureri de cap? Aici gasesti raspunsul!

Cauti servicii complete de certificare ISO, ieftine si fara dureri de cap? Aici gasesti raspunsul!

Detalii stire

Categorie
Stiri afaceri - economie
Modificat
acum 2 luni si 1 saptamana
Apartine de
Perspektive Vision
Vizualizari
102

Voteaza & Distribuie

Prezentare stire

Satisfactia clientilor este un punct cheie al ISO 9001. Standardul cere ca firma ta sa determine nu numai daca cerintele clientilor au fost indeplinite, ci si sa monitorizeze perceptia subiectiva a clientilor tai despre acestea. Acest lucru asigura aproape inevitabil ca un sistem de management al calitatii implementat corespunzator va oferi satisfactie clientilor.

Importanta indeplinirii – si intr-adevar a depasirii – asteptarilor clientilor nu poate fi exagerata. Clientii multumiti vor ramane: ei vor deveni clienti fideli si, in cele din urma, vor dezvolta un puternic sentiment de loialitate. In timp util, acestia pot genera fluxuri de venituri suplimentare prin recomandari scrise sau din gura.
Beneficiile includ de obicei:

Angajatii imputerniciti

Sentimentul de a fi imputernicit joaca un rol major in cresterea satisfactiei in munca. Implicarea angajatilor se numara printre principiile de baza ale ISO si cele care contribuie foarte mult la o forta de munca fericita si motivata. Cauti servicii complete de certificare iso, ieftine si fara dureri de cap? Site-ul iso9001.ro are servicii foarte bune!

Formarea angajatilor / Cresterea profesionala

Un alt principiu cheie al ISO 9001 este formarea angajatilor. Angajatii raspund intotdeauna favorabil la programele de formare, evaluarile si evaluarile personalului, responsabilitatile suplimentare si oportunitatile de dezvoltare a carierei. Angajatilor le place sa stie ca fac parte dintr-o companie care avanseaza si ca cariera lor este pe maini sigure.

Intelegere mai buna

Accentul puternic al standardului ISO pus pe clienti si nevoile clientilor ajuta personalul sa inteleaga mai bine modul in care actiunile lor afecteaza produsul sau serviciul final si cum actiunile lor pot ajuta la deschiderea drumului catre imbunatatiri.

O implicare mai mare a angajatilor

ISO 9001 promoveaza o cultura puternica de sustinere care genereaza entuziasm, implicare si productivitate crescuta. O calitate mai buna este ceea ce este asociat de obicei cu – si asteptat de la – ISO 9001 si companiile certificate. Este de fapt unul dintre beneficiile cheie ale implementarii standardului. Urmatoarele studii de caz, publicate de Organizatia Internationala pentru Standardizare, ilustreaza foarte bine acest punct.

Gandirea bazata pe risc este o componenta importanta a Standardului 9001. Pentru a cita din Standardul insusi: „Gandirea bazata pe riscuri permite unei organizatii sa determine factorii care ar putea determina ca procesele sale si sistemul sau de management al calitatii sa devieze de la rezultatele planificate, sa puna in aplicare controale preventive pentru a minimiza efectele negative si pentru a maximiza utilizarea oportunitatilor pe masura ce acestea apar.”

Standardul subliniaza faptul ca riscul trebuie identificat si atenuat in intreaga organizatie. Si nu numai managementul de varf este responsabil – toti angajatii trebuie sa fie implicati. Odata ce o cultura a constientizarii riscurilor a fost stabilita si odata ce controalele necesare sunt puse in aplicare, organizatiile vor beneficia de riscuri globale reduse.

Un certificat ISO 9001 este un instrument de marketing excelent. Afisarea acestuia pe site-ul web sau in documentele companiei vorbeste mult despre angajamentul tau fata de produse si servicii de calitate, satisfactia clientilor si angajatilor si eficienta generala a operatiunilor. Beneficiile de marketing pot fi rezumate astfel:
- Cresterea vanzarilor si a cotei de piata;
- Indeplinirea unei cerinte prealabile de vanzare;
- Acces mai usor pe pietele internationale;
- Prestigiu.

Oricat de valide sunt beneficiile de marketing, trebuie sa repetam ca ISO 9001 a fost conceput ca un instrument pentru companii pentru a-si imbunatati operatiunile, iar cele mai importante beneficii sunt adesea operationale (adica interne) mai degraba decat de marketing.

Organizatia Internationala pentru Standardizare ne informeaza ca certificarea ISO 9001 imbunatateste intr-adevar performanta financiara, iar acest lucru se realizeaza in principal prin cresterea vanzarilor. Acest lucru nu este poate surprinzator dupa ce luam in considerare beneficiile interne discutate mai sus. Cu toate acestea, este mai mult. Marca de certificare ISO 9001 este cel mai recunoscut indicator al calitatii din lume, oferind companiilor certificate un avantaj clar fata de concurentii lor. Din acest motiv, companiile certificate nu pierd nicio oportunitate de a informa clientii potentiali despre acreditarile lor 9001.

Standardul ISO 9001 cere organizatiilor certificate sa implementeze criterii pentru selectarea furnizorilor lor. In timp ce organizatiile sunt libere sa-si determine propriile criterii, a aparut o tendinta in randul intreprinderilor mai mari de a stipula certificarea ISO 9001 ca o conditie prealabila. De asemenea, merita remarcat aici faptul ca multe agentii guvernamentale isi inlocuiesc din ce in ce mai mult propriile standarde de calitate cu o cerinta pentru certificarea ISO 9001.

Patrunderea pe noi piete este rareori usoara, mai ales daca compania sau brand-ul vostru este putin cunoscuta in afara tarii sale de operare. Barierele la intrare pot include incertitudini cu privire la produsele si serviciile oferite sau indoieli cu privire la capacitatea voastra de a livra in conformitate cu programul. Inregistrarea ISO 9001 depaseste aceste si alte obstacole, actionand ca o insigna de calitate care este respectata la nivel global. Le spune clientilor potentiali ca firma voastra poate avea incredere si ca produsele sau serviciile voastre vor fi printre cele mai bune de pe piata. De asemenea, certificatul ISO elimina preocuparile legate de factorii interni, cum ar fi eficienta, risipa si practicile etice de angajare.

Certificatul ISO este o insigna care merita sa fie aratata cu mandrie. Sporeste reputatia companiei tale. Am discutat deja despre cresterea rezultata a vanzarilor. Dar reputatia ta poate atrage, de asemenea, angajati mai inalt calificati si poate creste potentialul de parteneriate sau chiar de achizitii. Exista nenumarate moduri prin care certificarea ISO si cachetul pe care il genereaza pot beneficia direct si indirect organizatiei voastre.

ISO 9001 este cel mai popular sistem de management al calitatii din lume. Conform datelor recente, peste un milion de organizatii din intreaga lume sunt certificate, acoperind toate dimensiunile intr-o gama larga de industrii. Beneficiile sunt numeroase si au un impact profund atat asupra culturii companiei, cat si asupra rezultatului final.