Timisoara

Cinci măsuri de siguranță pe care trebuie să le respecți dacă ai o unitate de cazare

Cinci măsuri de siguranță pe care trebuie să le respecți dacă ai o unitate de cazare

Detalii

Categorie
Oferte / Pachete Turistice
Modificat
acum 4 luni si 3 saptamani
Apartine de
DWF
Vizualizari
119

Voteaza & Distribuie

Prezentare

Protejarea sănătății clienților și a angajaților este un aspect extrem de important într-o unitate de cazare. Iar din acest motiv, este necesară implementarea anumitor măsuri de siguranță, igienă și securitate, pe care orice angajat ar trebui să le respecte. Dacă deții un business în domeniul hotelier, iată care sunt o parte din măsurile de siguranță pe care ar trebui să le aplici, astfel încât să îți protejezi clienții corespunzător.

Monitorizează exteriorul și interiorul unității de cazare

În orice hotel, securitatea clienților și a personalului este un aspect extrem de important, așa că este necesară monitorizarea constantă a activității, prin intermediul mijloacelor de supraveghere video. Cu un număr mare de oameni ce îi calcă pragul, un hotel poate fi expus multor probleme, așa că este necesară monitorizarea exteriorului, dar și a interiorului. Iar cele mai accesibile puncte, în care pot fi montate camere de supraveghere sunt lobby-ul, holurile, lifturile, sălile de evenimente, dar și parcările intens frecventate. Cea mai bună soluție poate fi un sistem de înregistrare cu in fraroșu, microfon încorporat și rezoluție HD, care va reuși să capteze imaginile, indiferent de condițiile meteo sau de momentul zilei.

Montează detectoare de monoxid de carbon și fum

Întotdeauna poate exista riscul producerii unui incendiu, așa că pentru buna desfășurare a activității unui hotel, este necesar să montezi în fiecare cameră câte un detector de monoxid de carbon și unul de fum. Aceste detectoare funcționează optim, într-un interval cuprins între -10°C si 45°C, pe o arie de detecție de peste 100 de m². În general, sistemul de siguranță pentru gaz metan și monoxid de carbon este recomandat pentru zonele ideale gătitului.

Acolo, poți utiliza și o electrovalvă din alamă, cu rezistență de până la 155°C si cu un timp de reacție, pentru oprirea alimentării cu gaz metan, mai scurt de o secundă. Această componentă devine activă în momentul în care senzorul asociat detectează o concentrație prea mare de gaz în aerul din încăpere, iar conexiunea ei cu detectorii se face fie wireless, fie prin circuit electric. Pentru împiedicarea emisiilor necontrolate de monoxid și dioxid de carbon pe mai multe zone de ventilație, este necesar ca senzorii să fie conectați la o centrală de detectare, care poate gestiona eficient mai multe dispozitive.

Asigură o curățenie impecabilă în unitatea de cazare

Printre măsurile de siguranță care trebuie respectate într-o unitate de cazare se numără și salubrizarea camerelor, a zonelor publice și a spațiilor de luat masa. Această etapă se face folosind doar produse aprobate medical. Utilizarea soluțiilor dezinfectante este obligatorie după procesul de curățare și igienizare a camerei, moment în care geamurile și ușile camerei vor fi menținute deschise. Angajații trebuie să acorde o atenție deosebită igienizării întrerupătoarelor și a altor obiecte de mobilier frecvent utilizate. De asemenea, toate filtrele de ventilație sunt dezinfectate în mod regulat, iar personalul păstrează un jurnal cu intervalele orare în care au fost curățate camerele din hotel.

Pentru curățarea eficientă a podelelor și a mochetelor, se recomandă folosirea unor aspiratoare hoteliere de curățenie, care îndepărtează eficient toate urmele de praf și acarieni. Iar pentru zonele comune, cum ar fi piscina, trebuie asigurat un sistem eficient de filtrare. De asemenea, numărul de persoane care au acces simultan trebuie limitat, pentru a se evita aglomerarea acestui spațiu.

Impune reguli de distanțare socială

Pentru a proteja sănătatea clienților, este necesar ca orice unitate de cazare să implementeze anumite reguli de distanțare socială. În funcție de gradul de ocupare a hotelului, oaspeții vor fi cazați în camere cât mai îndepărtate unul de celălalt. De asemenea, la intrarea în restaurant, oaspeții vor fi nevoiți să își dezinfecteze mâinile și vor fi ghidați către mesele disponibile, astfel încât să păstreze distanța față de ceilalți clienți.

În scopuri de igienă, toate obiectele mici, cu utilizare multiplă vor fi eliminate din camere, dar și din spațiile comune, cum ar fi pernele și păturile de rezervă, accesoriile decorative, seturile de papuci hotelieri, paharele de apă, sau tacâmurile în plus. Dacă unitatea de cazare beneficiază de piscină exterioară, umbrelele de soare și cele de plajă vor fi așezate la o distanță de 5 m una de cealaltă. Iar șezlongurile și umbrelele de soare vor fi igienizate între folosiri.

Oferă-le angajaților echipamente de protecție

Angajații hotelului ar trebui să poarte echipamente de protecție, care includ mască, vizieră și mănuși. De asemenea, aceștia vor fi testați regulat și vor fi în permanență informați cu privire la ultimele modificări ale măsurilor anti-epidemice întreprinse în țară.

Așadar, acestea sunt doar câteva dintre cele mai importante măsuri de siguranță pe care orice director de hotel ar trebui să le pună în aplicare într-o unitate de cazare.

Sursa foto: pexels.com/photo/people-woman-relaxation-hotel-6466219/